۵۴۸۲۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

همایش رضایی با حضور بانوان فیروزه ای پوش

همایش سلام بر زندگی حامیان محسن رضایی بعد از ظهر دوشنبه در ورزشگاه شیرودی برگزار شد. این همایش حاشیه هایی از حضور دختران رضایی با لباس های فیروزه ای تا رقص محلی کردی حامیان به همراه داشت.

خبرگزاری مهر: همایش «سلام بر زندگی» حامیان محسن رضایی بعد از ظهر دوشنبه در ورزشگاه شیرودی برگزار شد. این همایش حاشیه هایی از حضور دختران رضایی با لباس های فیروزه ای تا رقص محلی کردی حامیان به همراه داشت.

همایش محسن رضایی حاشیه هایی نیز به همراه داشت که در ادامه می خوانید:

همایش سلام بر زندگی در حدود ساعت ۶ بعد از ظهر با ورود محسن رضایی آغاز شد. اما ورود جمعیت به سالن ورزشگاه از پیش از ساعت ۵ شروع شده بود.

نیمی از سالن به بانوان و بخش دیگر به مردان اختصاص داشت.

زنان از سنین مختلف در همایش محسن رضایی حضور یافته بودند . نکته جالب این بود که زنان میانسال و حتی برخی پیر که به سختی حرکت می کردند به سالن همایش آمده بودند و شال های فیروزه ای به گردن آویخته بودند.

البته حضور زنان حاشیه های دیگری را هم داشت که باعث شده عکاسان خبری پس از ورودشان به سالن بخش عمده ای از زمان عکاسی خود را به زنان اختصاص دهند.

با نوان تلاش کرده بودند با به خرج دادن سلیقه در پوشش، رنگ آبی فیروزه ای را در لباس های خود به نشانه حمایت از رضایی نشان دهند. برخی شال آبی، برخی هد بند ، انگشتر و مانتوهای آبی تن کرده بودند. اینها علاوه بر بادکنک ها، شال ها و پرچم هایی بود که ستاد تبلیغات در اختیار حضار قرار می داد.

پوشش برخی از بانوان به شدت مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته و با برخی از آنها به صورت ویژه مصاحبه می کردند. دختری هند بند آبی بافته به سر کرده بود و خانمی نیز با مانتو ، روسری و کلاه سفید پرچم ایران را دور خود پیچیده و با دستبندهای آبی دستان خود را به نشانه پیروزی بالا برده بود.

تعدادی از ورزشکاران رزمی نیز در سالن همایش حضور داشتند که در ابتدای ورودشان بیشتر شعار پرسپلیس قهرمان میشه خدا می دونه که حقشه را همراه با موج های مکزیکی ورزشگاهی سر دادند که البته با هدایت مجریان برنامه شعارهای حمایت از رضایی را سر دادند.

حامیان رضایی یک پارچه بلند فیروزه ای رنگ را هم از سمت بانوان به سمت آقایان به دست گرفته بودند و تکان می دادند.

"محسن رضایی/ دوست داریم ما"، "ابوالفضل علمدار رضایی رو نگه دار" و "یا ابوالفضل" از شعارهایی بود که پیش از ورود محسن رضایی در سالن دائما شنیده می شد.

اما کمی مانده به ساعت ۶ بعد از ظهر موج جمعیت بیشتر شد. گروهی از حامیان رضایی با اتوبوس به ورزشگاه شیرودی آمدند. ورود این عده به سالن که تعداد زیادی از آنها شلوارهای کردی به پا داشتند با یک رقص ویژه کردی به نام ساز و دهل همراه بود که البته باعث تهییج جمعیت نیز شد و جوانان دیگر نیز گرد انها را در وسط سالن گرفتند و با دست و سوت پایکوبی همراهیشان می کردند.

گیل آبادی و روح الامینی پیش از ورود محسن رضایی به شیرودی آمدند والبته برخی از هنرمندان نیز به نشانه حمایت از رضایی در همایش حضور یافته بودند. گیتی ساعتچی و هما خاکباز از هنرپیشگانی بودند که برای حمایت از رضایی حاضر شدند.

دقایقی پیش از ورود رضایی سکوی سخنرانی و وسط سالن از جمعیت پر شد و خیلی از کسانی که روی صندلی ها نشسته بودند که جلوی سکوی سخنرانی آمدند و با شعارهای خود از جمله «سه سه ستاره، رضایی رقیب نداره » در انتظار محسن رضایی بودند. این هجوم باعث شد دوربین های فیلم برداری و عکاسان در بین جمعیت به سختی بتوانند به کار خود ادامه دهند.

فرزندان دختر و پسر محسن رضایی پیش از حضور پدر وارد سالن شدند. یکی از دختران رضایی در زیر چادر مشکی خود با پوشیدن مانتو و روسری فیروزه ای، در دست کردن دستبند و حتی انگشتر فیروزه ای حمایت همه جانبه خود از پدر را نشان می داد.

چند کودک و یکی از زنان نیز لباس محلی کردی البته با شال های فیروزه ای به تن کرده بودند. کودکان هنگام ورود رضایی به سکوی سخنرانی رفتند و در کنار رضایی ماندند.

با ورود رضایی جمعیت شعار سلام بر زندگی ، درود بر رضایی و رضایی دوست داریم را سر دادند.

رضایی در ابتدای سخنرانی اش به جوانان گفت که خوشالم خود را در میان جوانان می بینم، جوانان فرشتگان ملت ایران هستند.

حامیان رضایی در حین سخنرانی وی با فریادها و شعارهایشان از سخنرانی اش استقبال می کردند. "رضایی رضایی حمایتت می کنیم" و "ای والله ای والله" از شعارهایی بود که مردم در حمایت از صحبت های او سر دادند.

رضایی در بخشی از سخنرانی خود پس از انکه تأکید کرد در دولتش مفسدین نمی توانند فساد کنند و خارجی ها نمی توانند به ایران چشم داشته باشند، خطاب به جمعیت گفت سه با با هم یا ابوالفضل می گوییم که به فضل الهی بتوانیم این کار را انجام دهیم. حامیان رضایی همراه با وی سه بار یا ابوالفضل گفتند و رضایی سخنرانی خود را با این نوید جلسه دیگری با حامیانش خواهد داشت به پایان رساند.

عباس جدیدی که به همراه محسن رضایی برای حمایت از وی به شیرودی امده بود ، پس از سخنرانی رضایی خطاب به حاضران گفت: سلام به همه حضار و عزیزانی که یک دل و یکصدا در ایران از رضایی حمایت می کنند. سلام می کنم بر همه کسانی که شعار یا ابوالفضل سر می دهند.

جدیدی همراه با جمعیت شعارهای یا ابوالفضل سر دادند و رضایی در حالی که جمعیت به سکو هجوم آورده بود از سالن خارج شد تا برای سخنرانی به کرج برود.

البته همان طور که برگزاری همایش در ورزشگاه شیرودی در این هفته های آخر انتخابات تبدیل به یکی از رقابت های کاندیداها شده است ، تجمع بعد از همایش نیز در حال تبدلی شدن به یک روال است . مسئولان ستادها از حامیان رضایی در پایان همایش می خواستند که دور هم جمع شوند تا برای تجمع به میدان هفت تیر بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      پ عسكاش كو؟؟؟

    • mohamaad

      درود بر رضایی قهرمان رضایی دوستت داریم

    • MSM

      بهترین این امت، میانه رو ها هستند (امام علی علیه السلام)
      انشاألله که دکتر رضایی، معتدل باوفایی بمونه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج