۵۴۱۵۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دنیرو: آمریکا صحنه یک کمدی ابلهانه و تراژیک شده است

ستاره «راننده تاکسی» با حضور در جمع فارغ‌التحصیلان یکی از دانشگاه‌های امریکا به انتقاد شدید از وضعیت فعلی این کشور پرداخت.

وب سایت آی ‌سینما: ستاره «راننده تاکسی» با حضور در جمع فارغ‌التحصیلان یکی از دانشگاه‌های امریکا به انتقاد شدید از وضعیت فعلی این کشور پرداخت. رابرت دنیرو با استفاده از زبان و اصطلاحات سینمایی، وضعیت امریکا پیش از ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به «درامی متعالی و الهام‌بخش» تشبیه کرد و یادآور شد در حال حاضر، وضعیت مملکتی که در آن زندگی می‌کند، تبدیل به «یک کمدی تراژیک و ابلهانه» شده است.
دنیرو: آمریکا صحنه یک کمدی ابلهانه و تراژیک شده است

به گزارش «آسوشیتدپرس»، این بازیگر برنده اسکار که موفق به دریافت دکترای افتخاری از سوی دانشکده هنرهای زیبای آیوی لیگ شده است، فارغ‌التحصیلان دانشگاه براون را به «تلاش برای پایان دادن به این وضعیت جنون‌آمیز» و تبدیل دنیا به مکانی بهتر برای زندگی کردن ترغیب کرد.

یک روز پیش از برگزاری مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه براون، ستاره ۷۳ ساله سینما فضای فعلی سیاست امریکا را «هولناک و کابوس‌وار» خوانده و از رییس جمهور ترامپ به عنوان یک «ابله» یاد کرده بود.

چندین سال است که دنیرو به یکی از منتقدان جدی ترامپ تبدیل شده است و در ماه‌های گذشته، فهم سیاسی رییس جمهور فعلی امریکا را با تندترین الفاظ بارها و بارها به سخره گرفته است. بازیگر کهنه‌کار هالیوود در سال ۲۰۱۱، ترامپ را به «یک دلال ماشین» و «فریبکاری بزرگ» تشبیه کرد و تابستان گذشته نیز، در واپسین ماه‌های مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، او را یک «دیوانه تمام عیار» توصیف کرد.

چند ماه بعد هم با انتشار ویدیویی اعلام کرد دلش می‌خواهد با مشت توی صورت ترامپ بکوبد. بعد از انتخاب ترامپ توسط مردم امریکا، دنیرو در اشاره به صحبت‌های قبلی خود گفت: حالا دیگر نمی‌توانم (با مشت به صورتش بکوبم)، چون رییس جمهور شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج