۵۴۰۴۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازگشت سودربرگ با «لوگان خوش‌شانس»

کمپانی‌ «آمازون» به عنوان یکی از دو غول حال حاضر دنیای دیجیتال - در کنار «نتفلیکس» - امتیاز پخش آنلاین کمدی «لوگان خوش‌شانس» جدیدترین فیلم بلند استیون سودربرگ را خریداری کرد.

وب سایت آی ‌سینما: کمپانی‌ «آمازون» به عنوان یکی از دو غول حال حاضر دنیای دیجیتال - در کنار «نتفلیکس» - امتیاز پخش آنلاین کمدی «لوگان خوش‌شانس» جدیدترین فیلم بلند استیون سودربرگ را خریداری کرد. این کمدی ۱۱۱ دقیقه‌ای با بازی آدام درایور، چنینگ تیتم، هیلاری سوانک و دنیل کریگ از ۱۸ اوت (۲۷ مرداد) در سینماهای امریکای شمالی روی پرده می‌رود و در چهار ماهه نخست سال ۲۰۱۸ توسط آمازون در دسترس کاربران اینترنتی قرار می‌گیرد.
بازگشت سودربرگ با «لوگان خوش‌شانس»

سودربرگ که آخرین‌بار دو فیلم «پشت چلچراغ» و «عوارض جانبی» را در سال ۲۰۱۳ بر پرده سینماها داشت، در چهار سال گذشته سریال‌سازی را به سینما ترجیح داده بود.

به گزارش «ورایتی»، آمازون همچنین یک قرارداد اجرایی دو ساله را برای پروژه‌های سینمایی که توسط شرکت پخش «فینگرپرینت» در سالن‌های سینما به نمایش در می‌آیند، امضا کرده است. این کمپانی پخش با همکاری سودربرگ و دن فلمن رییس سابق پخش داخلی «برادران وارنر» تاسیس و راه‌اندازی شده است. طبق این قرارداد، آمازون با به کارگیری استراتژی‌های تامین مالی، در حوزه بازاریابی و پخش سینمایی از محصولات فینگرپرینت حمایت خواهد کرد.

سودربرگ که بعد از چهار سال، به زودی با «لوگان خوش‌شانس» به سالن‌های سینما بر می‌گردد، آمازون را یک «همدست جسور و منعطف» توصیف کرده است. کارگردان ۵۴ ساله با انتشار بیانیه‌ای در این‌باره گفته: «قرارداد با آمازون تکه پایانی و حیاتی این پازل است.»

کمدی «لوگان خوش‌شانس» درباره دو برادر به نام جیمی (تیتم) و کلاید لوگان (درایور) است که درگیر عملیات سرقت می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج