۵۴۳۹۴۹
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

رییس ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران:

«مرگ بر آمریکا»، از شعارها حذف نخواهد شد

رییس ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران گفت: «مرگ بر امریکا» از شعارهای انقلاب اسلامی حذف نخواهد شد.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مردم مومن و انقلابی حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) گفت: نهضت امام خمینی(ره) که از سال ۴۲ و با قیام ۱۵ خرداد آغاز شد، برگرفته از قیام امام حسین(ع) است، هدف اصلی هر دو این قیام ها نجات اسلام و احیاء ارزش های اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در حرم امام(ره) افزود: همه ما باید آن طور که باید امام عزیز را بشناسیم و حقایق شخصیت این ابرمرد را تکرار کنیم تا نتوانند امام(ره) را تحریف کنند، برخی با ارتحال امام(ره) گمان کردند انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود خارج می شود و چون امام(ره) از بین ما رفته است، آرمان ها و اهداف ایشان نیز مرده است، حال آن که تا انقلاب اسلامی و ارزش های والای انقلابی هست، امام هم هست و نخواهد مرد، همانطور که نهضت عاشور نمرد و فرهنگ حسینی بین ما زنده و جاویدان باقی ماند.

رییس ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران با برشمردن ویژگی های نهضت امام خمینی(ره) و قیام و حرکت عاشورایی امام حسینی(ع) گفت: عزت مداری و دوری از ذلت یکی از ویژگی های انقلاب خمینی(ره) بود، برخی به بهانه عقلانیت می خواهند به سازش با قدرت ها پرداخته و زیر بار ذلت بروند، اما همانگونه که امام حسین(ع) ذلت را نپذیرفت، انقلاب اسلامی نیز زیر بار ذلت نخواهد رفت.

وی افزود: امام حسین( ع) ، با این قیام به افشاء چهره منافقین و فتنه گران زمان خود پرداخت و پرده نفاق و فتنه را کنار زد، امروز هم در نهضت اسلامی همین طور است و در برهه های گوناگون چهره منافقین و فتنه گران عیان می شود، مردم هرگز فتنه و نفاق را تاب نخواهند آورد.

محمودی در ادامه به درس شهادت طلبی قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و ترور، همه با بهره گیری از درس شهادت طلبی مکتب عاشورا پا در میدان گذاشته و در برابر ستمگران ایستادند و در این راه خون خود را نیز نثار کردند.

وی گفت: این درس ها را امام به ما داد و امام(ره) نیز خود شاگرد مکتب امام حسین(ع) و عاشورا بود.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که امام(ره) به ما آموخت که تا امریکا به عنوان نماد استکبار جهانی است و تا زمانی که زورگویی در جهان هست، مبارزه نیز وجود خواهد داشت، افزود: برخی می گویند امیدواریم شعار مرگ بر امریکا از شعارهای انقلاب حذف شود اما این طور نیست، تا زمانی که امریکا و استکبار جهانی باشد شعار « مرگ بر امریکا» و « مرگ بر فتنه گر» از شعارهای اصلی ملت انقلابی ایران اسلامی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من شعار مرگ بر آمریکا را رو سرم خالکوبی کردم تا با خودم به گور ببرم

    • هستی

      آیا تا به حال فک کردید از شعار دادن هایمان چه سودی برده ایم؟ ایا امریکا در این ۴۰ سال با شعارهایمان نابود شد؟ بهتره با سیاست درست امریکا رو شکست بدیم ن با شعار.بهترین راه شکست دوستی هستش.

    • بدون نام

      بعضی از نگرشها نیاز به تعالی و بازبینی دارند با شعار درود بر دشمن من یا مخالف من به اصلاح دنیا بپردازیم

    • حسین

      تا روز قیامت هم شعار بدیم آمریکا سر جاش ميمونه اگه میتونیم توانایمون رو نشون بدیم وگرنه شعار دادن که سهله، چهل ساله داریم شعار میدیم آمریکا همون آمریکاست!

    • بدون نام

      امیدوارم با مرگ بر امریکا صنعت از رکود خارج بشه و همه جونا سه شیفت برن سر کار .

    • بدون نام

      شعار مرگ بر آمریکا نشان دهنده نگرش ما و موضع گیری ما و اعتقادات ماست و قطعا تاثیر دارد و اگر آمریکا هم از بین نرود ما مخالفت و انزجارمان را از سیاستها و تجاوزگریهای آمریکا اعلام می کنیم و در گدشته هم کسی فکر نمی کرد که با مرگ بر شاه شاه ساقظ شود ولی شد

    • بدون نام

      اگر شعارمرگ برآمریکا اثری نداشت اینقد آمریکا حساس نمیشد رواین شعار ، هم این شعار رو میدیم هم انشاالله درکنارش کشورمون رو به پیش میبریم، قطعا امام خمینی ازمابهتر میفهمیدن و آمریکا روبهتر میشناختن که فرمودن آمریکا شیطان بزرگ و ام الفساد است ، پس مرگ برآمریکا و حامیانش

    • بدون نام

      کی گفته آمریکا همون آمریکاست ، آمریکا دیگه جایی توکشورها نداره اون قدرت پوشالیش ازبین رفته و اگر تمام مسلمونا واقعا متحد میشدن الان اثری ازش نبود،راحت پرچمشو آتش میزنن و بهش اعتراض میکنن ، قبلا کشوری جرات اینکاررو نداشت،واینها رو ازایران و گفتن همین مرگ برآمریکا آموختند

    • بدون نام

      چرا ماکه اطلاع زیادی نداریم نظر بدیم نظر امام خمینی رو اگه بخواهیم بدونیم ایشون معتقد به این شعار بودن و دشمن سرسخت آمریکا، پس مرگ برآمریکا

    • بدون نام

      حالا که بهش میگیم مرگ برتو انقد پررو هست وای به روزی که بگیم زنده باد یا درود برتو اونجاس که بیا ببین مثل عربستان چه شیری میدوشه از ایران،آمریکا فقط زبون زور حالیشه، خدام تو قرآن میفرماید اشدا علی الکفار ، رحم به دشمن نباید کرد

    • بدون نام

      با بصیرت وباچشمانی باز به دشمن خیره شویدولحظه ای اوراآرام نگذارید که اگر کوتاهی کنید آرامتان نمیگذارد ، امام خمینی

    • بدون نام

      بله حذف نخواهد شد و ادامه خواهد داشت تا زمانیکه نفرینها هم بر سر ایران و ایرانی آوار است، به خودتون بیاین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج