۵۴۳۵۱۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

اولین واکنش ایران به خروج آمریکا از توافق پاریس

سخنگوی وزارت امور خارجه، تصریح کرد: خروج ایالات متحده آمریکا از توافقنامه پاریس نشانگر عدم مسئولیت پذیری دولت این کشور در قبال جامعه جهانی و سبب انزوای روزافزون آنها خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه، تصریح کرد: خروج ایالات متحده آمریکا از توافقنامه پاریس نشانگر عدم مسئولیت پذیری دولت این کشور در قبال جامعه جهانی و سبب انزوای روزافزون آنها خواهد شد.

بهرام قاسمی گفت: تغييرات اقليمی چالش‌های جهانی بزرگی ايجاد كرده است كه مقابله با تبعات ناگوار آنها نیازمند مشارکت کامل و صادقانه همه كشورها مخصوصا دولتهای صنعتی است.

وی افزود: اين تغییرات تاثیرات مخربی بر کشورهای در حال توسعه و به ويژه در غرب آسیا به دنبال خواهد داشت كه از جمله آنها بالا رفتن بیش از حد گرمای فصلی، آسیبهای اقتصادی و اجتماعی بسیار گسترده علاوه بر خشکسالی، توفان‌های گرد و غبار، ظهور بیماری‌های نوپدید، جابجائی جمعیتی و مهاجرت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: عدم پایبندی به تعهدات توافقنامه پاريس از سوی دولتی که دومين توليدكننده گازهای گلخانه‌ای و از آلوده‌كننده‌ترين كشورهاي جهان است، غیر قابل قبول بوده و تقبیح می‌شود. جامعه جهانی باید دولت جديد آمريكا را به اجرای دقيق و كامل تعهدات بين المللی آن كشور وادار کند. خدشه وارد نشدن به توافق‌های جهانی مانند موافقتنامه پاریس که به نوبه خود مظهر جهانی همکاری مشترک و تقویت چندجانبه گرائی شده، لازم و ضروری است و جامعه جهانی باید مجدانه مانع تضعیف آن شود.

قاسمی در پایان تاکید کرد: به اعتقاد جمهوری اسلامی ايران خروج غیرمسئولانه دولت آمریکا به عنوان يكی از بزرگترين کشورهاي انتشار دهنده گازهای گلخانه‌ای در جهان، رافع مسئولیت تاریخی این کشور در قبال تغییرات اقلیمی ناشی از انتشار گازهای گلخانه‌ای نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kia

      رییس جمهورش اصلا نرمال نیست

    • محمدنژاد

      آقای روحانی بجای اینکه دنبال امریکا بعنوان کدخدا بدود و طلب مصالحه کند! بهتر است از اختلافات بین امریکا و اروپا خاصه آلمان و فرانسه استفاده بهینه کنه و اروپا را با خود در مقابل امریکا همراه نماید!؟ سیاست یعنی عینیت بخشیدن به اموری که ظاهرأ ممکن نیست نه تحصیل حاصل !!!... وبعد در بوق و کرنا کنند که ما چنین کردیم و چنان کردیم!!!....
      اینجا خودت را نشون بده تا مردم از انتخابشون مطمئن شن ..
      جان مادرت چاپ کن

    • بدون نام

      آره آمریکا خیلی منزوی شده مثل اینکه حالت خوب نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج