جاباما
۵۴۱۴۱۹
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

ضبط یک تن گوشت گاو در قائم شهر

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قائم شهر، گفت: مقدار تقریبی یک تن گوشت گاو بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و ذبح در خارج از کشتارگاه توسط دامپزشکی قائم شهر ضبط شد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قائم شهر، گفت: مقدار تقریبی یک تن گوشت گاو بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و ذبح در خارج از کشتارگاه توسط دامپزشکی قائم شهر ضبط شد.

مصطفی باقرزاده در گفت و گویی، اظهار کرد: حدود یک تن گوشت گاو در خارج از کشتارگاه در ذبح شهرستان قائم شهر شده بود که برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف و انتقال آن به انسان دامپزشکی مانع این اقدام شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تب کنگو که عامل آن نوعی ویروس است و از طریق گزش انتقال پیدا می‌کند و البته این بیماری در استان مازندران شیوع ندارد چون افزایش گرمای هوا عامل بیماری را زیاد می‌کند و در حال حاضر در این استان دما مساعد برای گسترش این بیماری نیست اما باید برای پیشگیری آن از هر عامل غیربهداشتی جلوگیری کرد.

باقرزاده، تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل گرم را در این روزها در پیش داریم و این گرما عامل ایجاد بسیاری از بیماری‌های مختلف است بنابراین باید خرید گوشت از مراکز با مجوز وزارت بهداشت انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخورد صاحبانش دهید!!!؟

    • بدون نام

      اداره بهداشت که نمیاد یکی یکی پشم دامهارا چک کنه ببینه کدوم کنه داره کدوم نداره فقط خودمون باید رعایت کنیم بااون نکات ایمنی که گفته شده سعی کنیم کمترگوشت استفاده کنیم ودررستورانهای میان جاده ایی گوشت نخوریم ونخریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج