۵۴۵۸۲۱
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

جهانگیری: مردم و نظام در کنار هم خواهند ایستاد

معاون اول رئیس جمهوری با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده ها و بازماندگان شهیدان عزیز حادثه تلخ و تکان دهنده حمله تروریستی، گفت: مردم و نظام در برابر این دست از تلاش های مذبوحانه تروریستی یکپارچه و متحد درکنار هم ایستاده و خواهند ایستاد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: معاون اول رئیس جمهوری با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده ها و بازماندگان شهیدان عزیز حادثه تلخ و تکان دهنده حمله تروریستی، گفت: مردم و نظام در برابر این دست از تلاش های مذبوحانه تروریستی یکپارچه و متحد درکنار هم ایستاده و خواهند ایستاد.

در متن کامل پیام اسحاق جهانگیری آمده است : حادثه تلخ و تکان دهنده حمله تروریستی به حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیز و مجروح شدن گروهی دیگر از شهروندان بیگناهمان عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با تروریسم راسخ تر می کند.

مردم و نظام ما همانطوری که با برگزاری انتخاباتی پرشکوه و آرام قدرت مردمسالاری و اقتدار ایران را در منطقه و جهان به نمایش گذاشتند در برابر این دست از تلاش های مذبوحانه تروریستی یکپارچه و متحد در کنار هم ایستاده و خواهند ایستاد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است : دولت با تاکید بر پیشبرد امنیت پایدار و توسعه همبستگی و تفاهم ملی و به اتکاء اقتدار و توانمندی امنیتی و سیاسی راه را بر هرگونه رخنه تروریستی و افراطی خواهد بست و سیاست مدبرانه دوری از هرگونه تنش منطقه ای و جهانی و پیشبرد برنامه مبارزه ریشه ای با خشونت، افراطی گری و تروریسم سازمان یافته را پیش خواهد برد و عزم دولت و اراده ملت بزرگ ایران بسیار بزرگتر از خشونت متحجران افراطی و درمانده است.

به خانواده ها و بازماندگان شهیدان عزیز این حادثه ناگوار تسلیت می گویم و بهبود و سلامت هرچه زودتر مجروحان و آسیب دیدگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم و از تلاش های ارزنده همه نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی صمیمانه تشکر می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا این وسط یه مذاکره ای هم بکنید بد نیست،شاید با مذاکره حل بشه،به امیر کبیر زمانه بگید با یه بازی برد برد مسئله رو حل و سایه جنگ از کشور رو برطرف کنه!!!

    • بدون نام

      شما می‌گفتید ما بیاییم جنگ نمیشه ، این جنگه ، مردم در کنار دولت شما نمی ایستند

    • محسن

      اسحاق جون شما خو گفتید برجام و امنیت په کو؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقااسحاق بااسلام ناب آشتی کنیدتا شر دشمنان به خودشون برگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج