۵۴۲۱۴۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

اجرای طرح «یک لقمه مهربونی» در غرب تهران

شهردار منطقه۲۱ از اجرای گسترده طرح "یک لقمه مهربونی" در سطح این منطقه به همت مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری مهر: جمال بافرانی شهردار منطقه۲۱ با بیان خبر فوق گفت: "طرح یک لقمه مهربونی" از سال ۹۴ و در راستای ایجاد بستر مناسب به منظور مشارکت طبقات مختلف جامعه در تکریم و اطعام افراد بی خانمان و آسیب دیده اجتماعی، ایجاد حلقه وصل بین بی خانمان های سطح شهر و توانمندان سطح جامعه و استفاده از ظرفیت های موجود اقتصادی و اجتماعی بالقوه سطح محلات و رستوران های سطح شهر تهران آغاز به کار کرد.

وی در ادامه در تشریح برنامه های سال ۹۶ این طرح تصریح کرد: در اجرای فاز جدید این طرح در سال ۹۶ از رستوران ها دعوت به عمل آمده تا با هدف تامین بخشی از وعده های غذایی جامعه هدف (افراد بی خانمان و آسیب دیده اجتماعی) در اجرای هرچه شایسته تر این طرح مشارکت داشته باشند.

بافرانی با اشاره به اینکه "طرح یک لقمه مهربونی" به منظور بالا رفتن حس همدلی بین شهروندان با همکاری مرکز خدمات اجتماعی شهرداری تهران، رستوران ها، نهادهای مردمی و خیرین برگزار می شود، افزود: مخاطبان این طرح افراد بی‌خانمان، کودکان آسیب دیده، کار و خیابان و خانواده‌های نیازمند هستند.

شهردار منطقه۲۱ همچنین تاکید کرد: در این طرح، رستوران ها هر روز میزان معینی غذای اضافه ویژه نیازمندان طبخ می کنند یا مشتریان در صورت تمایل غذای اضافه برای نیازمندان سفارش می دهند که این غذاها با هماهنگی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری منطقه بیست و یک و خیرین فعال، به دست نیازمندان خواهد رسید.

بافرانی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر مرحله اول اجرای این طرح با فعالیت خیرین در منطقه ۲۱ آغاز شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر خیرین در سطح محلات ۱۳گانه برای پیوستن به این طرح اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم با فرا گیر شدن این طرح شاهد گرسنه خوابیدن هیچ شهروندی به دلیل فقر مالی نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج