جاباما
۵۴۸۲۷۱
۱۴ نظر
۵۰۵۷
۱۴ نظر
۵۰۵۷
پ

گران‌ترین عطرهای دنیا

در این مطلب با ۱۰ برند معروف عطر که جزو گران ترین ها هستند آشنا می شوید.

ماهنامه آینده روشن: در این مطلب با ۱۰ برند معروف عطر که جزو گران ترین ها هستند آشنا می شوید.

Clive Christian No۱
گران‌ترین عطرهای دنیا
این عطر در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۸ عنوان گران ترین عطر دنیا را از آن خود کرد. این همان عطری است که کتی هولمز در روز نامزدی اش از آن استفاده کرد و قیمتی باورنکردنی ۲۱۵۰ دلار دارد.

Parfums Shalini
گران‌ترین عطرهای دنیا
رایحه ای جذاب دارد که توصیف کننده عصر مدرن و مناسب این روزگار است. این عطر زنان این عصر را توصیف می کند که فارغ البال و مستقل هستند. هر شیشه از این عطر به تعداد کم و با قیمت ۹۰۰ دلار عرضه شده است.

Jean Patou's Joy
گران‌ترین عطرهای دنیا
با رایحه ای کلاسیک و بی انتها و ماندگار، برازنده همه خانم های پرزرق و برق و مجلل است. این عطر روی هم رفته شخصیت و جذابیت فردی را تغییر می دهد. نام این عطر از نام سازنده اش، جین پاتو، گرفته شده که آن را در سال ۱۹۳۰ ساخته است. «جین پاتوز جوی» به قیمت ۸۰۰ دلار عرضه می شود.

Jar Parfums Bolt Of Lightning
گران‌ترین عطرهای دنیا
بویی لطیف و منحصر به فرد دارد که اگر برای چند روزی قصد حمام کردن نداشته باشید، نه تنها برای چند ساعت، برای روزها روی پوست می ماند. این عطر با قیمتی در حدود ۷۶۵ دلار برای تابستان گزینه مناسبی است. اگر می خواهید به ندرت و برای اتفاقات و موقعیت های خاصی از این عطر استفاده کنید، ارزش این مقدار هزینه کردن را دارد و می توانید آن را به کلکسیون تان اضافه کنید.

Fauborg ۲۴ Herm's
گران‌ترین عطرهای دنیا
این عطر در سال ۱۹۹۵ عنوان عطر زنانه سال را به خود اختصاص داد و همواره در فهرست ۱۰ برند برتر گران دنیا جای گرفته است. امروزه قیمت آن ۱۵۰۰ دلار است و به دلیل خاصیت براق کنندگی اش، پس از استفاده آن پوست صورت تان براق می شود.

D Hardrien Goutal Eau Annick
گران‌ترین عطرهای دنیا
این عطر در سال ۱۹۹۶ با طعم هایی چون طعم ترنج، ریحان، گریپ فروت، لیمو، لیموترش، نعناع، نارنگی، شاه پسند و درختان جنگلی در بازار عرضه شد. قیمت این عطر ۱۵۰۰ دلار است.

Baccarats Les Larmes Sacress De Thebe
گران‌ترین عطرهای دنیا
این عطر هم جزو آن دسته عطرهایی است که پیدا کردن و خریدنش در بازار دشوار است. این عطر ترکیبی از کندر و گیاه مر است و قیمتی نزدیک به ۱۷۰۰ دلار دارد. علاوه بر کیفیت و خلوص بالا، شکل شیشه هرم مانندش هم جذاب است.

Chanel NO ۵
گران‌ترین عطرهای دنیا
این عطر، نه تنها گران است، به دلیل استقبال فراوان مشتریان، محبوب فراوانی هم دارد. گرچه قیمتی در حدود ۱۸۵۰ دلار دارد، طبق آمار، در هر ۳۰ ثانیه یک عدد از این عطر در دنیا خرید و فروش می شود؛ حتی با این میزان فروش، هنوز این عطر یکی از گزینه های محبوب افراد مشهور و افراد طبقه بالای جامعه است.

Caron's Poivre
گران‌ترین عطرهای دنیا
این عطر هم زنانه است و هم مردانه. سازنده آن کارن است و آن را در سال ۱۹۵۴ ساخته و با قیمت دو هزار دلار روانه بازار کرده است. به دلیل قیمت بالا و تعداد محدودش و تعداد کم افرادی که توانایی پرداخت چنین قیمتی را داشتند، این عطر به تعداد محدود عرضه شده است.

Imperial Majesty Clive Christian
گران‌ترین عطرهای دنیا
در تحقیقی که در سال ۲۰۰۶ «فروبس» انجام داد، این عطر گران ترین عطر دنیا شناخته شد. درواقع این عطر بخشی از تجملات افرادی است که رایحه منحصر به فرد این عطر را دوست دارند. این عطر قیمتی بسیار گزاف دارد: حدود ۲۱۵۰۰۰ دلار است؛ امروزه می توان با پرداخت چنین هزینه ای اتومبیل خرید. داشتن این عطر می تواند خواستنی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی نمی داند در ساخت اینها از چه موادی استفاده شده است .توجه بکنید نمی گویند از چه درست شده بلکه مدام میگویند فلان ستاره سینما یا ورزشی از ان استفاده کرده است.عزیزان اینگونه القا میکنن که استفاده از محصولات انان نشانه داشتن شخصیت و رتبه بالای اجتماعی می باشد.انصافا کمی فکر کنین اگر امروزه کسی بگوید از گلاب ناب برای خوشبو کردن خود استفاده میکند.چرا او را مسخره میکنن ؟اطمینان داشته باشید اگر گلاب ناب را درون یکی از این شیشه های زیبا بریزند ماهیت ان تغییر نمیکند و شایدبعضی از مردم در باره عطر مست کننده ان داستانسرائی هم بکنند.
      برای خودمان بیشتر ارزش قائل باشیم .مطمئنا ضرر نمی کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو کدوم قرن زندگی میکنی تو ؟ خب معلومه نمیگه چی توش ریخته چون تمام اسرار عطر سازی خودش رو که قرار نیست لو بده ...

      • شهریوری

        گلاب؟؟؟؟ فازت چیه؟؟؟ واقعا من نمیفهمم چرا همه چیزو میخوایید خارجی ایرانی کنید؟ بابا همه ما آدمیم فرقی با هم نداریم بله مسلما اگه زمینش مهیا بود ایرانم می تونست تو خیلی زمینه ها حرفی واسه گفتن داشته باشه ولی خوب می بینید که !!!!!

    • بهرام

      من با درآمدی که دارم فقط میتونم یه شیشه کوچک عطر گل محمدی از نوع روغنی بگیرم.

    • سپیده

      فقط آخری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ميخرم برات

    • باران

      اگه کمی مطالعه داشته باشین متوجه میشین در ساخت اینها از چه مواد ی استفاده شده. بالاخره کیفیت عالی اینها در قیمتشان تاثیر داشته. ثانیا ستاره ها و خواننده ها و.... همیشه سعی دارن محصول با کیفیت بالا استفاده کنند. پس چیزی که آنها استفاده می کنند به احتمال خیلی زیاد کیفیت خوبی دارع

    • بدون نام

      آقا بوی خوب مثل اخلاق خوبه ارزش داره آدمو جذب میکنه اصلا شخصیت آدمارو از رو عطرشون میشه فهمید

    • ناشناس

      شخصیت هر آدمی رو رفتار ومنش اون معرفی میکنه ونظافت ومعطر بودن هم جز شخصیت افراد هست ولی گران بودن محصول شخصیت گران برای افراد نمیاره

    • بدون نام

      تو خواب هم به این چیزا دست پیدا نمیکنم..خخخخخ

    • آریانا

      من عطر آخری را بوییدم بوش آدم را مست میکنه خیلیییی عالیه

    • نعمت ویسی

      من فقط از ادکلن( افغان بلک )خوشم میاد ولاغیر بسیار بوی خوش و ملایمی دارد و از نظر من بهترین ادکلن و بهترین رایحه دارد البته اصلش نه تقلبیش یا مشابه آن هر چند کم یاب و گرون شده ولی ناچارم به هر قیمتی باشد پیداش کنم و بخرم.

    • امیر

      سلام دوستان به نظر من خیلی از عطرهای بازار بوی سر گیجه اوری دارند و کمی هم نفس تنگی میارن حالا یا ارزون یا گرون فرقی نداره اخرش یا دلت زده میشه از بوی عطر یا احساس سر گیجه نفس تنگی بهت دست میده

    • Afson

      دوستان من ادکلن جیو والان لالیک استفاده میکنم خیلی راضیم باخیال راحت بخرین منتها اصلشو....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج