۵۴۵۵۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معصومی: برای رفع توقیف «خرس» تلاش می‌کنم

خسرو معصومی کارگردان «رسم عاشقی» می‌گوید که امیدوار است و انتظار دارد پس از دستور جدیدی که وزیر ارشاد برای رفع مشکلات فیلم‌های توقیفی صادر کرد، فیلم خرس هم از بلاتکلیفی بیرون بیاید و اکران شود.

باشگاه خبرنگاران جوان : خسرو معصومی کارگردان «رسم عاشقی» می‌گوید که امیدوار است و انتظار دارد پس از دستور جدیدی که وزیر ارشاد برای رفع مشکلات فیلم‌های توقیفی صادر کرد، فیلم خرس هم از بلاتکلیفی بیرون بیاید و اکران شود.
معصومی: برای رفع توقیف «خرس» تلاش می‌کنم

خسرو معصومی در پی دستور وزیر ارشاد مبنی بر حل مشکلات فیلم‌هایی که در سال‌های اخیر توقیف شده‌اند، در مورد فیلم توقیف شده‌اش خرس می‌گوید:«فیلم سینمایی خرس موردی ندارد که آن را سال‌ها در توقیف نگه داشته‌اند. این فیلم موردی برای عدم اکران ندارد و بر اساس متن مصوب ساخته شده و چیزی در زمان تولید به آن اضافه نشده است. حتی به پیشنهاد تهیه‌کننده مواردی که احتمال می‌دادیم درگیر مشکلات شود را قبل از هر اقدامی حذف کردیم.»

سرمایه‌گذاران فیلم خرس آن را به شبکه‌ی رسانه‌های تصویری واگذار کرده‌اند اما این دلیل نمی‌شود که معصومی به عنوان کارگردان فیلم نسبت به توقیف آن بی‌تفاوت باشد.«به عنوان کارگردان احساس مسئولیت می‌کنم و برای رفع توقیف آن تلاش خواهم کرد. اگر در جراید حرفی نمی‌زنم و سکوت اختیار کردم، قصد جوسازی و حاشیه درست کردن ندارم اما دوستان نباید از این سکوت سوء استفاده کنند.»

تلاش‌های خسرو معصومی به گفته‌ی خودش تا اینجا ادامه پیدا کرد که مدتی پیش به شورای ارزشیابی و نظارت نامه نوشته است اما تاکنون جوابی دریافت نکرده.

کارگردان فیلم خرس حتی درباره‌ی اشکالات شرعی که به فیلمش وارد دانسته‌اند هم جوابی دارد. چرا که فیلم را برای علمای حوزه‌ی علمیه نشان داده‌اند و نظرات آنها هم درباره‌ی خرس مثبت بوده است.«نظر علما این بود که فیلم خوبی است و بالاخره برخی از آسیب‌های جنگ باید نشان داده شود و فیلم شما بی‌طرفانه به آن پرداخته. آنها می‌گفتند تعجب می‌کنیم چرا فیلم توقیف شده است.»

خسرو معصومی اعتقاد دارد که فیلمی که در جشنواره‌ی فجر سیمرغ بهترین صدا و بازیگری را گرفته و در جشنواره‌‌های متعدد دنیا برای بخش‌های مختلف جوایزی دریافت کرده نباید چنین سرنوشتی پیدا کند. دست آخر او امیدوار است که محمدمهدی حیدریان به این موضوع رسیدگی کند.

فیلم سینمایی خرس به نویسندگی و کارگردانی خسرومعصومی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با بازی پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، علی اوسیوند، ناصر آقایی، داوود فتحعلی‌بیگی، مائده طهماسبی، ابوالفضل شاه کرم، اکبر معززی محصول سال ۱۳۹۰ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج