جاباما
۵۴۷۹۶۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

نمایش فیلم های کوتاه ایرانی در ورشو و پرتغال

نمایش فیلم‌های کوتاه ایرانی در بخش ویژه سینمای ایران در سیزدهمین جشنواره بین المللی فست پرتغال و نمایش دو فیلم از ساخته‌های منصور فروزش نیز در دانشگاه ورشو از جمله حضورهای بین‌المللی فیلم‌های کوتاه ایرانی است.

خبرگزاری ایسنا: نمایش فیلم‌های کوتاه ایرانی در بخش ویژه سینمای ایران در سیزدهمین جشنواره بین المللی فست پرتغال و نمایش دو فیلم از ساخته‌های منصور فروزش نیز در دانشگاه ورشو از جمله حضورهای بین‌المللی فیلم‌های کوتاه ایرانی است.

طبق گزارش رسیده، فیلم‌های کوتاه «شیلنگ» و «چند گره دورتر» از ساخته‌های منصور فروزش در دانشگاه ورشو به نمایش در می‌آیند.

این برنامه در روزهای ۱۶ و ۱۷ ژوئن در سالن نمایش دانشگاه ورشو لهستان با حضور دانشجویان و اساتید برگزار میشود و فیلم‌های فروزش مورد نقد و بررسی قرار میگیرند.

فیلم کوتاه «شیلنگ» روایتگر داستان معلمی است که متد آموزش خود را تغییر داده است و از امروز برای پیشرفت دانش آموزان برنامۀ ویژه ای دارد. این فیلم با حضور موفق در بیش از ۴۰ جشنوارۀ بین المللی موفق به دریافت ۱۰ جایزه و نامزدی در بخشهای مختلف شده است.

سیروس همتی و کسری جورابلو بازیگران اصلی این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای هستند. پیش از این سیروس همتی نامزد دریافت جایزۀ بهترین بازیگر از جشنواره فیلم کوتاه هنگ کنگ شده بود.

فیلم کوتاه چند گره دورتر تولید ۱۳۹۵ مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است شرایط سخت زندگی در یک جزیرۀ ذهنی را نمایش می‌دهد که مردم در حال کوچ کردن از این جزیره هستند. مژده دایی و رضا شیخ انصاری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

منصور فروزش فیلمساز فیلم کوتاه ساخت ۷ فیلم کوتاه داستانی را در کارنامه دارد. همکاری در تولید بیش از ۲۰ عنوان مستند تلویزیونی و داوری جشنواره های داخلی و خارجی از دیگر فعالیت های فروزش است.

نمایش فیلم‌های کوتاه ایرانی در پرتغال

فیلم های کوتاه هفت فیلمساز ایرانی در بخش ویژه سینمای ایران در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فست پرتغال به نمایش در میآیند.

فیلم‌های کوتاه کشتارگاه ساختۀ بهزاد آزادی، خاطرات مخدوش یک دریاچه ساختۀ وحید حسینی نامی، انیمیشن های پسرک ساختۀ منا شاهی، دخترک آت آشغالی ساختۀ محمد زارع، درخت ساختۀ ساره شفیع‌پور ، نقش هر پرده ساختۀ مریم فرحزادی و مستند کوتاه جنگی که ما نبودیم ساختۀ آزیتا اگنیو در این رویداد از تاریخ ۱۹ الی ۲۶ ژوئن در پرتغال روی پرده خواهند رفت.

جشنواره فیلم فست فیلم‌های جدید پرتغال، جشنواره‌ای بین المللی است که سالانه میزبان فیلمسازان و کارگردانان مختلفی از سراسر جهان می باشد.

پیش از این مهرداد اسکویی با فیلم رویاهای دم صبح برندۀ جایزۀ بهترین فیلم مستند سینمایی و منصور فروزش به عنوان داور بخش بین‌الملل نمایندگان سینمای ایران در این جشنواره بوده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج