جاباما
۵۴۵۳۱۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

نسخه دوم بازی Monument Valley عرضه شد

سه سالی از عرضه‌ی Monument Valley می‌گذرد و دیشب، شاهد عرضه‌ی دنباله‌ی این بازی روی آیفون و آیپد بودیم. این بازی موبایل که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود، به خاطر طراحی اشر مانند خود و روند بازی بسیار خوبش، به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تاریخ تبدیل شده.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: سه سالی از عرضه‌ی Monument Valley می‌گذرد و دیشب، شاهد عرضه‌ی دنباله‌ی این بازی روی آیفون و آیپد بودیم. این بازی موبایل که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود، به خاطر طراحی اشر مانند خود و روند بازی بسیار خوبش، به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تاریخ تبدیل شده. بیش از ۳۰ میلیون بار Monument Valley در اپ‌استور دانلود شده و اپل نه تنها این بازی را بهترین بازی سال ۲۰۱۴ آیپد کرد، بلکه محبوبیت بالای آن کاری کرد که بازی را در سریال House of Cards هم ببینیم.
نسخه دوم بازی Monument Valley عرضه شد

سطح توقعات برای دنباله‌ی این بازی بسیار بالا بود و استودیوی بازی‌سازی Ustwo Games بارها گفته بود قصد ساخت دنباله‌ی آن را ندارند. این شرکت یک بسته‌ی الحاقی برای Monument Valley به اسم Forgotten Shores و یک بازی واقعیت مجازی به اسم Land's End ساخت.
نسخه دوم بازی Monument Valley عرضه شد

طراح اصلی Monument Valley هم آن‌قدر معروف شد که استودیوی سازنده‌ی این بازی را ترک کرد و برای خودش شرکتی دیگر به اسم Mountains تاسیس کرد.

در این مدت زمان، استودیوی Ustwo Games گسترش پیدا کرد و آن‌ها هم تصمیم گرفته‌اند که دنباله‌ی بزرگ‌ترین بازی‌شان را عرضه کنند.

از نظر روند، Monument Valley ۲ بسیار شبیه به قسمت اول است، اما تمرکز روی داستان بازی بسیار بیشتر شده است. البته هنوز هم خبری از متن‌های طولانی و میان‌پرده نیست، بلکه قصه توسط محیط و حرکات چند شخصیت تعریف می‌شود. بازی هم‌چنین کمی طولانی‌تر از نسخه‌ی اول است.
نسخه دوم بازی Monument Valley عرضه شد

می‌توانید در ادامه، تریلر Monument Valley ۲ را ببینید. بازی همین حالا روی اپ‌استور برای خرید موجود است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
نسخه دوم بازی Monument Valley عرضه شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج