۵۳۸۳۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زک اسنایدر ساخت Justice League را رها کرد

«زک اسنایدر» (Zack Snyder)، کارگردان تعداد زیادی از فیلم‌های قهرمانی کمیک‌های DC، خبر داده که از کارگردانی فیلم Justice League کناره گیری کرده است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: «زک اسنایدر» (Zack Snyder)، کارگردان تعداد زیادی از فیلم‌های قهرمانی کمیک‌های DC، خبر داده که از کارگردانی فیلم Justice League کناره گیری کرده است؛ آن هم در حالی که زمان زیادی تا اکران این فیلم باقی نمانده است. دلیل خروج زک اسنایدر از پروژه‌ی Justice League، مشکلات خانوادگی خودش عنوان شده است.


زک اسنایدر ساخت Justice League را رها کرد

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری Hollywood Reporter منتشر کرده، قرار است «جاس ویدن» (Joss Whedon) صندلی زک اسنایدر را برای پایان پروژه‌ی فیلم Justice League پر کند. این فیلم ابرقهرمانی که تمام شخصیت‌های بزرگ دی‌سی مثل «بتمن»، «سوپرمن»، «واندرومن» یا «فلش» را در خودش جای داده، فعلا در مراحل پس از تولید به سر می‌برد و قرار است در ۱۷ نوامبر سال جاری اکران شود.

دختر زک اسنایدر دو ماه پیش در سن ۲۰ سالگی خودکشی کرد. زک اسنایدر می‌گوید در حالی که او تصور می‌کرد بتواند به کارش ادامه دهد و ذهن‌اش را درگیر کار کند، اخیرا به این نتیجه رسیده است که باید در کنار خانواده‌اش باشد: "زمانی که روی این کار صرف می‌کنیم بسیار زیاد است. در دو ماه گذشته به این نتیجه رسیده‌ام که همه چیزم صرف کار می‌شود. در نتیجه می‌خواهم از پروژه‌ی فیلم کنار بروم و با خانواده‌ام باشم، با فرزندانم باشم، کسانی که واقعا به من نیاز دارند. آن‌ها حال خوبی ندارند. من حال خوبی ندارم."


زک اسنایدر ساخت Justice League را رها کرد

مجموعه کمیک‌های زیادی زیر دست زک اسنایدر به فیلم تبدیل شده‌اند؛ از Watchmen گرفته تا Man of Steel و Batman v Superman اخیر. استایل خاص زک اسنایدر که شامل صحنه‌هایی تیره و تاریک است، کاملا در مقابل فیلم‌های قهرمانی و کمدی دیزنی و مارول قرار می‌گیرد.

قرار بود چند صحنه‌ی جدید برای فیلم Justice League ضبط و به فیلم اضافه شوند، اما جاس ویدن وظیفه‌ی ضبط این صحنه‌ها و تمام کردن فیلم را بر عهده خواهد داشت. جاس ویدن پیش از این دو قسمت اول فیلم‌های Avengers را ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج