۵۳۸۳۶۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تجمع پاتولوژیست‌ها برابر سازمان نظام پزشکی

جمعی از متخصصین پاتولوژی و علوم آزمایشگاهی در اعتراض به آنچه که امکان تاسیس آزمایشگاه پاتولوژی توسط فارغ التحصیلان برخی رشته‌های علوم پایه می‌خواندند، مقابل سازمان نظام پزشکی تجمع کردند.

ایسنا: جمعی از متخصصین پاتولوژی و علوم آزمایشگاهی در اعتراض به آنچه که امکان تاسیس آزمایشگاه پاتولوژی توسط فارغ التحصیلان برخی رشته‌های علوم پایه می‌خواندند، مقابل سازمان نظام پزشکی تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، معترضان که تعداد آنها بیش از 100 تن بود، با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون "حوزه سلامت جای غیرپزشکان نیست" و "با فعالیت رشته‌های علوم پایه در آزمایشگاه‌ها مخالفیم" مقابل سازمان نظام پزشکی حضور یافتند.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت با تایید این خبر گفت: پاسخ معاونت آموزشی وزارت بهداشت به این تجمع اعتراضی متعاقبا اعلام می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باز هم خود خواهی و زیاده خواهی پزشکان

    • بدون نام

      کاش اصل قضیه رو هم میذاشتین. تا بفهمیم اعتراض ب چ قانونی بوده

    • بدون نام

      پزشک های ما هم همه یه عباس جدیدی درون دارن خودشونم خبر ندارن. شما که دارین این همه میخورین نمیتونین ببینین یکی دیگه هم میخواد از اون اب باریکه نون بخوره.

    • ناشناس

      عزیزان در حال حاضر بیشتر آزمایشگاههایی که توسط پاتولوژیست ها مدیریت میشه پر از پرسنل با بیس های بیوتکنولوژی دامپزشکی و ... هستند میدونید برای چی؟ چون به خیال خام خودشون می تونن به اونا مدیریت کنن و فکر می کنن که اونها سررشته ای از آزمایشگاه ندارن. اونها بشدت از فارغ التحصیل های علوم آرمایشگاهی و phd هراس دارن من بارها با اونها بحث کردم و در نهایت هیچ کدوم به کم سوادی خودشون اعتراف نکردن نگاه اونها به آزمایشگاه یه نگاه مافیایی و استثماری است. اونها به همین دلیل از آزمایشگاه فراری اند و امور رو به چند نفر پرسنلی که نمی تونه از حق خودش دفاع کنه می سپارن. این وضعیت آزمایشگاههای ماست. این همون مافیایی هست که داره سلامتی جامعه رو به سینه میزنه و از اون برای تضمین درآمد های میلیونی خودش سواستفاده می کنه عزیزان هوشیار و متحد باشید اینکه بیس ما چیست به هیچ وجه مهم نیست چون هیچ کدوم از دوره بیس چیزی به خاطر نداریم و اونی که در وادی آزمایشگاه موهاشو سفید کرده لیاقت و استحقاقش از همه بیشتره مهم اینه که همه ما طی این دوره تکمیلی نقاط ضعف خودمونو تقویت خواهیم کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج