۵۳۶۹۵۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دنباله «ماما میا» روی پرده می رود

فیلمی که سال ۲۰۰۸ توانست بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد حالا قرار است دنباله ای با آهنگ هایی متفاوت از گروه آبا داشته باشد.

روزنامه بانی فیلم: فیلمی که سال ۲۰۰۸ توانست بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد حالا قرار است دنباله ای با آهنگ هایی متفاوت از گروه آبا داشته باشد.
دنباله «ماما میا» روی پرده می رود

به نقل از د رپ، ۱۰ سال بعد از اینکه مریل استریپ ثابت کرد ملکه رقص هم هست، کمپانی یونیورسال پیکچرز دوباره قصد دارد با فیلم «ماما میا: دوباره می رویم!» به این موزیکال آهنگ های گروه آبا (ABBA) بازگردد.

این استودیو روز جمعه اعلام کرد که دنباله این فیلم قرار است روز بیستم جولای سال ۲۰۱۸ اکران شود. اُل پارکر کارگردان فیلم «بهترین هتل عجیب ماریگولد» مسئولیت نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد.

هنوز مشخص نشده که چه کسی از جمع پرستاره بازیگران فیلم اول قرار است برای این فیلم هم بازگردد، اما در فیلم اصلی سال ۲۰۰۸، چهره های شناخته شده ای از جمله استریپ، کالین فرت، پیرس برازنان، آماندا سایفرد، استلان اسکرشگرد، کریستین بارانسکی، دامینیک کوپر و جولی والترز نقش آفرینی کردند.

این استودیو قصد دارد برای دنباله «ماما میا» از بخشی از دیسکوگرافی گروه آبا استفاده کند که در فیلم سال ۲۰۰۸ مورد استفاده قرار نگرفته بود. فیلم اول با اقتباس از نمایشنامه موزیکال سال ۱۹۹۹ ساخته شد که در تئاتر وست اند روی صحنه رفت و از سال ۲۰۰۱ به بعد، در برادوی هم به نمایش گذاشته شد. با این حال، یونیورسال قول داده که دوباره از تعدادی از آهنگ های کلاسیک این گروه که در فیلم اول هم مورد استفاده قرار گرفته بودند، بهره خواهد برد. این آهنگ ها احتمالا شامل «Dancing Queen» و «Waterloo» خواهند شد.

جودی کریمر از کمپانی لیتل استار و گری گوتزمن از کمپانی پلی تون به عنوان تهیه کننده به این پروژه بازمی گردند. بنی اندرسون و بیورن اولویوس از گروه آبا یک بار دیگر به عنوان ناظر موسیقی و شعر و همچنین تهیه کننده اجرایی در دنباله «ماما میا» حضور خواهند داشت.

فیلیدا لوید فیلم سال ۲۰۰۸ را کارگردانی کرد که توانست بیش از ۶۰۰ میلیون دلار درباکس آفیس جهانی بفروشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازنین

      خودش چی بود که دنباله اش رو هم میسازن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج