۵۳۷۲۱۵
۲۰۲ نظر
۳۶۷۱۴
۲۰۲ نظر
۳۶۷۱۴
پ

بزرگ‌ترین ضعف متولدین ماه‌های مختلف

مواجه‌شدن با ضعف‌ها و قبول کردنشان کار ساده‌ای نیست. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، ما چشمان مان را روی ضعف‌های خود می‌بندیم در صورتی که بهتر است نگاه نقادانه تری به خودمان داشته و پس از شناسایی ضعف هایمان، در پی برطرف کردن آن‌ها باشیم.

برترین ها: مواجه شدن با ضعف‌ها و قبول کردن شان کار ساده‌ای نیست. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، ما چشمان مان را روی ضعف‌های خود می‌بندیم در صورتی که بهتر است نگاه نقادانه تری به خودمان داشته و پس از شناسایی ضعف هایمان، در پی برطرف کردن آن‌ها باشیم. با آگاهی از ضعف‌ها نقاط قوت مان را تقویت خواهیم کرد و فرد کامل تری هم برای خود و هم برای اطرافیان و جامعه مان خواهیم شد.

هر فردی ضعف‌هایی دارد که تا حدودی می‌توان آن‌ها را از ماه تولد شناسایی کرد. در این مطلب ما بارزترین نقاط ضعف افراد را با توجه به ماه تولدشان برایتان آورده ایم. اگر دوست دارید بدانید که ضعف‌های شما چیست، با ما همراه باشید.

فروردین: رئیس بازی و تندمزاج

بزرگ‌ترین ضعف متولدین ماه‌های مختلف

فروردینی‌ها در مقایسه با بقیه ماه‌های سال، افرادی مستقل و فعال هستند که به تنهایی از پس هر مشکلی بر می‌آیند. آن‌ها دوست دارند مدیریت امور را به دست بگیرند، به همین دلیل در جایی که مدیر نیستند، ناامید و دلسرد خواهند شد. اگر چه به شدت مهربان اند، اما وای به روزی که عصبانی شوند. آن‌ها زبان تندی دارند و ممکن است که در عرض چند ثانیه از کوره در روند و همه چیز را فراموش کنند.

دوست دارند که به سرعت تمام کارهایشان را پیش ببرند و اگر امور طبق برنامه آن‌ها پیش نرود، با زبان تندشان بر دیگران می‌توپند. به همین دلیل به فروردینی‌ها پیشنهاد می‌شود که در این شرایط قبل از هر گونه اقدامی اول آبی به صورت شان بزنند و چند نفس عمیق بکشند، سپس عمل کنند.

اردیبهشت: سمج و لجباز

اردیبهشتی‌ها افراد به شدت لجبازی هستند. اگر تصمیمی بگیرند، هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند مانع از آن شود. آن‌ها تا رسیدن به هدف شان دست از تلاش بر نمی‌دارند، حتی اگر به ضررشان تمام شود یا مطمئن باشند راهی که می‌روند اشتباه است. آن‌ها عقاید خاص خود را دارند که تغییر آن تقریبا غیر ممکن است.

در مکالمه‌های آن‌ها «من» زیاد می‌شنوید به این علت که عقاید خودشان را بیش از هر چیز دیگری قبول دارند. پیشنهاد ما به اردیبهشتی‌ها این است که گاهی دست از لجبازی بردارند. سرسختی همیشه خوب نیست، گاهی باید رها کرد تا اتفاقات خوب بعدی رخ دهد.

خرداد: دو شخصیته و شایعه ساز

تقریبا همه می‌دانند که خردادی‌ها افرادی دو شخصیته هستند، اما این موضوع برای آن‌ها آزار دهنده نیست. همه ما دو جنبه سیاه و سفید داریم که طبیعی است، اما این برای خردادی‌ها شدیدتر است. یک زمان عاشق یک نفر هستند و لحظه‌ای بعد از او فرار می‌کنند. بدترین قسمت این است که آن‌ها تکلیف شان را با خود و رابطه‌ای که با دیگران دارید، نمی‌دانند.

نه تنها دو شخصیته بلکه شایعه پراکنی نیز از دیگر خصوصیات نامطلوب متولدین این ماه است. آن‌ها در محیط کار، محیط‌های دوستانه و ... ساکت نمی‌نشینند و مدام در حال شایعه پراکنی هستند. بهترین درس برایشان این است که گاهی سکوت کنند.

تیر: بدبین و احساساتی

بزرگ‌ترین ضعف متولدین ماه‌های مختلف

بدی متولدین تیر این است که مثبت اندیش نیستند. آن‌ها از کاه کوه می‌سازند و غرق افکار منفی شان می‌شوند تا حدی که اعصاب خود و اطرافیان شان را خورد می‌کنند. اگر احساس کنند که چیزی سر جایش نیست، حتی اگر غیر این باشد، باور نمی‌کنند و به افکار منفی خود ادامه می‌دهند.

آن‌ها افراد احساساتی هستند و گاهی آنقدر غرق احساسات شان می‌شوند که دیگر هیچ چیزی را نمی‌بینند. این رفتار‌ها تنها وقت آن‌ها را تلف می‌کند، بی آنکه فایده‌ای برایشان داشته باشد؛ بنابراین پیشنهاد ما به تیری‌ها این است که دید مثبت تری به زندگی داشته باشند و از لحظه لحظه زندگی شان نهایت لذت را ببرند.

مرداد: حسود و متظاهر

مردادی‌ها افراد متظاهری هستند که دوست دارند تمام نگاه‌ها را به سمت خودشان جلب کنند. آن‌ها از این که دیگران به آن‌ها توجه یا دقت نکنند، به شدت دلگیر می‌شوند طوری که ساعت‌ها به علت آن می‌اندیشند. نه تنها تظاهر بلکه حسادت نیز از دیگر ویژگی‌های بد آنهاست. اگر دوستان، خانواده یا اطرافیان مردادی‌ها به دیگران بیش از آن‌ها توجه کنند، ممکن است که حتی شاهد گریه آن‌ها باشند. البته این گریه شاید از روی ناراحتی باشد، اما بیشتر برای جلب توجه، احساس ناامنی و بی پناهی است.

شهریور: منتقد و سخت گیر

شهریوری‌ها افراد کمال گرایی هستند که دست از تلاش بر نمی‌دارند. آن‌ها نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم بهترین‌ها را می‌خواهند. دوست دارند که جهانی بهتر بسازند و به همین دلیل همیشه مسئولیت‌های زیادی روی دوش شان است. از اشتباه به شدت فراری هستند و در صورت مرتکب شدن آن، خودشان را مدام سرزنش می‌کنند. توصیه ما به آن‌ها این است که در صورت اشتباه کردن، به جای غصه خوردن و نقد منفی، از آن به عنوان راهی برای رشد و پیشرفت استفاده کنند.

مهر: مقید و دودل

بزرگ‌ترین ضعف متولدین ماه‌های مختلف

متولدین ماه مهر همیشه بین دو راهی گیر افتاده اند. در این شرایط، نه تنها خود بلکه دیگران را نیز درگیر می‌کنند. فرقی نمی‌کند تصمیمی که می‌گیرند کوچک است یا بزرگ، در زمان تصمیم گیری نمی‌توانند ذهن شان را خالی کنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند که دیگران به جای آن‌ها تصمیم بگیرند، زیرا از استرسی که باید تحمل کنند نیز بیزارند. آن‌ها دوست دارند که دنیا همیشه روی تعادل باشد به همین دلیل تا شرایط ذره‌ای تغییر می‌کند و قوانین طبق مرادشان نیست، گیج و دودل می‌شوند. اما برای پیشرفت گاهی باید انعطلاف پذیری بیشتری به خرج داد.

آبان: دمدمی مزاج و خسیس

هیچکس در خساست به پای آبانی‌ها نمی‌رسد. آن‌ها نه تنها هنگام پول خرج کردن عقب می‌کشند بلکه به شدت هم دمدمی مزاج اند. بدین معنی که شما در مدت زمان کوتاهی رفتار‌های مختلف و عجیب و غریبی را از آن‌ها می‌بینید که این رفتار می‌تواند حسابی اطرافیان را آزرده کند یا حتی موجب سوتفاهم شود. به همین دلیل متولدین آبان باید بیشتر مراقب رفتارهایشان باشند، در غیر این صورت در مدت زمان کمی تمام دوستان شان را از دست خواهند داد.

آذر: بی تفاوت و پرمخاطره

آذری‌ها دوست ندارند که اخبار ناراحت کننده، جزییات یک رابطه عاطفی یا دردودل‌های عاشقانه دیگران را بشنوند. به همین دلیل همراه خوبی برای نوشیدن یک فنجان قهوه نخواهند بود. آذری‌ها تن به احساسات خود نمی‌دهند و دوست دارند که به دنبال راهی برای پیشرفت و حرکت باشند. آن‌ها عاشق مسافرت هستند، اما دوست ندارند که خیلی در مورد آن برنامه ریزی کنند. از یک جا نشستن و فکر کردن، بیزارند. آنچه برایشان اهمیت دارد تنها حرکت کردن به سمت جلوست که البته گاهی عواقبی را به دنبال دارد. پیشنهاد ما به شم آذری‌ها این است که به دلیل روحیه ماجراجویانه بالایی که دارید، قبل از جواب مثبت دادن به هر ماجراجویی، خوب خطر‌های آن را در نظر بگیرید.

دی: محافظه کار و سردمزاج

بزرگ‌ترین ضعف متولدین ماه‌های مختلف

متولدین دی افراد سردمزاجی هستند، اما این بی تفاوتی نشانه بی اهمیت بودن آن‌ها نیست. بلکه برعکس، آن‌ها اهمیت زیادی برای اطرافیان شان قائل اند، اما ترجیح می‌دهند که احساسات شان را کنترل کنند. به اعتقاد آن‌ها هر چه رفتار بی تفاوت تری داشته باشی، در زندگی موفق تری. مطمئنا آن‌ها زمان زیادی را صرف خودشناسی خود کرده اند تا به این نتیجه رسیدند، اما این نتیجه همیشه کارساز نیست. آیا زندگی بدون احساس ممکن است؟ اگر چه دنبال کردن هدف اهمیت دارد، اما خندیدن و گریه کردن است که ما را از ربات‌ها جدا می‌سازد.

بهمن: دمدمی مزاج و بی ثبات

بهمنی‌ها هر لحظه مشغول یک کارند، نمی‌توانند یک جا بند شوند. به عنوان مثال ایده‌های زیادی برای شروع مکالمه دارند، اما پس از دقایقی صحبت تمام آن‌ها را نیمه تمام رها می‌کنند و به سراغ موضوع بعدی می‌روند. آن‌ها کمک به دیگران را دوست دارند، اما ناگهان در اواسط راهی که در پیش گرفته اند، جا می‌زنند، به این دلیل که به سادگی ذهن شان آشفته می‌شود و دچار گیجی می‌شوند. اگر یک بهمنی هستید و گاهی از هدف تان متوقف شدید، نگران نشوید، طبیعی است، اما یادتان باشد که تنها با سخت کوشی و پافشاری است که به اهداف متن خواهید رسید. هیچگاه مسیری که روزی آغاز کردید را فراموش نکنید.

اسفند: احساساتی و عاشق پیشه

اسفندی‌ها افرادی هستند که از ظاهر عبور می‌کنند و در عمق غرق می‌شوند. آن‌ها در هر چیزی نشانه‌ای می‌یابند، اما گاهی عکس العمل‌های لازم را دریافت نمی‌کنند. آن‌ها درد و رنج‌های دیگران را درک می‌کنند، اما از این که نمی‌توانند آن را بیان کنند و کار مفیدی انجام دهند، به شدت ناراحت می‌شوند و غصه می‌خورند. برای یک زندگی بهتر، متولدین این ماه باید توجه بیشتری به خودشان کنند، در غیر این صورت روزی می‌رسد که زندگی خودشان را فدای دیگران کرده اند.

منبع: thetalko

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهریوری

      در مورد شهریوری ها کاملا درسته و این اصلا خوب نیست مثلا اینکه هیچوقت از هیچی یا هیکس راضی رانیستیم حداقل من یکی که اینجوریم چون کمال گرا هستم خودم آدم کاملی نیستم اما همیشه تلاش میکنم که اون چیزی که مدنظر خودمه برسم ولی این خیلی بده چون همه اینجور نیستن و وقتی کسی کاری انجام بده که مخالف معیار های کمال گرایی باشه بشدت ازش متنفر میشم
      بازم میگم دست خودمون نیست واقعا بعضی چیزا تو وجود آدم ریشه قوی دارن

      پاسخ ها

      • ....

        من مردادی ام درست بود همش ولی حسادت رو فکر میکردم حسود نیستم ولی الان شک کردم خخخخ

      • بدون نام

        تیر ماهیم و به شدت احساساتی کاملا درسته

      • بدون نام

        اگر متن ترجمه باشه باید بگم ماهها رو باید از پونزدم تا پونزدم بعدی حساب میکردید

      • niloo

        دقیقا. منم

      • مسیح

        خواهرم شما با همسرتون مهربون باشید وقتی ازتون انتقادی می کنه سری واکنش تندی ندید و بعد سر یه وقت مناسب بنشینید و با هم در موردش گفتگو کنید فقط نباید با شهریوری ها تند حرف بزنید در این صورت سری گارد میگیرن و گفتگو بی نتیجه می مونه اما وقتی به آرامی نظرتون رو بگید مطمئن باشید که به نظر شما احترام میزارن.

      • مريم

        آبانیا خسیس نیستن اما اگه از کسی بدشون بیاد یا حتی خیلی دلخور باشن،حتی حاضر نیستن به طرف نگاه کنن دیگه چه برسه به اینکه بخوان براش خرج کنن.اما اگه کسیو دوست داشته باشن جونشونو هم دریغ نمیکنن پول که دیگه جای خودشو داره.

      • پرهام

        من واقعا موندم و درعجبم مشکل مردم با آبان ماهیا چیه؟چرا هر سایتی با موضوعاتی ازین قبیل که سرمیزنم میبینم به آبانیا بدو بیراه میگن؟ البته فکرنکنید که خیلی برام مهمه یا خیلی اذیتم بابت این موضوع ها، اصلا و ابدا. فقط به شدت کنجکاوم شدم که بدونم. من اهل نظر دادن تو فضای مجازی نیستم ولی اینبار واقعا برام سوالای زیادی پیش اومده. چون میبینم بعضیا وقاحت و عقده بازی روبه حدی رسوندن که میان خودشونو آبانی معرفی میکنن واز طرف اونا حرف میزنن: (آره من آبانیم هم خسیسم هم کینه ای و...من آبانیم موضعگیری و تندبودن خصلتمونه...و...)آخه این عقده ای بازیا چیه؟!جالبه بعضیا میان بدترین صفات رو مثل همین عقده ای وحسودبودن ونمک نشناس به ما آبانیا نسبت میدن درصورتی که خودشون از همه عقده ای تر و خطرناک ترن!!یعنی اینقد از آبانیاعقده و کینه دارین که میاید خودتونو جاشون میزارید و از طرف اونا حرف میزنید تا تخریبشون کنید؟ کینه ها و عقده های خودتونو التیام بدین؟ بعد فکرکردین هیچکی نمیفهمه؟هرکی نفهمه ما آبانیا بهتر از هر کسی میفهمیم.

      • داداشلو

        آقا پرهام عزیز چرا شما آبانیا به جای اینکه با بدبینی به کامنتای بقیه نکاه کنید سعی نمیکنید نگاه خودتونو تغییر بدین.فکر نمیکنید خودتون خیلی بدبین هستین به مردم؟!!حالا به فرض هم کسی خودشو الکی آبانی معرفی کرده باشه تا آبانیا به قول
        شما تخریب کنه،(که بنده همچین اعتقادی هم ندارم) چرا اینطور فکر نمیکنی که شما ابانیا چقدرلابد درحق خیلیا بدی کردین که باعث شدین اونا دست به همچین کاری بزنن و همه آبانیا رو مثل هم به حساب بیارن. من خودم با آبانیای زیادی در ارتباطم خودم شخصا هیچ بدی ندیدم ازشون هرچند که اخلاقشون خیلی خاصه و من واقعا دلیل خیلی از کارا و رفتاراشونو نمیتونم درک کنم.ولی درکل من شخصا هیچ بدی ندیدم.شما هم سعی کن بدبینی رو بزاری کنار و یه ذره عیبای خودتونو دریابید.

      • پرهام

        آقا یا خانم داداشلوی عزیز ، چرافکر میکنید من به خاطر بدبینی همچین فکری میکنم؟ درسته ما آبانیا دیر به مردم اعتماد
        میکنیم،ولی تا وقتی که نشونه ها و دلایل منطقی دال بر بدخواهی و بدطینتی از طرف مقابل نبینیم، بهش بدبین نمیشیم.ببین یکی از ویژگی های ما آبانیا اینه که خیلی تیز و نکته سنجیم!! میدونم الان لابد فکر میکنی دارم لاف میزنم وبزرگنمایی میکنم. ولی باورکن چیزی که گفتم عین حقیقته.ماها خیلی تیزیم و ازین نظر هیچکی به جز شهریوریا به پامون نمیرسه و از یه طرفم حس ششم قوی داریم که هردو
        کمک میکنه هرچی اطرافمون میگذره سریع متوجه شیم.شما میگید ما آبانیا زیادی بدبینیم و هیچکی نمیاد همچین کاری بکنه تا وجهه مارو خراب کنه.ولی من الان برات یه مثال میزنم تا بهت ثابت بشه که اشتباه نمیکنم،برو سرچ کن مغرورترین ماه تولد،اولین سایتی که واست میاد باشگاه خبرنگاران جوان هستش برو توهمین سایت کامنتا رو از پایین به بالا بخون،یعنی از قدیمی ترین به جدیدترین کامنتها. یه اردیبهشتی عقده ای(بلانسبت بقیه اشون)اومده نزدیک به 170تاکامنت گذاشته (با اسامی مختلف)ودر نود درصد مواقع خودشو مهرماهی یا آبانی معرفی کرده و از طرف اونا حرف زده.مضمون بیشترکامنتهاش هم ازین قراره: "من یه مهرماهیم(یا آبانیم)من اعتمادبنفس ندارم، من به خودم افتخار نمیکنم، همش خودمو میچسبونم به به این و اون،خیلی تقلیدکارم،همه از من بدشون میاد.هیچکی مارو آدم حساب نکرده،یه خواهر دارم اونم آبانیه(یا مهرماهیه)اونم مثل منه و..."خب شاید به خودت بگی چه ربطی داره به فرض هم کسی همچین کاری کرده باشه این کار چه ضرری به یه آبانی یا مهرماهی میزنه؟ ببین دوست عزیز،من خودم یه مرد27ساله آبانیم، خیلی هم با اعتماد به نفسم وعزت نفس (ونه غرور) شدیدی دارم.من اونقدر از نظرخودم به عنوان یک انسان( برترین مخلوق خدا) بزرگ ومحترم هستم،که اجازه نمیدم هر گاوی از راه میرسه با حرفاش عزت نفس منو ازم بگیره.ولی تو دوره زمونه ای که حتی یک بچه ده دوازده ساله خیلی راحت موبایل دستش میگیره و همه جور سایتا رو میگرده،نباید انتظار داشته باشیم که این موضوع درموردش صدق کنه. منه مرد بالغ شخصیتم شکل گرفته وبه اندازه کافی اعتماد به نفس دارم که این جور چیزا تو فضای مجازی روم تاثیر نذاره،ولی یه نوجوون کم سن وسال که تازه اول راهه زندگیشه،وتازه شخصیتش داره شکل میگیره کسی نمیتونه ادعا بکنه که اینجور چیزا روش تاثیر منفی نمیزاره!دوست عزیز ما چه بخوایم چه نخوایم به طالع بینی ماه تولد اعتقاد داریم!حتی اونایی که میگن ما اعتقادی نداریم وفقط واسه سرگرمی میخونیم، کاملا اعتقاد دارن و این یه حقیقتیه که هیچکی نمیتونه انکارش کنه!حتی نوجوانان هم علاقه دارن.باورکنید من بیشتراز اینکه دلم واسه آبانیا بسوزه، دلم واسه مهرماهیا سوخت.چون ما آبانیا معروفیم به داشتن قدرت اراده عزت نفس واعتماد بنفس واین جور بدگویی ها کمتر رومون تاثیر میزاره(یه جورایی عادت کردیم).چه بسا اراده مون رو تقویت هم بکنه.ولی همه ماهها اینجور نیستن.شماببینید طرف چقدر عقده ای بوده که حتی به مهرماهیا که معروفن به مهربانی و خوش قلبی وازهیچکی کینه به دل نمیگیرن،هم رحم نکرده.ازطرفی چون کامنتا خیلی زیادن(نزدیک200تا!)،همه فقط ده بیستا کامنت اولو میخونن وهیچکیم بهش شک نمیکنه. ببخشید که پرگفتم،من اهل زیاد حرف زدن نیستم،ولی یه سری چیزا باید روشن سازی بشه.متاسفانه بعضی سایتا اون کامنتایی که تاثیر بد میزارن روی مخاطب ونباید اصلا منتشر بشن رو منتشر میکنن(غافل از تاثیرات بدی که میتونن بزارن).ولی اون نظراتی که باید منتشر بشه و توشون روشن سازی میشه وواقعیتها گفته میشه رو نمیزارن.حالا چرا خدا میدونه.امیدوارم حداقل این سایت ازون دست سایتا نباشه!

      • غزل

        آقا پرهام این سایتی که گفتین سرزدم وااای چه آدمای عقده ای پیدا میشن. ولی فکرکنم خود ادمین باشگاه حبرنگاران هم یه اردیبهشتی باشه.چون هرچی پیام میدم جواب طرفو بدم اصلا منتشر نمیکنه نظرم رو. خیلی عجیبه.حق با شماست وقتی همه نظرات رو خوندم خیلی راحت فهمیدم بیشتر نظرات رو یه نفر اردیبهشتی فرستاده.بااینکه میدونم همش الکین این کامنتا ولی خیلی ناراحت شدم که اینقدر به مهرماهیا توهین شده بود. چون واقعاهم همونطور که شماگفتین مامهرماهیا مهربون هستیم و دوست نداریم کسیو ناراحت کنیم.چقدر احمق و بیکارو عقده ای بوده که این همه وقت گذاشته به بقیه ماهها توهین کنه.حتی به خردادیا و دی ماهیا وآذریاهم گیر داده.من خودم مهرماهیم ومن هم مثل شما میگم به خودم وماه تولدم افتخارمیکنم:)پرچم مهریا بالاس

      • Arsam

        من بهمنی هستم خیلی از دروغ گفتن متنفرم 95 درصد نقط ضعف دارم وقتی اذیتم میکنم تاجتی ک میتونم میزنم

    • بدون نام

      به نظرم اکثرش درسته، به خصوص مهر که منم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موافقم برای ماه مهر درست میگه

      • بدون نام

        کی این کفه های ترازو متعادل میشه
        تا راحت بش م و تصمیم درست رو بگیر م

      • بدون نام

        من خواهرم مهر ماهی هست اصلا دو دل یا مقید نیست هرچی مهرماهی دیدم فوق العاده مهربون بودن
        اما در مورد اسفند درست گفته من اسفندیم و خیلی احساساتی طوری که یه لحظه سر قضیه کوچیک غمگین بشم گند میزنم تو
        مهمترین و حساس ترین تصمیمات زندگیم.کلا احساسات از ترس و استرس و عشق بگیر منطق ام رو تعطیل میکنند

      • بدون نام

        آره منم متولد مهرم دقیقا همینطوره

      • بدون نام

        اره اره خیلی سخته بین دو راهی بودن
        آی اَم مهر ماهی

      • g* aaa

        در مورد آبانیا غلطه:(آخه خسیسسسس
        باید یکی تو زندگیتون آبانی باشه تا معنی زندگی رو بفهمین

      • رضا

        خانم من آبانی هستش
        اگه قرار بود خرج خونه رو اون بده الان شخصا در خدمت شما نبودم
        خداییش خسیس هستن و دوست داشتنی
        مخلص همه متولدین مهر هم هستیم

      • تمنا

        دقیقا نباید هیچ وقت بایه شهریوری تند صحبت کرد چون اصلا به حرفتون گوش نمیکنه من خودم یه شهریوریم

    • reza

      اکثرا درست بود.من خودم دی ماهی ام و به شدت تایید میکنم حرفشو!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم دی ماهی م ولی اصلا تایید نمیکنم! چرته

      • سمانه

        منم دی ماهیم ولی سرد مزاج بودن رو قبول ندارم محافظه کار هستم ولی سرد مزاج نیستم برعکس خیلیم احساساتیم

      • بدون نام

        منم دی ماهی ام چرت میگه

      • بدون نام

        منم دی ماهیم و به شدت احساساتی اما کنترلش میکنم

    • skh

      چیزی که در مورد بهمنی ها نوشته کاملا درسته..

      پاسخ ها

      • سارا

        دقیقااااااا بارز ترین ویژگی من همینه!

      • بدون نام

        بجز اسفند که کاملا غلط و نادرست و تقریبا برعکسه ...و خسیس نبودن آبان ماهی ها... بقیه اش درست بنظر میاد .

    • سحر

      وای فروردین اش خود خودم بود :)))) اگر چه به شدت مهربان اند اما وای به روزی که عصبانی شوند. آنها زبان تندی دارند و ممکن است که در عرض چند ثانیه از کوره در روند و همه چیز را فراموش کنند واااای :)))

    • بدون نام

      ای بابا ای بابا همیشه خدا در مورد خردادیا اینو میگن دیگه فهمیدیم همه هم فهمیدن والا.

      پاسخ ها

      • شهین

        آی گفتی.بابا فعلا که همه ملت دو شخصیتی شدن نمیدونی جلوشون راه بری یا پشتشون. شایعه پراکنی رو !قبول ندارم

      • فاطمه

        در مورد آبان کاملا اشتباهه .آبانیها بسیار مصمم و با اراده اند و کاملا دست و دلباز ایراد آبانیها انتقام جو بودن و تلافی کردن و سرسخت بودنشونه. دمدمی مزاج؟؟؟؟؟ خسیس!؟؟واقعا ک

      • ابان

        من با فاطمه هم نظرم

      • بدون نام

        پدر من هم آبانی هستند فوق العاده دست ودل باز و ولخرج چه برای خانواده چه برای دیگران.

    • الی

      درسته. شوهرمن یه شهریوریه و باتمام علاقه ای که به هم داریم کارمون داره به طلاق میکشه! منتقدی که خودش تحمل هیچ نقدی رو نداره، دائم درحال مقایسه ظاهر وباطن من با بقیه هست، و آدم سخت گیری که نه خودش آرامش داره ونه میذاره من آروم باشم! منم بهمنی ام! سازگارم اما ثبات ندارم! خیلی زود از موضعم کوتاه میام...و الان اینجوری شده... امیدوارم زندگیاتون خوب وخوش باشه...منکه خوشی ندیدم از زندگیم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالا زندگی شمام به سامان برسه

      • آرمین

        این مسیله خیلی پیچیده ای نیست، شوهرت متوجه نیست که داره اشتباه میکنه، برید پیش مشاور، شوهرت متوجه اشتباهش میشه، نرم تر میشه تا حدی ک غرورش نشکنه

      • بدون نام

        دوتا کتاب بهت معرفی می کنم هردوتاتون با شوهرت بخونید. دقت کن کتابها حتما ترجمه فرهاد فروغمند باشه. کتاب محدودیت صفر و کتاب حضور در وضعیت صفر. به همین ترتیب که نوشتم بخونشون. فایلش توی اینترنت هست، اگه نت وصل شد میتونی دانلود کنی. زندگی تونو نجات میده و بهترین اتفاق براتون میفته

      • scorpion

        عزیزم این خصوصیات کلیه متولدین ماه هاست.
        گاهی نیازه بخاطر زندگی بخاطر عشق و علاقه یک سری رفتارها و خلقو خوهامونو عوض کنیم که بتونیم زندگی شیرینی رو تجربه کنیم

      • مسیح

        خواهرم شما با همسرتون مهربون باشید وقتی ازتون انتقادی می کنه سری واکنش تندی ندید و بعد سر یه وقت مناسب بنشینید و با هم در موردش گفتگو کنید فقط نباید با شهریوری ها تند حرف بزنید در این صورت سری گارد میگیرن و گفتگو بی نتیجه می مونه اما وقتی به آرامی نظرتون رو بگید مطمئن باشید که به نظر شما احترام میزارن.

      • الی

        ممنونم دوست خوبم بابت معرفی کتاب!این متن تکراری ومربوط به دوسال پیشه، وقتی داشتم نظرات رو میخوندم باخودم گفتم این کیه که هم اسم منه، ماه تولدخودشو شوهرشم عین منه!شرایطشم شرایط منه!!!بعد یادم افتاد که یه زمانی خودم نوشتمش.
        همسرم بعد ازدوسال والبته بعداز۵سال زندگی مشترک وصبوریهام خیلی اخلاقش فرق کرده،صبورشده یکم، بیخیال شده یکم، متعادل شده نسبتا... ولی خب!زیاد نه! بهرحال اقلا مدتهاست فکرطلاق به سرمون نزده! حتما اون کتابها رو میخونم. دوباره ممنون

      • سارا

        منم بهمنی ام و شوهرم شهریوری شوهر منم خیلی انتقاد میکنه ولی انتقاد پذیر نیس البته تو وجدانش فکنم قبول میکنه ولی به روی خودش نمیاره فعلا ک ما دوتا باهم کنار اومدیم

      • رزیتا

        من شهریور و کاملا راضی هستم

    • بدون نام

      من اسفندی ام 100درصد کامل ودرست بود.

      پاسخ ها

      • سمانه

        عاشق اسفندیام یکیش مامانمه یکیش دوستم زهراست عشقن

    • بدون نام

      در مورد دو شخیصیته بودن خردادیا درست گفته ولی شایعه پراکنیش نه، من که کلی خردادی دور و برم هست و خودمم خردادیم این ویژگی رو نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خردادي ها ماه اند

      • Afsaneh

        منم خردادیم.
        این جمله کاملا درست بود
        "آن‌ها تکلیف شان را با خود و رابطه‌ای که با دیگران دارید، نمی‌دانند."

    • بدون نام

      اردیبهشتی هستم و کاملا درست بود.
      رفیقی داشتم خردادی خیلی شایعه ساز.
      خواهرم مردادیه تقریبا همینطور.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم مردادی هستم تا حدودی حسود ولی دلم نمیخواد همچین حسی رو روی عزیزانم داشته باشم

    • رویا

      من دی هستم و این درموردم صدق میکنه. اما اینجوری شدید که اصلا گریه نکنم و نخندم نیستم. فقط میفهمم کجا احساساتمو خرج کنم و کجا نه. معمولا در تنهایی گریه هامو میکنم و وقتی در جمع شاد و دوستانه ای که موردنظرم باشه قرار بگیرم جزو شوخترین ها و بگو و بخندترین ها هستم. اگرچه از لحاظ مهربانی کردن به اطرافیانم ضعیفم

      پاسخ ها

      • سمانه

        خوشبختم منم دی ماهیم

    • بدون نام

      برای من کاملا اشتباه بود...
      حسود!!!؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر مرداد ماهی هستی به نظر منم مرداد ماهی ها اصلا حسود نیستند به شدت منطق گرا هستند البته دو تا مردادی که از نزدیک دیدم نیمه دوم مرداد بودن

      • mary

        مردادیا بسیار حسود و متظاهرن.همش دنبال شهرت و جلب توجه میگردن.مدام میخوان بهشون توجه بشه.خیلی لاف میزنن و غرور کاذب دارن و مدام میخوان خودشونو یه ادم همه چیز تمام نشون بدن درصورتی که پر از اشکالن

    • کیمیا

      واای برای ماه آذر که دقیقا درسته ...
      یعنی هفته هفت روز من همش دوست دارم برم سفر ...دقیقا هم جاهای جدید ...
      البته دوستام از روابط احساسی شون به من میگن و باهم قهوه مبخوریم ومن هم مثلن گوش میدم ولی واقعا قهوه میخورم و یادم میره :)))))) اخه واقعا نمیتونم درک کنم :(
      ولی واقعا درست بود .

      پاسخ ها

      • یاسین

        خخخخ واقعا درسته
        منم وقتی یکی داره حرف میزنه هیچی ازش حالی نمیشم فقط الکی سر تکون میدم میگم اره درست میگی

      • حامد

        والله منم آذریم اما خیلیا باهام حرف میزنن از مسایل زندگیشون و من ن تنها گوش میکنم همیشه سعی میکنم یک راهکاری بهشون ارائه بدم کلا نمیدونم چرا خودمو مسئول بهترشدن وضعیت بقیه میدونم

    • بدون نام

      بر چه اساس این مطلب نوشتید
      کلا نادرست بود همش

    • بدون نام

      من آبان هستم و چيزى كه در من نيست خساست است. ولى آبان ماهيها بى اندازه كينه اى هستند كه اينجا اشاره نشده. ماه مهر درست است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کینه ای انتقامجو حسود با زبان گزنده خودشیفته خود برتر بین منتقد دائمیه دیگران و در عین حال بی تفاوت نسبت به همه درست مثل سنبل ماهشونن آبانیا زندگی کردن در کنار یه آبانی فاجعس

      • صبا

        واقعا باهات موافقم نقطه ضعف یا شایدم قوت آبان کینه ای بودن.من به هیچ وجه خسیس نیستم،کاربرپایین معلومه یه آبانی خوب حالتو گرفته خخخ

      • بدون نام

        کاربر ۱:۲۹ دقیقا درست گفتی همه مشخصات آبان ماهیارو زندگی کنار آبانیا یه کابوس وحشتناکه

      • فراری

        باید عرض کنم راسته البته در بعضی کمتر در بعضی بیشتر ولی من یه همکار آبان ماهی دارم کاملا دو چهره خسیس و عجیب با همه بده عسل تو خلقش کنی دستتو گاز میگیره دور از جون بقیه شون چی بگم فقط میخواد اول باشه دختر خالمم ابانیه میگه شوهر خواهرش حروم شده با خواهرش ازدواج کرده و....

      • بدون نام

        من آبانی هستم و هم خسیس هستم و هم کینه جو و هم بینهایت تودار
        اما به جای خود تا حدی مهربان و دلسوز و غمخوار و وفادار هم هستم

      • حقیقت گو

        کاربر18:47که گفتی آبانی هستی و آبانیا خسیس و...میخوام بهت بگم تو هرکسیو بتونی گول بزنی ولی ماآبانیا رو نمیتونی!کاملا مشخصه که تو آبانی نیستی و چون میخوای آبانیا توچشم بقیه بدجلوه بدی خودتو آبانی جازدی. من تعجب نمیکنم.ماآبانیا بدخواه و حسود زیاد داریم.هیچ نیازی نبود خودتو آبانی جا بزنی.خیلی راحت می اومدی نظرتو راجع به آبانیا میگفتی.هرچند که ما آبانیا آخرین چیزی که برامون مهمه نظرمردمه.خیلی بزرگیم.درک کردن و فهمیدن آدمای بزرگ همیشه کار سختیه!هیچکی به جز خدا از عمق شخصیت یک آبانی رو خبر نداره

      • پرهام

        .بله دقیقا! منم تا خوندمش فهمیدم آبانی نیست احسنت به شما

    • مارال

      خیلی خوب بود واقعا شبیه بود

    • motahar

      اکثرا درست بود ... اسفندیا احساساتی اند وخیلی زود وابسته میشن

      پاسخ ها

      • Afsaneh

        دقیقا همینطوره. خواهر منم اسفندیه

    • باران

      در مورد شهریوری ها کاملاااااااا درسته. من فردی کاملا کمالگرایی هستم و چون همیشه همه ازم انتظار بهترین ها رو دارن واسه من سخته برآورده کردن انتطارهاشون. همیشه بزرگتر از سنم رفتار کردم و مسولیت های زیادی روی دوشم بود ولی با اینهمه هیچکس ارزش کارهام رو ندانسته و اینا رو به نوعی وطیفه تلقی کردن به هر حال چی میشه کرد..... من لازم سعی میکنم بهترین کارها رو انجام بدم و له بهترین صورت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهریوریها جاه طلب و کمالگرا فقط میخوان بخرن و داشته باشن تو هیچ چیزی نمیخوان از بقیه کمتر باشن و برای بقیه مثل یه معلمن که با چوب بالا سرشون وایساده و از همه هم توقع دارن گوش به فرمان و در خدمتشون باشن.کلا مصیبته زندگی کنارشون

      • بدون نام

        کاربر ۱:۳۱ دقیقا درست گفتی مشخصاتشونو پدر آدمو درمیارن تا هم بهسون بگی بالا چشمت ابرو

    • بدون نام

      چرته

    • یه شهریوریه دیگه

      واقعا در مورد شهریوریا درسته ...

    • بدون نام

      والله من مردادیم اصلا اینجوری نیستم اتفاقا یه دوست مهرماهی دارم اینجوریه همش دوس داره توی چشم باشه

    • بدون نام

      من خردادی ام ولی اصلا درست نبود ادم شایعه پراکنی نیستم اصلا هم اینطوری نیستم که عاشقه کسی که شدم یه دقیقه بعدش فرار کنم ازش

      پاسخ ها

      • A.a

        صد در صد مطالب برای صد در صد افراد صدق نمیکنه. ولی ب جرئت میتونم بگم با توجه ب مطالعاتی ک داشتم درمورد این مدل طالع بینی ها هشتاد درصد مطالب برای هشتاد درصد افراد صدق میکنه

      • بدون نام

        ۲۳:۲۸
        من هم همینطور فکر میکنم. در غالب موارد درسته

    • بدون نام

      تا حدود زیادی درست بودن ،نویسنده کی بود ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترجمه است

    • گلچين

      چرا الكى سر ملت رو شيره مى مالين ؛ تمام مطالب گفته شده پشيزى ارزش نداره و از جهل ساده لوحان استفاده مى كنند
      مثلا كسى كه متولد ماه x هست ممكنست ميلياردر و خوشبخت شود و كس ديگرى متولد همان ماه ممكنست تروريست و يا معتاد و يا اعدامى باشد
      عزيزان اينقدر ساده نباشيد و باور نكنيد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ميلياردر و خوشبخت بودن عده ای از متولدان یک ماه و تروريست و يا معتاد و يا اعدامى بودن عده دیگری از متولدان همان ماه با مطالبی که گفته شده مغایرت داره؟ منطق جالبی داری

    • بدون نام

      من ابانی هستم درست بود اما خصاصتم نه من یه شخصی میشناسم فروردینی هست اما واقعا خصیص و نا مهربونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وجود استثنا، وجود قاعده رو نشون میده

    • بدون نام

      واس اسفندیا کاملن درست بود من از رنجش دیگران خیلی اذیت میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسفندیا گلن مثل مامان من

    • بدون نام

      فعلا که در خرافات نگه داشتن مردم لازمه دکان داری خیلی هاست (رمال ها و فالگیرها) به قول معروف اگه این چاه برای مردم آب نداره برای یه عده خوب نون داره، شما هم حرف بی سند و مدرک بزنید با چهار تا عکس مو بور و چشم آبی و کرواتی. (یعنی خیلی اروپایی و آپ تو دیت)

      البته اگه یه کلمه می نوشتید صرفا جهت سرگرمی مسئله حل بود.

    • ساقی

      من آبانی ام ولی اصلا خسیس نیستم

      پاسخ ها

      • omid

        من متولد 28آبانم.خساست نمیبینم،وبرای کسانی که لیاقت ندارند محبت میکنیم.که بعدا متوجه می شویم کاش این کار را نمیکردیم.

      • علی

        من آبانی ام با نظر ساقی و امید کاملا موافقم

    • mmd

      نویسندش غلط کردع :/
      ابانیا کجا خسیسن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خسیس نیستن تا مجردا بعدش معلوم میشه

      • پرهام

        بدون نام کاملا مشخصه یک خانمی هستین که بایک مرد آبانی ازدواج کرده یا ازدواج کرده بود. آبانیا خسیس نیستن البته بستگی به فرهنگ و تربیت خونواده هم داره ولی درکل خسیس نیستیم.شما به احتمال زیاد خودتون بیش از حد ولخرج بودین.هرچیزی یه حدی داره.

    • بدون نام

      آبان: دمدمی مزاج و خسیس
      ...............کاملا غلط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابانیا خیلی خطر ناکن و نمک نشناس

      • آبانی تاج سر

        آبانیا نمک نشناس نیستن.نمک نشناس اونیه که چنین فکری در مورد ما میکنه.بیشترین ماهی که در موردش سوتفاهم میشه و هیچکی نمیتونه شخصیت واقعیش رو بشناسه،ما آبانیا هستیم.چون ما به همه چیز عمقی نگاه میکنیم وخیلی چیزا با یه نگاه میفهمیم ولی بقیه سطحی و ظاهربین هستن.نصیحتم به شما آبانیای عزیز قدرخودتون رو بدونید و هیچ وقت هیچ وقت تسلیم کج فهمی های آدمای احمق ظاهربین نشید.درمورد خصوصیات خودتون بیشتر تحقیق کنیدو خودتون رو بیشترو بیشتر بشناسید و هیچ شکی نیست که ما عاشق دانستن
        هستیم.همیشه طالب رضای خدا باشید نه رضای دیگران و به خودتون بگید همینکه خدا از خوبی های ما خبرداره کفایت میکنه. من به خودم افتخار میکنم و همیشه خدا رو شاکرم ازینکه یه آبانی هستم.از صمیم قلبم برای همه آبانیا آرزوی موفقیت میکنم.د

    • شیما

      من ابانی ام ولی خسیس نیستم تازه ولخرجم.....این کجا و اون کجا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای خودشون خسیس نیستن برای بقیه خسیسن یعنی ممکنه یه پرس غذا برات بگیرن ولی تو دلشون میگن کاش نصفشو خودم بخورم با دل راضی برای اطرافیان کار نمیکنن و یه کار کمشونو بزرگ میبینن اما هزارتا کار بقیه رو اصلا نمیبینن خساست ازین نظرا فقط که خساست درباره پول نیست در مورد پولم بدشون نمیاد بیشتر هز بقیه بِکَنَن تا اینکه بخوان خودشون بدن و از هر چیزی بهترینشو اول برای خودشون میخوان مثلا یه هندوانه بخرن اول کل گل وسطشو میخورن بعد پوستشو بیمزه هاشو میذارن برا بقیه.آبانیها نگن نه که خودم از نزدیک شاهد بودم

      • SHIVA

        دقیقا من موندم:/

      • بدون نام

        کاربر ۱:۳۵ دقیقا درسته حرفت اون هندونه خوردن که کارشونه اونجوری

      • Sara

        من خودم خردادیم. مامانم تیرماهی. بابام شهریور. برادرم آبان و خواهرم اسفند. همممه ش درست بود

    • بدون نام

      خداوکیلی هرچه نوشتید دقیق ودرسته درسته در مورد همه ماهها

    • بدون نام

      برای منم که اذری ام همش درست نبود

    • مهناز

      همش درست بود
      من که دی ماهم همینطوریم.
      برای خردادی ها هم خیلی درست و دقیق گفته!

    • بدون نام

      به خدا من حسود و متظاهر نیستم..‌!! چرا تهمت میزنی !!؟؟؟

    • الناز

      چیزی که در مورد مهر گفتید درست بود

    • مهدیه

      من مردادی هستم.98درصد درست بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه درصد دقیقی!!!!شگفتا

    • زهرا

      من بهمن ماهیم هرچی گفتیددرست بودمخصوصادرموردخردادیهاوایییی واقعادوشخصیتین یه دوست دارم خردادیه همیشه باهاش گیج ومات ومبهوتم

    • بدون نام

      چرته ب خدا عه اخه خردادیا کجاااا شایعه پراکنن.. اتفاقا درمورد عشق اشتباه گفته عاشق بشن وفادار میمونن اما اگ سرد شن استغفرالل..خدا هم بیاد پایین نمیتونه مث قبلش کنه

      پاسخ ها

      • Sima

        من خردادیم. واقعا هر سری وارد رابطه شدم خیلی زود سرد شدم و از طرف بدم اومده. البته شاید اونا خوب نبودن‌ حتی عاشق یک نفر شدم. یک روز بهم زدیم و فرداش ازش متنفر بودم

    • مهناز

      درمورد شهریوری ها درست بود چون خودم شهریوری ام ولی شهریوریها درعوض خیلللیی مهربونن واقعا راست می گم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهربونیشونم مادرانس پدر آدمو در میارن میخوان از اول همه چیز دنیا رو یادت بدن و مطابق میل خودشون بارت بیارن

      • بدون نام

        کاربر ۱:۳۶ دقیقا درسته عین ننه بزرگا و معلمان

      • مسیح

        بله خیلی مهربون هستند بخاطر همین هم هست که از دیگران انتقاد می کنن چون خوبیه اطرافیانشون را می خوان

    • کبری

      در مورد مهر ماهی ها واقعا درست بود خودم مهرماهی هستم وقتی سر دوراهی میمونم توانایی تصمیم گیری ندارم و زود استرس میگیرم و پشیمون میشم خیلی هم زود رنج و حساس هستم اهل موسیقی هنر و طبیعت هستم دوس دارم همیشه تعادر برقرار باشه

    • مهدی

      من مردادی هستم بگم حسود اصلا نیستم دروغه ولی ضعف مردادیها به نظرم دلرحمی ودلسوزی بیش از حدشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم
        و البته یه کوچولو حسود ک لایسود

      • بدون نام

        آره راست میگی منم مردادیم خیلی برای دیگران بیش از حد دلسوزی میکنم

    • زینب

      خیلی هم بد نبود که این همه بدوبیراه دادین

    • بانوی پاییزی

      تمام مطالب تا ۹۰ درصد درست بود

    • ارش

      درمورده اذریها خوب گفتن منکه همشو دارم فقط ایرادم خشم هس که اونو همه دارن و مردادیها هم درس گفتن که خیلی حسود خودخواه وبلند پرواز هستند تجربه کردم باهاشون

    • Mohadeseh

      من مردادیم در مورد مردایا مطلب تقریبا درست بود ولی حسادتو توی هر فردی میشه دید مردادیا بیشترشون زود گول میخورن و راجب ابانیها صد درصد موافقم

    • Mohadeseh

      من مردادیم در مورد مردایا مطلب تقریبا درست بود ولی حسادتو توی هر فردی میشه دید مردادیا بیشترشون زود گول میخورن و راجب ابانیها صد درصد موافقم

    • اوا

      من بهمنی هستم.به نظرم اذریها بعضیاشون واقعا به معنای واقعی کلمه اشغال تشریف دارند.و اردیبهشتیا هم گاو و نفهم تشریف دارند.

      پاسخ ها

      • بنجامین

        دراینکه اردیبهشتیا گاون هیچ شکی نیست

    • علی

      با سلام
      در ابتدا از تمامی پدیدآورندگان متشکرم
      اما در مورد این مطالب بر خلاف نظر اکثریت دوستان
      به نظرم تمامی این مطالب از ثبات کافی برخوردار نیست
      و ده ها عامل و محرک دیگر در اثار شخصیتی و اخلاقی و حتی ذاتی افراد موقر است
      اما در بیان کلی جالب بود
      ممنون از همه شما

    • علی

      سلاااام به همه به خدامن مجسمه ونماد اذری هاهستم ووقتی مطلبها رامیخوندم گریه ام گرفت ازبس درست بود انگاری فقط من تو اذری ها اینجوریم درضمن من ازبس که دوست دارم بااذر ماهها دوست بشم شمارما میدم ببینم همه اذری هااینجوریند یافقط من این شماره تلگراممه ازمدیرسایت هم ممممممنونم ۰۹۱۰۹۱۶۶۶۷۲ مطالب سایت عالی بووووود بای

    • سارا

      من خردادیم.این که تغییرات خلق و خوم از بقیه شدت و دفعاتش بیشتره رو قبول دارم. ولی اصلا شایعه ساز نیستم خیلی هم اروم و کم حرفم.

    • Asma

      درمورد بهمنیا کاملا درسته

    • رها

      منم یه آذر ماهی هستم من اتفاقا پای دردو دل دیگران میشینم ولی در مورد مسافرت راست گفته عاشق سفرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از آذریا خوشم میاد بابامم آذریه. موفق باشی

    • علی

      ٱبان همش چرت بود.این چیزا که نوشته بود اصلا تو آبانی ها نیس. دور برم چندتا آبانی است. ولخرج و بامرام و دل گنده. در یک کلام مرد واقعی

    • ریحانه‌‌‌...بانوی دی ماهی

      سلام تقریبا همش درست بود اما قبول ندارم که دی ماهیا سردن اتفاقا اونقدر احساسی هستن که تو تصمیمات قلبشان بجای عقل و منطقشون حکم میده. به هر حال ممنون.

      پاسخ ها

      • سمانه

        کاملا باهات موافقم

    • مبینا

      چی بودیم الان میگن چی هستیم !!

    • مینا

      به خساسته ابانیاتاحالاندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای گفتی

    • مریم

      من یه دوست دارم مردادیه ولی اصلا اینطور نیست

    • SHIVA

      من اصلا اینطوری نیستم ماه ابانم هیچکدوم از دوستامم اینطور نیستن که بگم مثلا من فقط اینطور نیسم

    • ندا

      من یه دی ماهی ام یه آدم خشک و بی احساس و صد البته مغرور من هر موقع اومدم با احساس باشم یه آسیبی دیدم پس بنظرم بهتره واس خودم زندگی کنم به نظر من زیاد فهمیدن ما دی ماهی ها خودش یه نقطه ضعف شاید باید یه لحظه هایی بی خیال فهمیدن بشیم

      پاسخ ها

      • سمانه

        زیاد فهمیدنو خوب اومدی دمت گرم

    • بدون نام

      بچه های من مردادماه هی هستند ولی حسود نیستند

    • بدون نام

      من آذری هستم و عاشق مسافرت ولی بقیه چیزا با شخصیت من جور نبود

    • بدون نام

      شاید برای خیلی از افراد رابطه با شهریوری ها سخت باشه چه رابطه کاری چه رابطه دوستی و ازدواج اما برید بررسی کنید جایی که شهریوری باشه و بقیه بتونن از روحیه کمال گراییش استفاده درست کنند کارها خیلی بهتر جلو میره، درسته به خودشون خوش نمی گذره اما برای پیشبرد امور چه کاری چه خانواده خیلی موثر هستند فقط بهتره که الکی بخاطر احساس حقارت یا حسادت یا هرچی جلوشون موضع نگیرید اونها زاده شده اند تا کار را درست انجام بدهند.

    • ساناز

      وای!!!! یعنی عشق آذریم ولم میکنه ومیره؟؟؟

    • sara

      والا طرف عاطفی من متولد اسفنده ولی به شدت محافظه کار و سرده و از نظر عاطفی اصلا گرم و برون ریز نیست.اونی که بیتشر تو این رابطه عکس العمل مناسب نمیبینه منم.اصلا شبیهش نبود این مطلب :))))))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس داره برای تو فیلم بازی میکنه و یا با تو راحت نیست وگرنه من تمام این مطلبو خوندم درست بود نظر اکثر کاربرا هم همینه

    • مریم

      بی مزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آبان اینجور نیست

    • pari

      جالب بود ممنون واسه من که اسفندی ام دقیقآ همینجوریه

    • بدون نام

      خرافاتيا

    • رویا ساز

      من بهمنم و متاسفانه کاملا درست بود

      پاسخ ها

      • سارا

        چیکار کنیم آدم شیم

    • بدون نام

      مرداد که درست بود ولی خرداد اصلا
      درمورد خردادیا کاملا اشتباه نوشته و الکیه

    • بدون نام

      اما من به عنوان یه اردیبهشتی خیلی از تجربه های مادرم استفاده می کنم ولی در مورد لجباز بودن کاملا درست گفتید

    • احسان

      همش چرت بود من شهریورم و این مشخصات رو ندارم

    • 1234567890

      آبانی خسییییییسسسسسس این کاملا اشتباه بود ....

      پاسخ ها

      • پناه

        خیلی درست بود خصوصا درمورد آبان ومرداد ومهر وفروردین که من با هر چهار نفرشون در ارتباطم و مرد آبانی یه فاجعه است زندگی با اومثل بودن در جهنمه

      • بدون نام

        افتضاحن بعد از ازدواج خودشونو نشون میدن

      • بدون نام

        کاربر ۱۸:۳ زنای آبانی از مردهاشم وحشتناکترن دقیقا خودِ عقربن

      • بدون نام

        ابانیا اشغالن

      • آبانیا تاج سرتن

        هرکی ازآبانیا بدش میاد سرشو بکوبه به دیوار! اونی هم که گفتی آبانیا آشغالن ، از همین آشغال گفتنت مشخصه که تو خودت چه آشغال کثیفی هستی

      • آبانیا تاج سرتن

        یه چیزی که همتون باید درمورد ابانیا تو کله تون فرو کنید اینه که :رفتار ما آبانیا با طرف مقابلمون، بستگی به رفتار طرف مقابلمون با ما داره.پس قبل از اینکه درمورد رفتارمن قضاوت کنی اول برو رفتار خودتونگاه کن.اگر خوبی کردی ما دوبرابر
        بهت خوبی میکینم اگرم بدی کردی ما دوبرابرش بدی میکنیم.

    • بدون نام

      من به عنوان یه شهریوری تمام این خصوصیت‌ها رو دارم. خیلی وقتا کمال‌گرا بودنم منو آزار میده اما واقعا دست خودم نیست. دلم میخواد بهترین باشم و بهترین‌ها رو انتخاب کنم. مهربونی بیش از حد هم که دست روی دلم نذار... :))

    • رضا

      مهرماهیا بخاطر این دو دل هستند که نمیخوان کسی رو ناراحت کنن و خدای نکرده باعث رنجش کسی بشن
      مهر ماهیا رو عشقه

    • بدون نام

      شهریورو زده تو خال قشنگ!

    • فروردین

      کمال و تمام قبول دارم
      فروردینی ام
      ممنون لذت بردم

    • بدون نام

      وای اذر دقیقا درست بود...... هیچ وقت معنی احساسات وعشق متوجه نشدم

    • نوید ستوده

      آبان ماهش کاملا بر عکس و چرته

    • بدون نام

      آذر درست نیست

    • نوجوون

      در مورد ابان اشتباه بود ، فک نکنم ابانیا خسیس باشن ، در عوض یه مقدارییییی کینه ای هستیم:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جفتش هستیم هم خسیس و هم کینه ای
        منتها درجه شدت و ضعفش از فردی تا فرد دیگر
        فرق میکنه
        مثلا من بیشتر کینه ای هستم. یکی دیگه بیشتر خسیسه. اما هم من خسیس هستم و هم اون کینه ای. در وجود من کینه توزی شدیدتر از خست هست
        و در وجود اون خست بیشتر از کینه توزی است

      • آبانیه با جذبه

        کاربر19:3دقیقه که خودتو ابانی جازدی حاضرم به شرفم (خوب دقت کن چی گفتم:به شرفم که شرافت برای یه آبانی از هرچیزی مهمتره)قسم بخورم که تو دروغ میگی و تو یه آبانی نیستی!تو خودتو آبانی جازدی!و بازهم حاضرم قسم بخورم که آبانیا بدجوری زدن تو پوزت و باعث شدن حسابی عقده ای بشی!

    • بدون نام

      عزیزم متاسفم اماپسرای آذر هرلحظه یه دونه، ولش کن بره

    • فروردین

      با عرض پوزش درباره آبانی ها غیرقابل انکاره
      چون یکی از دوستای نزدیکم دقیقا شخصیتش همخونی داره
      چرا آبانی ها انقد تند شدن؟یکم انتقاد پذیر باشین..ب جنبه دیگه مطلب نگاه کنید
      من خودم فروردینی ام و کاملا قبول دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون تند بودن و موضع گیری خصلتمونه

    • بدون نام

      ابانی ها اصلن خسیس نیستن
      در مورد آبان صادق نیست.اصلن دم دمی مزاج نیستیم.اتفاقا خیلی هم یک نواختیم

    • بدون نام

      فروردین کاملا درسته

      پاسخ ها

      • جواد

        بله کاملا درسته!مدام دنبال اینن که خودشون همه جا رئيس باشن و حرف هیچ کسیو قبول ندارن.اما می دونی این وسط یه مشکلی هست؛کسی که میخواد رئيسبازی دربیاری باید یه هوش و ذکاوت قبل تحسینی هم داشته باشه چیزی که بدبختانه تو وجود فروردینیا نیست! آدم احمق خنگ رو چه به ریاست.کسی رئيس و سلطان میشه که علاوه بر دل و جرات هوش ذکاوتم داشته باشه مثل مردادماهیای شیر قدرتمند.به افتخار مرداد ماهیا

    • علی

      کلا اشتباه بود
      من مردادیم
      اصلا حسود نیستم
      حتی به اطرافیان غبطه هم نمی‌خورم.
      تازه دوست دارم همه دور و بریام داشته باشن و خوشبخت باشن

      شیر و حسادت
      این دیگه از کجا در اومد

      تا حالا کنجکاو شده اید که چرا شیر، سلطان جنگل است ؟!

      در حالی که نه بدن ورزیده گوریل ، نه قدرت بازو خرس ، نه سرعت پلنگ ، نه خیز آهو ، نه درندگی گرگ ، نه حیله گری روباه و نه خصلت کفتار را دارد ولی او را سلطان جنگل مینامند !!!
      شیر به دلیل خصائص رفتاریش سلطان جنگل است، چون تا گرسنه نباشد شکار نمیکند ( درنده خو نیست ) ،
      در وقت گرسنگی شکار را به اندازه نیازش انتخاب میکند ( طماع نیست ) ،
      در بین حیوانات قوی ترین را انتخاب میکند ( ضعیف کش نیست ) ،
      از میان حیوانات ماده های باردار را شکار نمیکند، ( رحم و شفقت دارد ) ، بعد از شکار اول اجازه میدهد خانواده تغذیه کنند ( از خود گذشتگی دارد ) ، هیچ گاه باقیمانده غذا را دفن یا از دسترس دیگر حیوانات دور نمیکند ( بلند نظر و سفره گذار است ) و در وقت مریضی یا کهولت گله را رها میکند تا مزاحم آنها نباشد...

      پاسخ ها

      • رجب پور

        متنتون خیلی قشنگ بود ولی من هرچی سرچ کردم این مطالبی رو که شماذکر کردین پیدا نکردم ولی درعوض اطلاعات دیگه ای روپیدا کردم راجبه شیرکه خواستم باشما به اشتراک بزارم
        شیرها برخلاف ببرها بسیار اجتماعی هستند و درگروههایی به نام دسته زندگی میکنند
        شکاربرعهده ماده هاست و نه نرها و غالبا بصورت دسته جمعی شکارمیکنندو نه تکی، بااینحال اگرنری درآن نزدیکی باشد،طعمه نصیب شیرنر میشود
        شیرو ببرشباهت زیادی بهم دارن طوری که اگرموهای آنهارا بزنیم تفکیک آنها بسیاردشوارخواهدبودوتنها کارشناسان میتوانند.
        شیرها تنبل ترین گربه سانان هستند به خصوص نرها
        درعوض محافظت ازماده ها و قلمرو دسته،شیرهای نر حق دارند"اول از همه به سراغ گوشت شکاررفته و بخش زیادی ازآن را خودشان میخورند"ونه خانواده شان
        شانس موفقیت شیرها درشکار50درصداست
        اگرچه شیرها شکارچیان ماهری هستند اما نیمی از غذای آنهااز طریق"غصب شکارهای شکارچیان کوچکتر دیگر"تامین میشود.
        اگرچه شیربه عنوان"سلطان جنگل"شناخته میشودامادرحقیقت زیستگاه اصلی آنها"چمنزارو زمینهای باز"است و نه جنگل
        شیرهاازگذشته های دورتاکنون توسط انسانهادراسارت نگهداری میشوند و رومیان دربازیهای گلادیاتوریشان ازشیرها بهره میگرفتندوافرادی مثل سولا،پومپه و ژولیوس سزار دستور
        گرفتن و کشتن صدهاشیر رادریک زمان برای تفریح همگانی میدادند
        پس از ببر،شیر دومین گربه سان بزرگ جثه از لحاظ اندازه ووزن است
        شیرها قدرت بدنی به نسبت زیادی ندارند و دویدن زیاد آنها را خسته میکند
        دشمن همیشگی شیرها کفتارها هستند که برسر تصاحب قلمرو و غذا با هم رقابت دارند.
        شیرهانزدیک به 70درصد"شکارهایی را که کفتارهاانجام داده اند از آنها می ربایند"هم چنین شیرها علاقه دارند برتری خود را نسبت به دیگرگربه سانان مانند یوزپلنگ ها"با ربودن شکارشان وکشتن فرزندان یوزها"نشان دهند.
        شیرهاازمهمترین" قاتلان توله های یوزها"هستند و یوزپلنگ هابه دلیل حمله شیرها90درصدتوله های خود را درهفته های آغازین از دست میدهند
        شیرهای زخمی وپیر و توله هاممکن است طعمه کفتارهاوپلنگها شوندیا اینکه درزیرپای گاومیش ها وفیل ها له شوند
        یال شیر از گردن شیرنر محافظت میکند و اورابزرگتر از آنچه که هست نشان میدهد
        شیرها اگرگرسنه باشند یاشکارهای دیگرحیوانات را میدزدند یا خودشان شکارمیکنند ودرین میان برایشان فرقی نداردشکار ماده باردار باشد یا نباشد،بالغ باشد یا نابالغ،انها هرچه باشند حیوانند و میخواهندشکمشان را سیر کنند
        بنده این اطلاعات رو از وبسایت عصرایران و ویکیپیدیا استخراج کردم.چقدرخوب میشد اگرشما هم برای اطلاعات به ظاهرعلمی و جالبتان درمورد شیرها منبعی ذکرمیکردید.موفق باشید

    • سحر

      آبانی ها خسیس نیستن،،،، حداقل در مورد خودشون ک اصصصصصلااااا ...من خودم آبانیم ب دسو دلبازیم معروفم:))))))
      دمدمی مزاجم نیستم اصن...اشتباه بود

    • بدون نام

      همش چرته

    • بدون نام

      راجع به من که متولد مهرم کاملا درسته همینطور دوستام که اکثرشون متولد اسفندن احساساتین و عاشق فیلما و رمانای عاشقانن بقیه ماها هم که تو دور و بریام میبینم همین خصوصیاتو دارن مثلا برادرم متولد دی ماه کاملا محافظه کار و بی احساسه اگه ما تصمیمی بگیریم از همه جهات برسیش میکنه و خطرات و معایبش رو بهمون میگه اصلا هم اهل ریسک کردن نیست

    • بدون نام

      دی ماهی ام گرم و خوش اخلاق و با احساس و خانواده دوست

    • مسعود

      دقیقا درسته

    • بی نام

      ابانیا واقعا ادمای اشغالین خیلی گند دماغن اردیبهشتیام ازشون متنفرم

      پاسخ ها

      • آبانیا تاج سرتن

        منم آبانیم و میخواستم خدمت سرکار عقدة الدوله عرض کنم كه منم از شما به شددددت متنفرم.و دیگر آنکه شما و امثال شما به شددددت آشغال تشریف دارین. و امیدوارم که هچنان در آتش بغض و کینه خود بسوزید.م

      • Bahmani

        اردیبهشتی هام ازت بدشون میاد.

    • بی نام

      کاش مادرم 14 روز بیشتر نگهم میداشت فروردینی میشدم ازین فلاکت اسفندبودن نجاتم میداد .لعنت به خودم و اسفندی بودنم چقدر غصه اینو اونو بخوریم اخه .اخرشب هم همیشه تو یه اتاق تاریک نشستیم تک وتنها خداروشکر

    • بدون نام

      منم مردادی هستم خداییش راست میگفت

    • بی نام

      واقعا همشون درست بود

    • زهرا

      جمع كن اين مزخرافاتو چندتا ماه رو چك كردم زر زدي

    • سارا

      خردادی ها به هیچ عنوان شایعه پراکنی از این کارا نمی کنند بنده رسما تمام مطالبی که راجب خردادیهاهست رو انکار می کنم چون اصلا این طوری نیس

    • باران

      بله درسته من اردیبهشتی و لجبازم. دو روز دیگه تولدمه

    • سجاد عابدی

      سلام خدمت دوستان عزیز
      بنده فروردینی هستم-خیلی خوب گفته سایت ،تشکر می کنم ازتون-به نظر میاد فروردینی ها با اسفندی ها آبشون تو یه جوب بره-نه؟

      پاسخ ها

      • اسفندی

        متاسفانه نه، اینطورنیست.من خودم اسفندیم و همیشه با فروردینیها مشکل داشتم وهیچوقت آبم باشون تویه جوب نمیرفت.

    • سلطان

      بهمنی دنبال موقعیت خوبن اگه تااخرعمرشونم رویکارواینستن ولی خدای باهرکی بودم چ زن چ مرد درکنارم حال کردن الا مردادیا.بااین ماه اصلا نمیشه بهمنی بندازی .ولی الان زن دومم بازم مردادی خیلی خوبوخوشبختیم بغض میکنم سکته میکنه منظورم اینه نمیشه روماه تولدهمه رو قضاوت کرد.

    • روشنک

      وای من انقدر دوست داشتم الان ماهی باشم به نظرم خیلی خاصن ولی اسفندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج