جاباما
۵۴۷۱۴۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نسخه انحصاری پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۸

بر کسی پوشیده نیست که نام پورشه به عنوان یکی از شاخص‌ترین خودروسازهای اسپرت و لوکس بزرگ در دنیا شناخته می‌شود. سری ۹۱۱ جزو مهیج‌ترین و پرسرعت‌ترین عضو خانواده این شرکت آلمانی با اصالت محسوب می‌شود؛ حال این شرکت اشتوتگارتی تصمیم گرفته که نسخه قدرتمندی از سری ۹۱۱ توربو اس را معرفی کند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: بر کسی پوشیده نیست که نام پورشه به عنوان یکی از شاخص‌ترین خودروسازهای اسپرت و لوکس بزرگ در دنیا شناخته می‌شود. سری ۹۱۱ جزو مهیج‌ترین و پرسرعت‌ترین عضو خانواده این شرکت آلمانی با اصالت محسوب می‌شود؛ حال این شرکت اشتوتگارتی تصمیم گرفته که نسخه قدرتمندی از سری ۹۱۱ توربو اس را معرفی کند.
نسخه انحصاری پورشه 911 مدل 2018

این مدل انحصاری (Exclusive Series) یک نسخه تولید محدود از سری ۹۱۱ محسوب می‌شود که پورشه به جای پیشرانه ۵۸۰ اسب‌بخار و ۷۵۰ نیوتون‌متر مدل استاندارد، این اتومبیل را به یک پیشرانه ۳٫۸ لیتری تویین توربو با قدرت ۶۰۷ اسب‌بخار و گشتاور مشابه مجهز می‌کند. گفته می‌شود برای به حرکت درآوردن این خودرو اسپرت هیجان‌انگیز از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت، تنها ۲٫۸ ثانیه زمان لازم است.
نسخه انحصاری پورشه 911 مدل 2018

راننده می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۰۵ مایل بر ساعت (۳۳۰ کیلومتر بر ساعت) در این خودرو دست پیدا کند. این نسخه احتمالا همانند مدل استاندارد توربو اس به یک جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه مجهز می‌شود و انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد.
نسخه انحصاری پورشه 911 مدل 2018

یکی از نکات مهم در مورد این خودرو، رنگ مخصوص بدنه آن است؛ رنگی که به عنوان زرد طلایی متالیک (Golden Yellow Metallic) از آن یاد شده که اثر این ترکیب رنگ حتی در تریم (فضای کابین) نیز به چشم می‌خورد. در داخل نیز، ترکیب مشکی چرم با دوخت و بخش‌هایی از داشبورد که به رنگ طلایی هستند، حس بی‌نظیری از این اتومبیل مهیج را به سرنشینان منتقل می‌کند.
نسخه انحصاری پورشه 911 مدل 2018

قرار است از این نسخه در بازار جهانی تنها ۵۰۰ دستگاه تولید شود. قیمت پایه این خودرو در بازار آمریکا از ۲۵۷٫۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و درصورت تمایل، مشتریان برای سفارش‌سازی امکانات خودرو باید هزینه بیشتری را بپردازند.
نسخه انحصاری پورشه 911 مدل 2018
نسخه انحصاری پورشه 911 مدل 2018
نسخه انحصاری پورشه 911 مدل 2018
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج