۵۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

براي مراقبت از پوست، اين محصولات را در چمدان سفر بگذاريد

داروخانه را همراه ببريد

در زمان سفر، پوست شما بيشتر در معرض عوامل محيطي قرار مي‌گيرد براي همين به كمك بيشتري احتياج دارد

يكي از بهترين فرصت‌ها براي سفر رفتن تعطيلات نوروز است و خانواده‌هاي كمي وجود دارند كه ۱۳ روز تعطيلي را بدون سفر رفتن طي‌كنند؛ بيشتر خانواده‌ها اگر همه اين تعطيلات را در سفر نباشند، ترجيح مي‌دهند حداقل چند روزي از شهر بيرون بروند تا خاطره‌اي شيرين از اين روزهاي زيبا به‌وجود بياورند، اما شما در طول سفر به چيزهايي احتياج داريد كه يك سري وسايل شخصي است كه تقريبا همه مي‌دانند ولي محصولاتي هم هستند كه اگر در كيف سفر شما باشند، مي‌توانند بسيار كمك‌كننده باشند، محصولاتي كه مي‌توانند از زيبايي شما درمقابل تغيير آب و هوا محافظت كنند چون مسلما همه دوست دارند در روزهاي عيد، زيباتر از هميشه باشند. پس قبل از بستن چمدان خود، نگاهي به فهرست پيشنهادي ما داشته باشيد، ممكن است بعضي از اين محصولات را داشته باشيد ولي مسلما محصولي پيدا مي‌شود كه در سفر به دردتان بخورد.


يك مرطوب‌كننده سبك

Collistar / hydro- gel

داروخانه را همراه ببريد

اين كرم، بافتي ژله مانند دارد و مي‌تواند پوست شما را به‌خوبي آبرساني كند در نتيجه حس خوبي را به شما القا كند. اين كرم هيالور‌نيك اسيد دارد كه وظيفه حفظ و نگهداري رطوبت را به‌مدت طولاني در پوست دارد، همچنين كره درخت شي و روغن بادام شيرين موجود در آن نيز پوست را تغذيه مي‌كند.

حدود قيمت: ۳۸۰۰۰ تومان


اسپري ضدآفتاب

Aven / high protection spray

داروخانه را همراه ببريد

بعضي افراد هستند كه از كرم‌هاي ضدآفتاب استفاده نمي‌كنند چون احساس مي‌كنند اين محصولات سنگين هستند و در پوست‌‌شان احساس خوشايندي نخواهند داشت ولي اسپري‌هاي ضدآفتاب سبك‌تر بوده و براي پوست‌هاي حساس مناسب هستند، اين اسپري ضدتحريك و تسكين بخش مناسب صورت و بدن است.


اسپري آب براي شما كه ...

Aven / thermal spring water

داروخانه را همراه ببريد

اگر پوست حساس و غيرمقاومي داريد، معمولا با بيشتر پاك‌كننده‌ها مشكل داريد، اين اسپري آب آون براي شما مناسب است، اين اسپري تقويت‌كننده مكانيسم و محافظ طبيعي پوست است و اگر پوست شما به هر دليلي در سفر دچار التهاب شود اين اسپري كاهنده التهاب، سوزش، قرمزي و خارش است.

حدود قيمت: ۱۱۰۰۰ تومان


شامپو انار به درد چه كساني مي‌خورد؟

Klorane

داروخانه را همراه ببريد

احتمالا براي عيد، موها‌ي‌تان را رنگ كرده‌ايد و دوست داريد اين رنگ، زمان بيشتري روي موهاي شما ثابت بماند اين شامپو خاصيت ثابت‌كنندگي مستقيم رنگ روي كراتين مو را دارد و درخشندگي موهاي رنگ‌شده را افزايش مي‌دهد، همچنين اين شامپو محافظ و مرطوب‌كننده موها نيزهست.

حدود قيمت: ۱۲۰۰۰ تومان


محلول استحكام بخش ناخن‌ها

Mavala

داروخانه را همراه ببريد

هيچ‌چيز بدتر از اين نيست كه در روزهاي عيد، ناخن‌هاي‌مان بشكند و مجبور شويم آن‌ها را كوتاه كنيم، بنابراين مي‌توانيد براي حفظ زيبايي دستا‌ن‌تان در اين روزها از محلول‌هاي استحكام‌بخش ناخن استفاده كنيد. اين محلول با نفوذ به داخل صفحه ناخن، اتصالات لايه‌هاي آن را بازسازي كرده و استحكام ساختار ناخن را به آن باز مي‌گرداند.

حدود قيمت:: ۱۵۰۰۰ تومان


موها را به طور عميق نرم كنيد!

سينره

داروخانه را همراه ببريد

همه ما دوست داريم در طول عيد و در سفر نوروزي خود، موهايي نرم و لطيف داشته باشيم ولي گاهي به دليل تغيير آب و هوا موها حالت طبيعي خود را از دست مي‌دهند، در فرمولاسيون اين نرم‌كننده مجموعه‌اي از مواد مرطوب‌كننده و پروتئين هيدروليزه‌شده (شير، ابريشم و گندم) وجود دارد كه موها را به‌خوبي نرم و لطيف مي‌كند.

حدود قيمت:: ۳۸۰۰ تومان


هم شامپو، هم نرم‌كننده

Freeman

داروخانه را همراه ببريد

اگر در ساك سفرتان جاي چنداني نداريد يعني نمي‌توانيد هم نرم‌كننده و هم شامپو همراه خود ببريد، مي‌توانيد از اين شامپو و نرم‌كننده استوايي استفاده كنيد. اين محصول داراي موادي چون عصاره ميوه پاپايا، عصاره طالبي، عصاره نارگيل و... است و موهاي شما را آبرساني كرده در نتيجه موها نرم و حالت‌پذير باقي مي‌مانند.

حدود قيمت: ۶۰۰۰ تومان


مرطوب‌كننده ماست و تمشك را امتحان كرده‌ايد؟

Arkonem

داروخانه را همراه ببريد

يك كرم مرطوب‌كننده بايد حتما در كيف سفر شما باشد چون مسلما طي سفر، پوست به كمك بيشتري احتياج دارد. اين كرم مرطوب‌كننده داراي ماست و تمشك است و بسيار سريع جذب پوست مي‌شود و اثر چربي روي پوست باقي نمي‌گذارد . رايحه آن مي‌تواند احساس خوبي به شما دهد.

حدود قيمت:: ۲۱۰۰ تومان


صورت را به راحتي پاك كنيد

Ducray

داروخانه را همراه ببريد

يكي از چيزهايي كه حتما بايد در سفر همراه شما باشد يك پاك‌كننده مناسب براي پوست صورت است. اين پاك‌كننده داراي وازلين و گليسرين است در نتيجه نرم‌كردن و مرطوب‌كردن پوست، باعث رفع خشكي و شكنندگي پوست مي‌شود، فاقد مواد نگهدارنده است و ph آن نزديك پوست صورت و بدن است.

حدود قيمت:: ۹۶۰۰ تومان


مايع دستشويي آنتي‌باكتريال

Activex

داروخانه را همراه ببريد

در مسير سفر حتما بايد همراه شما يك مايع دستشويي ضدباكتري باشد چون خودتان بهتر مي‌دانيد كه چقدر وجود يك مايع پاك‌كننده ضروري است. اين مايع دستشويي، باكتري‌ها و ميكروب‌ها را در مدت كوتاهي از بين مي‌برد و تاثير خود را تا ۱۲ ساعت روي پوست حفظ مي‌كند و براي كساني كه پوست حساس دارند، مناسب است.

حدود قيمت:: ۳۰۰۰ تومان


كرم صاف‌كننده مو

Freeman / straightening balm

داروخانه را همراه ببريد

كرم مو از آن محصولاتي است كه افراد بسياري از آن استفاده مي‌كنند تا حالت موهاي‌شان را حفظ كنند، اين كرم مو داراي عصاره گل سنبل، عصاره برگ مريم گلي و... است كه موها را تا حدي صاف و درخشان مي‌كند و حالت موها را در تمام طول روز نگه مي‌دارد و در عين حال اثر چربي چنداني روي موها ندارد.

حدود قيمت: ۹۰۰۰ تومان

منبع : مجله سیب سبز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج