۵۴۴۹۲۴
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

اعلام رای دادگاه قاتل «ستایش» تا هفته آینده

وکیل قاتل ستایش قریشی از برگزاری جلسه رسیدگی به بخش دیگر پرونده امیر حسین خبر داد و گفت: جلسه دادگاه ساعتی پیش برگزار شد و استدلال های حقوقی پیرامون موضوع دیه، مطرح شد.

خبرگزاری مهر: وکیل قاتل ستایش قریشی از برگزاری جلسه رسیدگی به بخش دیگر پرونده امیر حسین خبر داد و گفت: جلسه دادگاه ساعتی پیش برگزار شد و استدلال های حقوقی پیرامون موضوع دیه، مطرح شد.

مجتبی فرحبخش از برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به بخش دیگری از پرونده قتل ستایش قریشی،خبر داد و گفت: این بخش از پرونده مربوط به ارش البکاره و مهرالمثل بود که امروز در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور امیر حسین در دادگاه،گفت:استدلالهای حقوقی و قانونی در این جلسه پیرامون موضوع مورد دادخواست و همچنین دیه، مطرح شد.

فرحبخش با بیان اینکه موضوع جلسه تا حدودی تخصصی بود،گفت: محتوای قانونی مورد ذکر مربوط به مواد ۲۳۱ و ۳۵۸ قانون مجازات اسلامی بود. این بحث مطرح هست که ارش البکاره و مهرالمثل باید توامان پرداخت شود یا فقط یکی از آن دو پرداخت شود؟ ظاهرا قانونگذار این دو ماده را متعارض عنوان کرده است.

وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی در خصوص نتیجه دادگاه گفت: نتیجه این جلسه در صورت عدم نیاز مراجعه به کارشناس،طرف پنج یا نهایت یک هفته مشخص می شود و در صورت ارجاع به دادگاه، زمان بر می شود.

به گزارش مهر، پیش از این قرار بود، جلسه بعدی دادگاه در روز هفدهم خرداد ماه برگزار شود.

رسیدگی به پرونده «قتل ستایش» در شهریور سال ۹۵ در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی انجام شد و در نهایت سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد. بر اساس رای صادره، قاتل این پرونده در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و در خصوص اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

با اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور ارسال شد و در دیوان عالی نیز حکم دادگاه بدوی را عیناً تأیید شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی پدر و مادر ستایش دیه می خواند؟

    • بدون نام

      74 شلاق موافقم ولی اعدام اصلا

    • بدون نام

      آخر شم اعدامش نمیکنن.حبس بیست سال بهش بزنن

    • بدون نام

      میشه یک در مورد این سه مورد اتهام کسی اطلاعات حقوقی دارد توضیح شفاف بنوس و مبلغ هر جرم را ریالی و یا تومان بنویسند .

    • بدون نام

      کاربرمحترم ۷۴ضربه زیاده یه باراین پسرمظلوم ومودب وباخداوباترببت اذیت نشه که شماناراحت بشی.خداوندا دراین ماه مبارک من بنده ی گناهکاربه درگاهت التماس میکنم این جرثومه ی فسادوتباهی روبه اشدمجازات برسونی

    • بدون نام

      اعدام نمیکنند.

    • م ا ف

      اعدام شود

    • بهار

      چون رسانه ای شده اعدامش میکنند که حقش هست. حیوان صفت چطور دلش اومد التماس‌های اون طفل رونادیده گرفت بچه هرمی که باشه چرا ایرانی چه افغانی معصوم که بود پیش خدا همه بچه ها از هر کجای دنیا عزیزند وفرق نمی‌کنه براش این استغفرالله حرومزادست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج