۵۴۴۶۵۴
۱۶۹ نظر
۱۲۲۶۰
۱۶۹ نظر
۱۲۲۶۰
پ

آقایان جذاب و مورد علاقه‌‌ی خانم‌ها، این شکلی‌اند!

چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می شود؟ اگر شما هم در شرایطی هستید که می خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می کند.

برترین‌ها: حتما به اهمیت اولین دیدار اعتقاد دارید. اولین قرار ملاقات می‌تواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم است که نکاتی را در این رابطه بدانید.

به راستی چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می‌شود؟ اگر شما هم در شرایطی هستید که می‌خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم‌ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می‌کند.

چهره

شکی نیست که چهره شما اولین چیزی است که نظر دیگران را به خود جلب می‌کند. اگر شما به چهره تان اهمیت دهید، بدین معنی است که برای خودتان ارزش قائل می‌شوید.

اما آیا باید چهره‌ای هالیوودی داشته باشیم تا دیگران را به سمت خود جلب کنیم؟ خیر! تنها کافی است که زیباترین چهره خود را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر فکر می‌کنید که با ته ریش جذاب‌تر می‌شود، ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش تان شما را مرتب‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد، آن‌ها را بزنید، اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود یا جای تیغ روی صورت تان نماند. کرم‌های صورت نیز می‌تواند در این مواقع به شما کمک کند.

آقایان جذاب و مورد علاقه‌‌ی خانم‌ها، این شکلی‌اند!

لبخند

لبخند خود یک «خوشامدگویی» برای طرف مقابل تان محسوب می‌شود. در واقع شما با لبخندتان می‌توانید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید. تماس چشمی، لبخندی بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب‌تر خواهد ساخت. البته حواس تان به دندان هایتان باشد. بهتر است که قبل از قرار ملاقات از تمییزی آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

عواملی که در اینجا برایتان آورده ایم، مهمترین عوامل سیاهی و پوسیدگی دندان اند. اگر می‌خواهید که در دراز مدت دندان‌هایی سفید و براق داشته باشید از خوردن و آشامیدن موارد زیر خودداری کنید:

  • نوشیدن مقدار زیادی قهوه و چای (هر ۳ تا ۴ ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید)
  • سیگار کشیدن
  • استفاده زیاد از فلوراید (فلوراید موجود در آب یا خمیردندان ها)
  • بالا رفتن سن (لایه‌های رویی دندان‌ها به مرور زمان مینای خود را از دست می‌دهند و به رنگ زرد طبیعی خود باز می‌گردند. شاید بد نباشد که برای جلوگیری از این وضعیت، گاهی از سفید کننده‌های دندان استفاده کنید.)

آقایان جذاب و مورد علاقه‌‌ی خانم‌ها، این شکلی‌اند!

لباس

مسلما اندام ورزیده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست، اما اگر در انتخاب لباس دقت نکنید، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. به عنوان مثال اگر دوست دارید که از طریق اندام ورزشکاری تان جلب توجه کنید، لازم نیست که شلوار یا بلوزی تنگ به تن کنید. این تیپ نه تنها زیبا نیست بلکه خانم‌ها را نیز فراری می‌دهد؛ بنابراین همیشه لباسی به تن کنید که کاملا سایز تن تان باشد.

سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلی تان باشد. فرقی نمی‌کند که چه تیپی را می‌پسندید، اسپورت، کلاسیک یا رسمی، در هر صورت شما باید خود واقعی تان باشید.

اگر به دنبال یک شریک زندگی بلند مدت برای خود می‌گردید، شیوه لباس پوشیدن خود را عاقلانه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تیپی اسپورت دارید، لزومی ندارد که در اولین قرار ملاقات تیپی کاملا کلاسیک بزنید. آیا می‌توانید در دیدار‌های بعدی یا حتی برای همه عمر در مقابل شریک زندگی تان همان ظاهر را حفظ کنید؟ بنابراین بهتر است که متناسب با شخصیت و سبک زندگی تان، بهترین خود را ارائه دهید.

جزییات ظاهر

پوشیدن تنها یک پیراهن و شلوار شیک برای جلب توجه طرف مقابل تان کافی نیست. آنچه دیگران را متحیر می‌کند، جزییات است. پس جزییات را نیز از یاد نبرید:

  • مدل مو: به دنبال مدل مویی متناسب با فرم صورت تان باشید.
  • عینک: مدل عینک نیز باید متناسب با فرم صورت تان باشد.
  • ساعت: قبل از خرید ساعت، خوب در مورد آن تحقیق کنید.
  • کفش: کفش‌ها تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارند، بنابراین کفش‌هایی با کیفیت بالا انتخاب کنید.

رفتار

شاید در نگاه اول ظاهر شما بیشترین تاثیر را بر طرف مقابل بگذارد، اما هر چه بیشتر پیش می‌رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعیین می‌کند. لازم نیست که در این دیدار نقش بازی کنید، اما سعی کنید که خود واقعی تان را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. بی شک، شما زیر ذره بین هستید و ممکن است که دیگر هیچوقت این فرصت خودنمایی را به دست نیاورید، بنابراین سعی کنید که رفتار و حرف هایتان کاملا سنجیده باشد.

اگر رفتار شما با یک خانم در اولین برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده اید و دیگر هیچوقت نمی‌توانید آن را جبران کنید؛ بنابراین گوشی همراه تان را از خود دور کنید، حواس تان را به جای اطراف، روی طرف مقابل تان متمرکز کنید و از شوخی‌های بی جا نیز بپرهیزید.

آقایان جذاب و مورد علاقه‌‌ی خانم‌ها، این شکلی‌اند!

عطر

برای برطرف کردن بوی بد بدن، به سادگی می‌توان از دئودورانت استفاده کرد، اما چرا پا را فراتر نمی‌گذارید تا عطر تن تان دیگران را مست کند؟ تحقیقات ثابت کرده که یکی از عواملی که بر انتخاب خانم‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد، عطر تن آقایان است؛ بنابراین اگر می‌خواهید که جذابیت بیشتری برای اطرافیان تان به خصوص فردی که بدان علاقمندید بگذارید، به دنبال یک عطر خوشبو باشید.

از آنجا که برخی عطر‌ها ایجاد حساسیت و آلرژی می‌کنند، در انتخاب آن‌ها نهایت دقت را به خرج دهید.

کلام

خانم‌ها به تک تک کلماتی که شما به زبان می‌آورید، دقت می‌کنند، بنابراین کلام تان از اهمیت زیادی برخوردار است. قدم اول این است که باید از به کار بردن کلمات زشت یا فحش، تحت هر شرایطی، خودداری کنید.

قدم بعدی کتاب خواندن است. به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرفت شما باشد. کتابی که با خواندن آن تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد شود و حرفی برای طرف مقابل تان داشته باشید؛ و در نهایت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتی که زبان می‌آورید، از اهمیت بالایی برخوردارند. به عنوان مثال اگر می‌خواهید چیزی را رد کنید، به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم». طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف‌های شما شوند. بالا و پایین کردن تن صدایتان، شاید شروع خوبی برای ساختن یک مرد سخنور باشد.

حرکات بدن

تاثیری که حرکات بدن بر دیگران می‌گذارند به مراتب بیشتر از کلمات است؛ بنابراین از حرکاتی که موجب راندن دیگران می‌شود، به شدت خودداری کنید. به عنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ایستادن، حالت دست‌ها و چشم هایتان دقت کنید.

منبع: realmenrealstyle

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قلی

      جذتب ترین مرد از نظر دختران مردی با قیافه معمولی زشتم بود بود ولی پول دار کافیه تا یه دختر جذبش بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا حرفتون درسته ،دخترا جذب پول اون مرد میشن ،عاشق خود اون مرد پولدار که نمیشن. چنین دختری اگه شوهر پولدارش ورشکست شه، از شوهره جدا میشه. دلم واسه مردای پولداری که دلشون خوشه دخترا عاشق خودشونن میسوزه

      • بدون نام

        معلومه که قیافت زیادتعریفی نداره ها چون جذاب باشی چه مردباشی چه زن موردتوجهی وهمیشه خریدارداری پول اونجا مهم میشه قیافه داغونی داشته باشی

      • بدون نام

        ببخشیداینم یادم رفت بگم هم زشت باشی هم بی پول خوب خداروخوش میاد به چیه تودلش خوش باشه اخه ادم

      • zizi

        یعنی پسرا اینقدر صادقند!!!!!!!!!موقعیت مالی پدر دختر براشون بی اهمیته؟؟؟؟؟؟؟؟داریم همچین پسری ؟؟؟

      • ناشناس

        دختر ها فقط دنبال پول اند وپسر ها دنبال ریخت و قیافه و هیکل دخترا

      • بدون نام

        بعضی وقتام خر یکی میشه آدم ک همه انگش ب دهن میمونن اخه این ؟با این؟ چجوری شد اخه

        اصلنم دخدر پسر نداره ها

        بعضی وقتا عجیب آدم ب قسمت اعتقاد پیدا میکنه

      • بدون نام

        حالا چرا دعوا دارین عامو؟؟؟ ی کامنت نظرتو بگو برو

      • بدون نام

        یه مرد چطوری میتونه انقدر خودش رو حقیر و ذلیل بدونه که وقتی میدونه یه دختر به خاطر پول دوستش داره بازم بره سمت دختره؟

      • بدون نام

        زنای شما اینطوری هستن

      • بدون نام

        با کمال احترام میتونین بگین لااقل تعدادی از دخترا دنبال پول هستن

      • آیدا۲۱

        اقامون جنتلمنه...جنتلمنه!!! من وقتی عشقم عاشقم شد راسش اصلا باورم نمیشد.از بس جذاب بود شبیه سوپرمدلا...البته خودمم زیبا هستم.ولی در کنارش ک راه میرم همه دخترا چشمشون به همسرمه..همه فک فامیل حسودیشون میشه.ولی همین خیالم راحته ک اون فقط منو میبینه و خالصانه دوستم داره

    • araz

      باز ترجمه از متون غربی. نمی گم اونا هر چی میگن غلطه ولی چرا اونا باید فرهنگشون رو به ما تحمیل کنن؟؟البته با افرادی مثل شما تحمیل هم نمی کنن خودتون مطلب ندارین ترجمه می کنین میذارین دیگه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم قسمتش غربیه؟!!! ایران که بدتر از اینه الان. چشماتونو می بندین که هیچی نبینید. فقط خودتونو گول می زنین

      • بدون نام

        اون قسمتش که گفته شریک بلند مدت!!!!!؟

      • بدون نام

        کسی نمیخواد فرهنگش را به شما تحمیل کنه. ناراحت نشی اما اصلا کسی به جایی حسابتون نمیکنه که بخواد دنبال تحمیل فرهنگش به شما باشه. این هم یه مشت اراجیف ترجمه کرده. به همین راحتی.

      • بدون نام

        مردجذاب مرد چشم پاک و مهربونه و سالم

      • بدون نام

        خوبه ديگه برترينها داري چشم چروني زنان نسبت به مردان رو هم تبليغ ميكني!
        ميدوني دقيقا داري بر خلاف آيات صريح قرآن مطلب ميذاري!ميدونستي به جنگ با قرآن رفتي؟ميدونستي اين كارت نتيجش چاه هاي درك جهنم است و تا ابد اونجا خواهي بود!

    • بدون نام

      @ araz
      موافقم! تازه فرهنگ اونا کلی با ما فرق داره و چیزی که اونجا جواب میده اینجا جواب نمیده واسه نمونه نگاه کنین به همسر مکرون و یا شاهزاده ی سوئدی. توو ایران هم از این ازدواج ها ممکنه صورت بگیره ولی دوامش خیلی خیلی کمه

      پاسخ ها

      • زهرا

        شما بفرما ایران چی مهمه؟! :))))

      • سودی

        یعنی چی که فرهنگ اونا با ما فرق داره؟ من به عنوان یک دختر تمامی این موارد واسم مهمه و البته یک سری موارد دیگه هم هست . یعنی از نظر شما برای یک خانم ایرانی مهم نیست اگر مردی که ملاقات میکنه کثیف باشه یا بوی گند بده یاچاق باشه و به خودش نرسه؟؟؟؟

    • بدون نام

      چهره اولین برخورد مهم ولی رفتار که می مونه. مطلب خوبی بود مرسی

    • امیر

      این چیزا ماله خارجی سوسولاست

      مرد باس سیبیل داشته باشه این هوا , صبحانه هرزو یه کله پاچه بخوره ساعت ۱۱ شب هم برگرده خونه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعیده چنین مردی موفق شه دختری رو واسه ازدواج پیدا کنه:دی

      • بدون نام

        سیبیل رو خوب اومدی دمت گرررررررررم

      • بدون نام

        همه ویژگی های یه مرد داغون رو گفتی که امیر

      • بدون نام

        عرق سگی بخوره یادت رفت

      • بدون نام

        حالم از سیبیل بهم میخوره

      • یه دختر آتیشپاره ی شرقی

        بیشتر دخترا از پسرای جذاب مثل بازیگر گرگ ومیش ادوارد کالن خوششون میاد همچنین انریکه ایگلاس هم خوبه تازه از سیبیلم خوشم نمیاد

    • بدون نام

      اصلا

    • بدون نام

      جالب نبود چون با فرهنگ ما خیلی جور در نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی عقل نداری پس زور نزن که حرف بزنی. یعنی چی که با فرهنگت جور در نمیاد مسلما که یک نر هستی که این حرفو میزنی وگرنه که یک خانم فک نکنم خوشش میاد مردی که ملاقات میکنه چاق و زشت و بوگندو باشه

    • صوری

      خیلی خوب بود. اما اگه همه این چیزا رو رعایت کنن که دیگه خودشون نیستن.
      ضمنا ی مرد چطور میتونه با نخوردن یا نیاشامیدن٬ جلوگیری کنه از این که سنش بالا بره؟ میشه به ما یاد بدین؟ لطفا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیگار به شدت رو زیبایی اثر داره و در کشورهای اروپایی و امریکا اصلا کار پسندیده ای نیست
        متاسفانه خاورمیانه و هند و این کشور ها مصرف کننده عمده سیگارند

      • سودی

        واییی یعنی من کامنتا رو نخونم خیلی بهتره!!! عقلتون کجا رفته؟! یه ذره کاش مطلبو میفهمیدید بعد میومدید حرف میزنید این مطلب لپ کلامش اینه که حتما یک خانم نباید موقع قرار آراسته و تمیز باشه و مراقب حرف زدنش باشه بله که مرد هم باید به ظاهرش برسه و خوش صحبت باشه مراقب رفتارش باشه فهمیدی؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      لباس تنگ خیلی مهمه مثلا یک نفر میره باشگاه، اندامش ام ورزیده ولی چون لباس تنگ می پوشه، هیکلش ترسناک میشه در صورتی ک با پوشیدن لباسی ک یک سایز بزرگتره خیلی شیک و آقا بنظر میاد

      پاسخ ها

      • شبح تاریک

        موافقم

    • بدون نام

      ولی الان حتی پولم مهم نیست چه برسه به اینا.خود خواستگار در اصل پسر مهمه.منفی هم زدین میتونم سنتونو تخمین بزنم

      پاسخ ها

      • علی موسوی

        اگر زن مرد...انتخاب را برای زود گذری نخواهند...هیچ چیز جز صداقت ملاک قرار نمیدهند...مگر اینکه........

    • بدون نام

      Take it or leave it, that's who i am
      بپذیر یا رهایم کن ، این منم که هستم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نشانه خودخواهی مردان هستش .دختر وپسر باید برای تعامل با هم تلاش کنندوجاهایی به خاطر هم گذشت داشته باشن

      • بدون نام

        ۲۱:۵۴
        بله اینو منم معتقدم بهش
        انتقاد من به مقالات و ایدئولوژی هایی هستند که زن ها را آمال و هدف دستیابی مردان فرض می کنند که مردها با کسب فضیلت های اخلاقی ، موفقیت های تحصیلی ، شغلی و ... مسیر دستیابی به آن ملکه های زیبایی را برای خود هموار می کنند
        من حتی به خواستگاری کردن مرد از زن هم معتقد نیستم
        برابری جنسیتی گزینشی نیست

      • بدون نام

        حرفتون درسته درصورتی که درمورد خانم ها هم همینطور صدق کنه

    • بدون نام

      عالی بووود. اقایان یاد بگیرین

    • golbahar

      خسته نشدین ازین جمله تکراری که هر چی میشه میاین میگین دخترا همشون دنبال پولن؟! یعنی اگه یه مقاله راجع به فضانوردی هم بزارن شما میاین یه جور میپیچونیدش که تهش بخوره به این حرف که دخترا همشون دنبال پولن!خب مردا دنبال چی هستن؟لابد مردا همشون معصومن و فقط دنبال عشق و علاقه خالص و تمام احساسات ناب و بی شیله پیله این عالم هستن نه؟! نخیر خانوما از آقایون خیلی چیزای مهمتر از پول میخوان غیرت مردانگی وفاداری شعور ادب اخلاق تعهد و خیلی چیزای دیگه اما چون واقعا به ندرت همچین چیزایی پیدا میشه(بلانسبت اون نوادری که جزو این دسته نیستن) پس دلشونو خوش میکنن به دم دستی ترین چیز که پوله که اونم الان نیست.حالا خوبه چیز خاصی هم ندارین انقدر اینو میگید هر کی ندونه فکر میکنه هر کدومتون هر روز میلیون میلیون پول به خانوما میدین که انقد شاکی هستین :/ مقالتونو بخونید چرا الکی بحث رو جنسیتی میکنید بقیه رو ناراحت کنید آخه؟

      پاسخ ها

      • محسن دوست

        خب حالا چرا گریه میکنی؟

      • Ali

        سلامتی همه دخترای بلبل زبون

      • بدون‌ نام

        .ولی بازم همه دخترا دنباله پول

    • بدون نام

      مطلب که ترجمه ست لا اقل تصویر دست دادن رو عوض می کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وااااااای :))))

      • zizi

        ایییییییییییییییییییییی چی میگی شما

      • بدون نام

        اتفاقا برترينها ميخواد هيمنو جا بندازه

      • بدون نام

        به تو چه

    • پریا

      معلومه خودتون ننوشتید.حد اقل اون عکس دست دادن زن و مرد رو برمیداشتید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جلل خالق :))) چشماتو ببند نبینی گناه میشه :)))

    • گلپری

      ***حالا کو خواستگار پولدار که دختره بخواد به خاطر پول زنش بشه؟
      ***بعضی از مردهای پولدار فقط دنبال عیاشی و روابط غیراخلاقی هستند، اصلا قصد ازدواج ندارند!
      ***بعضیا یه جور میگند دخترا به خاطر پول ازدواج میکنند انگار خواستگارای پولدار (دقت کنید دارم میگم خواستگار نه مردایی که دنبال دوستی هستند) پشت در خونه ی دخترا صف بستند خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم شما خواستگار پولدار نداری یا نداشتی دلیل نمیشه برای بقیه دخترام همینطور باشه که. من خیلی از دوستان و اطرافیانم چندین بار خواستگارای پولدار داشتیم که به دلایل مختلف مورد پسندخودمون یا خونوادمون نبودن و جواب منفی دادیم. این مورد خیلی شایع هستش،درک نمیکنم شما چرا اینطوری فکر میکنید

      • بدون نام

        آخه این چه حرفیه؟سالنهای عروسی رو نگاه کن که چقدر مراسم ازدواج صورت میگیر.خود ماها سالی چندین بار به جشن عروسی دعوت میشیم . حرف شما غیر عقلانیه که چون خودت خواستگار نداری فکر میکنه بقیه هم ندارن و ازدواجی صورت نمیگیره

      • بدون نام

        باشه پسرم

    • وحید

      مهمترین جذابیت یک مرد واسه خانم اینه که واقعا مرد باشه نه اشتباه نکنید مرد بودن به داشتن سبیل بزرگ یا ریش و یا ادای مرد ها رو در آوردن و یا هیکل بزرگ داشتن نیست مرد بودن به این معنا که یک مرد واقعی باید ذات خوبی داشته باشه صداقت داشته باشه به خانمش خیانت نکنه در همه حال به فکر خانوادش باشه در یک کلام اخلاقش مردونه باشه ببینید قیافه زیبا و پول زیاد ضامن خوشبختی نیست درسته شاید در اوایل کار اینا مهم باشن برای انسان ولی با مرور زمان زیبایی و پول بی ارزش میشن و اون خود واقعی و ذات یک انسان ضامن خوشبختی دو طرف میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عااااااااااااالی

      • ستایش

        کاملا درسته

      • بدون نام

        اینایی که میگی تو آرمانشهر جواب می ده نه تو جایی که .مردمش(زن و مرد) ظاهر پرستن

    • بدون نام

      اتفاقا من این طوری نیستم برای پول .
      دوست دارم عاشق طرفم باشم
      و زندگی مو از هیچ بسازم و بزرگش کنم

    • بدون نام

      مرد باید قدش بلند باشه
      زیاد خوشگل نباشه
      عاشق زن و زندگیش باشه
      خوش تیپ باشه
      غرور داشته باشه.
      خیلی چیز های دیگه..............

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قدش بلند باشه موهاش کمند باشه چشاش پلنگ باشه

      • بدون نام

        من به عنوان یه دختر مجرد به نظرم خیلی زشته که آدمها رو با ویژگی های جسمانیشون ارزشگذاری کنیم.

        یعنی چی که مرد باید قد بلند لاشه؟ اینهمه مردم با قد غیر بلند هستند که مردهای خیبی خوبیند. غیر انسانیه که معیارهامون بر اساس جسم افراد باشه

    • باران

      مرد باید مرد باشه نه کم و نه زیاد.....انسانیت مهمه..... پول ارزش نداره. قد و قیافه مهم نیست.

      پاسخ ها

      • Mhdi

        در مورد خانوم ها اين طوري نيست تيپ و قد و چهره خيلي مهمه والاا:))))

      • بدون نام

        اون مردی که تیپ و قیافه واسش مهمه واسه زنش پول مهم بوده

      • بدون نام

        تو زبون اینارو میگی.موقعیتش پیش بیاد برعکس عمل می کنی!

    • باران

      خواستگار داشتن و نداشتن مهم نیست که. الان زمونه یجوری شده که هر کسی طرف مقابل رو خودش پیدا میکنه و عاشقش میشه مثل قدیما نیست مادر و پدر واسع آدم همسر پیدا کنن. اینطور که هست یه نفر همسر پولدار میخواد میره با یه پولدار دوست میشه ولی اگه یه نفر واقعا همسر آینده و فرد زندگی میخواد میره با یه انسان دوست میشه.... با کسی که انسانیت در ذاتش هست

    • فرناز

      وااای از دست این خواستگارا.....همشون خوش تیپ و خوش قیافه و پولداره نمیدونم کدومشونو انتخاب کنم....ریا نباشه من انقدر خوشگل و نازم که خواستگارا یکیشون غش کرده بود وقتی منو دیده بود.....من از همه خوشگل ترم از همه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی از خود راضی هستی

      • بدون نام

        برو پیش روانپزشک فکر باید بستری بشی

      • بدون نام

        نگو دلم رفت

      • Alireza

        آب قطه . خخخ

      • ..

        شما پسر نیستی احیانا

      • هستی

        منم موافقم

      • بدون نام

        آقای نامحترم به اسم زن نظر نذار

      • بدون نام

        فرناز همان فرهاد است در ادبیات امروز. تو یه پسر نوجوان لوس و مسخره ای که میخوای ملت رو مضحکه خودت کنی

      • بدون نام

        فرناز فر نخوری

    • بدون نام

      مرد باید مردانگی داشته باشه ،این شعار نیست به عنوان یک زن متاهل چهل ساله میگم ،مردی که هی ناز نکنه قهر نکنه ،مردی که زیادی فکر تیپ و قیافه اش باشه مطمئن باشید بدرد زندگی مشترک نمی خوره ،البته از اون ور بام هم نباید افتاد اگر مردی خیلی هم با اخلاق باشه اما هر کار می کنید از قیافه ش خوشتون نمیاد هرگز باهاش ازدواج نکنید هرگز .

    • باران

      اسکار عقده ی محبت میرسه به فرناز خانم... مبارکه

      پاسخ ها

      • محمدمهدی

        ایول اینو خوب اومدی

      • بدون نام

        خانم چیه یه سیبیلو شکم گنده کچله به اسم زن نظر گذاشته واسه تحقیر زنان

      • بدون نام

        بابا مرده الکی اسم دخترونه گذاشته

    • یاسمینا

      باران جون عاشقتم با این حرفت

    • شیما

      ایووووول باران عجب چیزی گفتی خخخخخ

    • پریا

      اتفاقا من از مردایی که صبحونه نمیدونم کله پاچه میخورن و سیبیل دارن متنفرم....بعضیها یه چیزایی تو کامتاشون میزارن انگار هنوز تو قرن دوم موندن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش پریا

    • پریا

      فکر کنم نویسنده پول رو فراموش کرده بنویسه.....

    • بدون نام

      پسر یا دختر فرقی نمی کنه باید میانگینی از ویژگیهایی چون قدو قامت و مناسب شان وشخصیت وجایگاه علمی و خانواده و بیان وصحبت شمرده و ارام و ادب واخلاق و شرف وغیرت و اداب زندگی و عقل ومنطق واعتقاد متعارف دینی و شغل معمول که کفاف زندگی متوسط ومعمول را بدهد , داشته باشد . البته با توکل به ایزد منان وحمایت از دو خانواده در ابتدای زندگی. همه جوانهای قبل دهه ۴۵و قبل آن اینگونه بوده و هستند. چون خودم همه اینهایی که گفتم به عینه اجرا کردم و بسیار از زندگی خودم ودر کنا ر بچه هام راضی ام. البته با تلاشو تلاش وتوکل به خدا همه کار میسیر است.

    • شاهرخ

      بابا این حرفا چیه؟
      خدانکنه دختری عاشق ی پسر بشه حتی حاضره روی ی موکت خشک کنار شوهرش زندگی کنه.شما نباید همه دخترا رو به ی چشم ببینید.آره بهتون حق میدم دختری که پسر رو فقط تو پولش میبینه مطمئن باش اون پسر هم دختر رو فقط رو تختش میبینه.هنوز هم هستن دخترانی که به عشقشون وفادارن و پول واسشون ملاک نیست.زنده باد دختران و پسران با غیرت ایرانی

      پاسخ ها

      • ستایش

        زنده باد مردان و زنان کشورم.

      • بدون نام

        پسران وفادار و انسان کمن جاش

      • سویل

        لایک داری شاهرخ شیر مادرت حلالت....

    • Mhdi

      پول پول چقد پول
      شدي از خودت چقد دور
      همه تش قراره برن گور
      حالا تا ميتوني پاش بزن زور

      پاسخ ها

      • ناشناش

        بارکلا.......

    • یه دختر

      کاملا درست بود..من نمیدونم چرا میگین غربی،کجاش غربی بود؟ مسواک زدن و اراستن غربیه؟
      به عنوان یه دختر این مطلب رو دوست داشتم چون واقعا فکر میکنم درست بود،خصوصا نظافت ، اینکه لباس سبک خودتون رو باید بپوشید و اینکه واقعا دخترا از پسرا با لباسای خیلی تنگ بدشون میاد):

    • سیاوش

      دهه 60 ها هم تیپشون ضایعست هم اخلاقشون نابوده .

      پاسخ ها

      • دهه شصتی

        می زارم پای پچه گیت.
        زخم خورده ترین دهه ی ایران رو این طور شناختید
        یکم فکر کنی از حرفی زدی پشیمون میشی

      • علیرضا

        به قول دوستمون میذاریم به جساب نادانی و خام بودن شما.. جناب دهه هفتاد یا هشتادی اولا خدمتتون عرض کنم که ما دهه شصتیا ادب و احتراممون خیلی بیشتر از شماست. توی اخلاق صفر هستید.توی ادب و احترام صفر. سرکش به تمام معنا. البته بلانسب انسانهای شریف این دهه.
        حرف ظاهر زدید از همه خنده دار تر. یه نگاه به نوع پوششتون بکنید. شلوارهای تنگ ساق چسبان. و پوشیدن دختر گونه تون. قبل حرف زدن فکر کنید و بعد نظر بدید.تا مضحکه خاص و عام نشید

      • متولد 79

        خیلی بی شعوری

      • Alireza

        معلومه دهه شصتیامشکل برات پیش آوردن کسگم

      • بدون نام

        از اینکه تو شخصیت نداری هیچی نمی شه گفت به هر حال هر انسانی در دوره ای که زندگی می کنه تیپ مخصوص خودشون رو دارند و رفتار و اخلاقاشون برای زمان خودشونه البته ذات آدمی فرقی نمی کنه به هر حال با این حرفت به خودت بی احترامی کردی البته برای کسایی که در جواب این فرد به دهه های دیگه بی احترامی کردن هم منظورمم هست مثلا دهه 60 ها به جز اینکه جمعیت زیادی در هر خانواده بوده و علم زیاد پیشرفت نکرده بود مشکل دیگری هم بود به نظر من بین این دهه ها دهه 70 و 80 به خصوص 90 ها مشکلات بیشتری دارند هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اینکه خانواده ها با اینکه جمعیت کمی دارند نمی تونند نیاز خودشونو بر طرف کنند و همه تقریبا زیر خط فقر هستند از نظر دانشگاه تحصیل هم بخوام بگیم با این همه باند بازی و بی کاری و فقر در جامعه باز هم با
        احترام به همه ی دهه ها پر مشکل ترین ها اینها هستند و از اینکه رفتار و تیپ امروزی ها هم از روی مد هست حرفی نیست به هر حال در هر دهه ای جوانان اون دهه برخی هاشون یا بیشتریانشون از روی مد اون زمان سعی می کنند که پیروی کنند و به نظرم قبل از
        اینکه دهنتو باز کنی کمی فکر کنی می دونم برای آدم هایی که برای خودشون ارزش قائل نیستند چه قدر سخته که به دیگران احترام بذارند ولی خوبی جمع و جامعه اینکه تو دهنی های خوبی رو می زنه و آدم رو تربیت می کنه البته اگر واقعا آدم باشه و شعور و عقل داشته باشه وگرنه هیچ آدمی نمی یاد با یک خر حرف بزنه مگر اینکه خوشم خر باشه امیدوارم با این حرفت نخواسته باشی که بگی که یک خر به تمام معنا هستی

      • ستایش

        ن خیر. نگین من‌ ی دهه 60 ام اما خیلی دیم دهه 60 گل‌ و گلاب.

    • بدون نام

      ای خدااا

    • نیما

      چهره ی معمولی یا خوب... دندان سالم و یکدست...هیکل مناسب...فن بیان خوب(این خیلی مهمه)
      و در اخر و مهم ترین اپشن
      پول...پول...پول...

    • نیما

      با عرض معذرت و بلا نسبت خیلی از خانم های محترم.... بایستی بگم که اکثر خانم ها فقط و فقط ادعا میکنند که پول و سایر معیار ها براشون مهم نیست... ادعا میکنند که انسانیت براشون مهمه.. ولی متاسفانه و حداقل در ایران همچین چیزی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به عنوان یه دختر باید بگم متاسفانه حرفتون درسته .همه خانمها نه ، ولی اکثرشون به پول مرد نگاه میکنن. این بزرگترین توهین هم به خود خانمهاست و هم به مردها.

        من اگه مرد بودم هیچوقت زنی رو که به خاطر پول ازم خوشش میاد رو انتخاب نمیکردم برای زندگی. همینطور که الان خودم معیارم پول نیست به هیچ وجه و آقایونی که معیارهای اصلیش بر اساس ظاهر و پول و موقعیت هست رو رد میکنم

      • بدون نام

        معیار آقایون هم فقط یکی باشه هر چی بود تا به دختر بازیشون راحت تر برسن

    • سهیل22

      مطلب مفیدی بود درمورد پول هم نمیشه تاثیرشو روی روابط نادیده گرفت اما این مطلبم درسته که دختر اگه واقعا عاشق باشه به فلافل کنار جوب هم راضی میشه و درضمن پسری که همجنسای منه باید اونقدر جربزه و تعهد داشته باشه که بتونه خانوادشو تامین کنه بخصوص از جهت مالی حتی اگه قبل ازدواج در شرایط خوبی نباشه...

    • فریاد

      آقایان از من میشنوید اصلا ازدواج نکنین چون بالای نود درصدتون پشیمون میشی شک نکنین میگین نه امتحان کنین ولی بدونی ین پشیمانی فایده نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این پشیمونی کلا زن و مرد نداره. اکثر افراد پشیمون میشن.
        الان تو ایران نود درصد پرونده های طلاق از طرف زنهاست. زنها پشیمونیشون شاید خیلی بیشتر از مردها باشه

      • بدون نام

        ما خانوما از لحظه اول پشیمونیم که اصلا تو ایران لای نرا هستیم

    • فری

      من کلی خواستگار دارم همشونم پولدار آخه خیلی خوشگل و نازم حالا موندم کدومو پسند کنم راهنمایی لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیست و سومین نفر از سمت راست

      • بدون نام

        منو داداش

    • هادی

      ی مشت اسکول

    • مهران

      ای روزگار ای کاش یکی باشه واقعا ادم باشه پول میشه چی

    • سیدعلی

      پسر باید تو این زمونه خوشگل باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خودت حاضری با یک دختر زشت توی رابطه باشی

    • سارا

      کاش ی پسر پیدا بشه ک فقط واسه خودت بخوادت
      مردونگی داشته باشه جا نزنه وسط راه ...

    • بدون نام

      ی دختر خوشگل میخوام واسه ازدواج آیا هست

    • arash

      خوب بود اما ما که به هر دختری,با هر تیپی پیشنهاد,دادیم قبول کرد, از نظر من فقط خودتون باشید

    • محیا

      خانم ها یه آقایی هس قدش خوبه . خوشتیپه.چشماش عسلیه
      فرم صورتش هم متوسطه.جایگاهه اجتماعیش خوبه.بااخلاقه...فقط موهاش جلوش خالیه..تا سالهای دیگه خالی ترم میشه....به نظرتون نداشتن یا داشتن مو ملاکه مهمیه؟؟؟؟.

      پاسخ ها

      • ستایش

        میشه کاشت ولی‌ از رو ظاهر قصاوت چرا آخه.

      • hossein

        عزیزم الان كل مشكل شما مو؟

      • بدون نام

        نه

      • بدون نام

        خدا کمی شعور عنایت کنه

    • محیا

      خانم ها یه آقایی هس قدش خوبه . خوشتیپه.چشماش عسلیه
      فرم صورتش هم متوسطه.جایگاهه اجتماعیش خوبه.بااخلاقه...فقط موهاش جلوش خالیه..تا سالهای دیگه خالی ترم میشه....به نظرتون نداشتن یا داشتن مو ملاکه مهمیه؟؟؟؟.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیخوای سر بده اینجا

    • محیا

      خانم ها یه آقایی هس قدش خوبه . خوشتیپه.چشماش عسلیه
      فرم صورتش هم متوسطه.جایگاهه اجتماعیش خوبه.بااخلاقه...فقط موهاش جلوش خالیه..تا سالهای دیگه خالی ترم میشه....به نظرتون نداشتن یا داشتن مو ملاکه مهمیه؟؟؟؟.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برا من نیس

    • ترنم ترنم

      ن

    • فرهاد

      من که عشقم بخاطر پول رفت زن یکی دیگه شد هیچ وقت حلالش نمیکنم

      پاسخ ها

      • خانم صالحی

        عاشقت نبود کسی که عاشق یکی باشه با نداریش هم میسوزه و کنار هم زندگیشون میسازن پول به دست میاد ولی عشق نه لیاقتت نداشت غصه نخور

      • بدون نام

        خاک بر سرش

    • emadam

      اینا ک میگن با فرهنگ ما جور نیست ...اینا واسه بقیه فرهنگاس.....اخه گوسِپَند... این مطالب تو همه جای دنیا یکیه چون زن و مردهای همه ی دنیا یکی هستن....پس لطفا خفه شین ببینیم داریم چی میخونیم..

    • ahmadreza

      هه باشه شما دخترا بگین اخلاق و رفتار منم میگم ب نیابت خیلی از پسرا:سلامتی پسرایی ک همه چی داشتن اما ب خاطر جیب خالیشون کنار گذاشتن

      پاسخ ها

      • ستایش

        من‌ اگ خواستگارم آدم باشه اخلاق داشته‌باشه خانوادش درست باشن مشکلی با پول دار بودن یا نبودن طرف ندارم.طرف انسان باشه و وفادار و چشم پاک همین

      • بدون نام

        اخلاق چیزی نیس ک راحت بشه شناخت،بعضی آدما طی سالها مشخص میشه چقد بسازن

      • بدون نام

        دنبال داف و پلنگ هستی و به تعداد درو دافات افتخار کنی اونا هم تو جیب تو هستن

    • رها

      خیر اصلا دخترا دنبال پول نیستن تو شهر ما که اینطوریه حالا نمیدونم تو شهر شما چطوریه ولی بیشتر ما دخترا با اخلاق بودن و خوش تیپ بودن و کسی که تا ابد به همسرش خیانت نکنه و پاش وایسته رو میپسندیم و کمی هم قیافه داشته باشه نه زشت نه زیبا معمولی باشه بیخودی مسئله رو گنده نکنین پول ممکنه توسط یه اتفاق از بین بره این اخلاق و شخصیته که واسه آدم میمونه..ما نمیگیم اصلا پول نداشته باشه ولی باید طوری باشه که خرج و مخارج خونه اش را بتونه بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا از ته دلمون بشنوه

      • بدون نام

        رها جان چرا فکر میکنی شما باید بشینی تو خونه و یه نفر دیگه خرج و مخارجت رو بده؟ کمی برای خودت عزت و شان انسانی قائل باش.
        زن و مرد باید با هم زندگی مشترکشون رو بسازن .دوشاش هم و هر چی هم که بدست آوردن مال هردوشون باشه نه اینکه یکی جون بکنه و اون یکی بشیه خونه
        به عنوان یه دختر میگم که این نوع فکر شما بزرگترین بی احترامی به خودتونه عزیزم!

    • hossein

      بیایید صادق باشیم ما مردا دو دسته ایم اونایی كه تو دوران مجردی یه عالمه دوست دختر داشتن و ملاكشون برایازدواج دیگه یه چهره عالی یا اندام عالی نیست بیشتر میخوان طرف مقابل بساز و خوش اخلاقو .... باشه ولی دسته دوم اونایین كه منتظر همون پری دریاییشونن اونا هم میخوان طرف مقابل خوشگل باشه هم خوش هیكل هم خوش اخلاق كلا باید بدی بسازن براشون یجورایی اون چیزی كه تو افكارشونه رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صادقانه ترین کامنت و البته کامل ترین!

      • بدون نام

        دسته ی دوم اکثراً واسه همیشه تنها می مونن چون بد بودنو بلد نیستن.

    • مصطفی

      سلام
      منکه العان شانزده ساله بعد فوت پدر ازخودگذشتگی و مرام سنگ تمام گذاشتم برا خانوادم تا سرو سامان دادم خانه و خاندادمو
      ولی متاسفانه بعد از خواستگاری که از چند مورد از همسایه ها داشت مادرم برام
      متوجه شدم دیگه قدرو قیمت انسانیت و مردانگی وو
      نمیدونن
      العان فقط میگن طرف جریره و مواجب بگیر باشه طرف
      که هرزمانی که خواستن ازش سواری بگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه ملاکت نجابت و اخلاق باشه موفق میشی وگرنه موفق نمیشی

      • بدون نام

        خب مصطفی شما باید دنبال دختر بگردی که برای اخلاق و منش شما ارزش قائل باشه نه برای پولت. برو خدا رو شکر کن که اون دخترا جواب منفی بهت دادن وگرنه بعد از ازدواج با امثال چنین دخترایی پشیمون میشدی.
        هم دختر خوب و هم پسر خوب کم پیدا میشه تو این دوره

    • بدون نام

      من که جذب مرد غیرتی میشم نه پول نه قیافه برام مهم نیس

    • امین

      هر انسان چه زن چه مرد باید تلاش کنه موفق باشه.چون افراد موفق به سود بشریت هستند واسمشون تو تاریخ میمونه نه ادمای خوشتیپ.

    • بدون نام

      اینا اصلا مهم نیست اینجا فقط باید پولدار باشی دیگه مهم نیست مرد ۶۰ ساله متاهل با زن وبچه هم باشی ولی پولدار باشی رو سر ودست میبرنت
      اینجا فقط پول حرف میزند پول!!!هم ملاک دخترا پوله وهم ملاک پسرا
      بقیه حرفهایی که دوستان میگن شعره

    • سجاد

      این خانم بختیاری فکر کنم خودش دوست داره مرد مورد علاقش اینجوری باشه بعد دیگه برای بقیه هم تصریش داده .

    • بدون نام

      اصلا این غریزه کثیف تمایل به جنس مخالف سرمنشا بخش اعظم فلاکتهاست. امیدوارم بزودی با پیشرفت علم افراد بتونن با جنس موافق خودشون زاد و ولد کنن تا دیگه حتی برای تولید مثل هم مجبور نشن به سمت جنس مخالف برن

    • ترجیحا بینام

      نمیدونم چرا خیلی از دوستان نظرشون این هست که این مطالب غربیه و یا با فرهنگ ما جور نیست !!!! چرا فکر میکنید ادب و احترام ،،رفتارو متانت ،،بوی عطر ،، رسیدن به ظاهر و..... غرب زدگیه ؟!
      اصلا چرا انقدر به غرب فکر میکنید ؟!؟!؟ یعنی ما شرقی ها نباید به ظاهر خودمون اهمیت بدیم
      البته هر چیزی به حد و اندازش (نه افراط و نه تفریط )

    • بدون نام

      دخترا دنبال پول پسرای دنبال پلنگ هستند، چیزی که عوض داره گله نداره پیرمردا

    • بدون نام

      من از نظرات فهمیدم پسرا هم خواستگار زیاد دارن

    • بدون نام

      اینایی که میگی تو آرمانشهر جواب می ده نه تو جایی که مردمش(زن و مرد) ظاهر پرستن.

    • محمد

      28 سالمه نصف دندونام ریخته. دو تا از جلو که اصلا نمیتونم لبخند بزنم خجالت می کشم.تازه هزینه دندونپزشکی هم بالاست و نمیتونم بدم.ای کاش هزینه های پزشکی لااقل ارزون بود دندونامو درست
      می کردم. فعلا دارم از داشته ها استفاده می کنم و مواظبشونم تا ببینم خدا چی میخاد.گله نمیکنم از چیزی یا کسی .بازم خدا روشکر

    • سویل

      بنظر من که طرف مقابل باید به دلت بشینه و ازش خوشت بیاد ممکنه از دید بقیه جذاب نباشه ولی اون موقع ست که تو عاشقی و نظر بقیه برات مهم نیس دخترا بیشتر از طریق گوش و شنیدن صدای آقایون عشق بازی میکنن و پسرا از طریق چشم....این یعنی اینکه مردا ظاهر بین تر هستن.

    • بدون نام

      فکر نمی کنم زندگی مردها اونقدر بی دغدغه باشه که هدف زندگیش فقط جلب نظر خانم ها باشه . جذابیت و زیبا بودن خوبه ولی نه اونقدر که دسته بندی کنیم آدم جذاب پولدار و آدم جذاب بی پول پول و یا برعکس.

    • بدون نام

      تواین وضعیت اقتصادی دارین چه چیزی را توجیه میکنید دختر بايد جهاز داشته باشه پسر باید پول باقیش کشکه

    • بدون نام

      نظراتو آدم میخونه افسوس میخوره برای کوته فکری بعضی ها

      پاسخ ها

      • طراوت

        دقیقا

    • بدون نام

      بنظرم ادوارد کالن گرگ و میش جذابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج