۵۴۱۴۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شعار «حج ۹۶» اعلام شد

پس از بررسی‌های کارشناسی و تأیید نماینده‌ ولی فقیه در امور حج و زیارت، شعار حج ۹۶ «حج ؛ معنویت ، اقتدارملی ، همبستگی اسلامی» اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر با تبیین اهداف شعارحج ۹۶ اظهار کرد: پس از بررسیهای کارشناسی شعار حج ۹۶ «حج ؛ معنویت ، اقتدارملی ، همبستگی اسلامی» اعلام شد.

وی ادامه داد: این شعاربیانگرمهمترین فلسفه الهی ، سیاسی و اجتماعی حج و وظیفه زائر در قبال رابطه خود با خدا و رابطه خود با سایر زائران است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: معنویت به‌عنوان یکی ازمهمترین کلید واژه‌های شعار حج امسال انتخاب شده است و زائران ما باید از فرصت این سفر برای کسب و ارتقای معنویت، تقویت معرفت و مکارم اخلاق استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر درباره انتخاب واژه اقتدارملی اظهار کرد: بهترین توشه سفرحج تقویت اقتدار ملت ایران و توسعه فرهنگ دینی و مردم سالاری ، اعتلای جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و به‌ویژه درارتباط با همسایگان عرب است.

وی با اشاره به اینکه حج فرصت همفکری امت اسلامی در خصوص مهمترین چالشهای جهان اسلام را نیز فراهم می‌آورد، تصریح کرد: واژه همبستگی اسلامی حاوی جهت‌گیری وحدت و تقریب پیروان مذاهب اسلامی است که یکی از مهمترین رسالتهای حاجیان به‌ویژه علما و فرهیختگان دراین سفر الهی است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: نمایش شکوه، عزت و اقتدار اسلامی در پرتو توجه به ارزشهای دینی و تقویت روحیه امید و باور به توانمندی مردم درکلیه کشورهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر از زائران ایرانی خواست ضمن مشارکت گسترده، منسجم و منظم در نمازهای جماعت در حرمین شریفین، نسبت به تقویت عزت و شأن کشور، انقلاب و مذهب تشیع در رفتار با زائران کشورهای اسلامی اهتمام ورزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج