۵۴۳۱۷۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گوشی نوبیا Z۱۷ رسما معرفی شد

نوبیا رسما از پرچم‌دار امسال خود یعنی Z۱۷ رونمایی کرد. محصولی که با وجود مشخصات فوق‌العاده قیمت نسبتا خوبی هم دارد.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: نوبیا رسما از پرچم‌دار امسال خود یعنی Z۱۷ رونمایی کرد. محصولی که با وجود مشخصات فوق‌العاده قیمت نسبتا خوبی هم دارد.
گوشی نوبیا Z17 رسما معرفی شد

مانند تمام پرچم‌داران حال حاضر، نوبیا Z۱۷ هم مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی دارد و نمایشگر آن تقریبا بدون حاشیه است، البته حاشیه‌های بالا و پایین همچنان چشمگیر هستند. نوبیا Z۱۷ شباهت زیادی به نوبیا Z۱۱ دارد و مهم‌ترین تغییر آن، وجود ۸ گیگابایت رم است. بدین ترتیب نوبیا Z۱۷ نخستین اسمارت فون در دنیا محسوب می‌شود که این میزان حافظه رم را در خود گنجانده است.
گوشی نوبیا Z17 رسما معرفی شد

نمایشگر به کار رفته در این محصول، ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی است که با گوریلا گلس محافظت می‌شود. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ با فرکانس ۲.۴۵ گیگاهرتز وظیفه سوخت رسانی را بر عهده دارد که با پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ همراه شده است. دوربین اصلی نوبیا Z۱۷ دوگانه و متشکل از دو لنز ۲۳ و ۱۲ مگاپیکسلی است و امکان زوم اپتیکال ۲ برابری را فراهم می‌کند. گشودگی دیافراگم این لنزها، f/۲.۰ و f/۱.۸ است و یکی از ویژگی‌های قابل تحسین این دوربین، قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل است.
گوشی نوبیا Z17 رسما معرفی شد

باتری به کار رفته در این اسمارت فون، ۳۲۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد که به لطف ویژگی شارژ سریع نسخه ۴.۰ کوالکام، زمان زیادی برای شارژ شدن نیاز ندارد. جنس بدنه آن از فلز است و جک ۳.۵ میلی متری از بدنه حذف شده است.

پرچم‌دار جدید نوبیا در سه نسخه در دسترس خواهد بود. دو نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. رم به کار رفته در همه این نسخه‌ها دارای از نوع LPDDR۴X است و همه آنها از حافظه UFS ۲.۱ پشتیبانی می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر نوبیا Z۱۷ می‌توانیم به دریافت گواهی IP۶۸ مبنی بر مقاومت در برابر آب و گردوغبار، NFC، اسپیکرهای Dolby Atoms، اینفرارد و تکنولوژی تعاملی فریم نوبیا اشاره کنیم.
گوشی نوبیا Z17 رسما معرفی شد

سیستم عامل اندروید نوقا ۷.۱.۱ به همراه رابط کاربری UI ۵.۰ نوبیا شما را همراهی خواهد کرد که در این میان، موتور هوشمند NeoSmart هم با استفاده از عادات کاربر، بهترین تجربه نرم‌افزاری را در اختیار می‌گذارد. ۵ رنگ مشکی، طلایی، آبی (فقط برای نسخه با ۸ گیگابایت رم)، سافت گلد و بلک گلد (فقط برای نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) قابل انتخاب هستند.

قیمت نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی ۴۱۰ دلار، نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ۵۰۰ دلار و نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۵۹۰ دلار خواهد بود. امکان پیش سفارش آن تا ۱۵ خرداد فراهم است و پس از آن محصولات به دست مشتریان می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج