۵۴۸۵۲۵
۳۲ نظر
۵۱۰۸
۳۲ نظر
۵۱۰۸
پ

چهره های ثروتمند اما خسیس!

همه ما انتظار داریم که هنرمندان و افراد مشهور و ثروتمند زندگی های لوکس و اعیانی داشته باشند و بدون حساب و کتاب برای علاقه مندی های خود پول خرج کنند. با اینکه بیشتر هنرمندان همین منوال را در زندگی دنبال می کنند اما برخی از آن ها بسیار مقتصد بوده و حاضر نیستند برای امکانات پول هزینه کنند.

وب سایت روزیاتو: همه ما انتظار داریم که هنرمندان و افراد مشهور و ثروتمند زندگی های لوکس و اعیانی داشته باشند و بدون حساب و کتاب برای علاقه مندی های خود پول خرج کنند؛ از خرید خانه های ویلایی با امکانات مدرن گرفته تا ماشین های لوکس و لباس های خاص و گران قیمت.

با اینکه بیشتر هنرمندان همین منوال را در زندگی دنبال می کنند اما برخی از آن ها بسیار مقتصد بوده و حاضر نیستند برای امکانات پول هزینه کنند. در عوض یک زندگی عادی و دور از هیاهو را انتخاب کرده و حالشان هم با این سبک زندگی شان خوب است.

جنیفر لارنس

ستاره مجموعه فیلم های «هانگر گیمز» از جمله هنرمندانی است که بسیار با حساب و کتاب پول های خود را خرج می کند. این هنرمند با اینکه درآمد بالایی دارد اما ماشین زیر پایش فولکس واگن Eos است و در بیشتر مواقع هنگام خرید به دنبال حراجی ها و اجناسی است که تخفیف خورده اند. در لوئیزویه، شهرستان محل تولد لارنس یک بیمارستان کودکان وجود دارد که به اسم وی نامگذاری شده است زیرا جنیفر لارنس 2 میلیون دلار کمک هزینه به آن اهدا نموده است.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

کیانا ریوز

هنرپیشه مشهور سه گانه ماتریکس و فیلم سینمایی سرعت با اینکه یکی از ستاره های هالیوود به شمار می رود اما به هیچ عنوان برای پول ارزشی قائیل نیست و ظاهری ساده دارد و حتی برای رفت و آمد خود از وسایل نقلیه عمومی همانند اتوبوس و مترو استفاده می کند. ریوز گارد حفاظتی ندارد و جالب است بدانید که 90 درصد از دستمزد خود حدود (80 میلیون دلار) در مجموعه ماتریکس را به عوامل پشت صحنه و بدلکاران هدیه کرد.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

سارا جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر نیز از دیگر هنرمندانی است که روی مساله پول حساسیت زیادی دارد و بسیار با حساب و کتاب آن را خرج می کند و خیلی اصرار دارد که این مساله را به فرزندان خود نیز بیاموزد. پارکر، تقریبا بیشتر لباس هایش را خودش می دوزد و ترجیح می دهد لباس های دست دوم خریداری نماید تا هزینه کمتری برایش داشته باشد. وی یکی از کفش های برند Carrie Bradshaw خود را در یک مزایده به فروش گذاشت و مبلغ به دست آمده از آن را به یک مدرسه هنر و موسیقی اهدا کرد.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

کیت میدلتون

دوشس کمبریج، با اینکه سلیقه لباسی بسیار زیبایی دارد اما ترجیح می دهد یک لباس را در موقعیت های مختلف بپوشد و از برندهای گران قیمت هم خرید نمی کند. به طور مثال، پیراهن آبی و کتی که در تصویر سمت چپ مشاهده می کنید، برای برند مشهور زارا است و لباس سمت راست به مارک هابز تعلق دارد که میدلتون آن را به قیمت 45 دلار خریداری کرده است. علاقه مندی اصلی دوشس میدلتون، انجام امور خیریه است و جدیدترین پروژه ای که در دست انجام دارد، Heads Together است که در زمینه سلامت روانی جوانان، سربازان پیشین جنگ، بی خانمان ها و افرادی که در معرض خطر قرار دارند، فعالیت می کند.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

وینسنت کارتیسر

ستاره فیلم «مَد مِن»، به خرید اتومبیل شخصی علاقه ای ندارد و برای رفت و آمدهای خود از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کند. خانه وی در یک محله معمولی است و خود خانه نیز امکانات متوسطی دارد. کارتیسر پس از شهرت بسیاری از وسایل بزرگ خود را به صورت رایگان به اطرافیان اهدا کرد.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

کریستین بیل

بتمنِ بسیار جذاب هالیوود، با اینکه هنرپیشه بسیار مشهوری است اما برای پول ارزشی قائل نیست و برای مدتی در یک آپارتمان یک خوابه به همراه خانواده خود زندگی می کرد. وی تلفن همراه یا بادیگارد نداشت. همچنین در یکی از مصاحبه هایش گفته که پول برای من ارزشی ندارد. وی تمامی امتیاز و درآمد خود را به خیریه اهدا می کند.
چهره های ثروتمند اما خسیس!


لئوناردو دی کاپریو

جالب است بدانید که ماشین شخصی کاپریوی مشهور با درآمد بسیار بالا، یک تویوتای Prius است و برای مسافرت های خود از هواپیمای عمومی به جای جت شخصی استفاده می کند. این هنرمند، در سال ۱۹۹۸ میلادی، موسسه خیریه ای را با نام خودش راه اندازی نمود و بیش از ۱۵ میلیون دلار را به ۳۰ خیریه دیگر همانند آمازون واچ، نشنال جئوگرافیک، محافظت از فیل ها، انجمن جهانی حمایت از حیات وحش اهدا کرد.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

جنیفر گارنر

جنیفر گارنر همیشه سعی می کند بین ستاره هالیوودی و یک زن خانه دار بودن تعادل ایجاد کند. او خریدهای خانه را گاهی خودش انجام می دهد و اکنون، حدود 10 سال است که با بنیاد نجات و حمایت از کودکان همکاری داشته و به آن ها کمک مالی می نماید.
چهره های ثروتمند اما خسیس!


کایرا نایتلی

این هنرپیشه مشهور نیز همیشه حواسش به خرج کردن هایش هست. وی برای هزینه های ماهیانه خود محدودیت گذاشته و اگر قصد خرید کالایی را داشته باشد که از بودجه تعیین شده بیشتر است، حتما حساب و کتاب خواهد کرد که آیا ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر. وی اعتقاد دارد که زندگی لوکس داشتن مانع از درک دیگر مردم جهان می شود. وی لباس هایی که چندین بار در مجالس گوناگون پوشیده را می فروشد و پول آن ها را به خیریه اهدا می کند.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

راسل کرو

راسل کرو قید زندگی اعیانی را زده و در عوض به استرالیا مهاجرت کرده و در آن جا یک مزرعه و جیپ قدیمی خریداری نموده و زندگی شاد و بی دغدغه ای دارد. وی هر ماه به موسسات خیریه گوناگون، مبالغی را اهدا می کند.
چهره های ثروتمند اما خسیس!


هایدن کریستنسن

«دارت ویدر»، شخصیت داستانی جنگ ستارگان تصمیم گرفته در یک مزرعه زندگی کند و خودش با تراکتور شخصی، زمین زراعی اش را شخم می زند. او برای محیط زیست ارزش زیادی قائل است و از انرژی خورشیدی برای انجام کارهای مزرعه استفاده می کند.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

کریستنسن، تصمیم گرفته در یک مزرعه زندگی کند و خودش با تراکتور شخصی، زمین زراعی اش را شخم می زند. او برای محیط زیست ارزش زیادی قائل است و از انرژی خورشیدی برای انجام کارهای مزرعه استفاده می کند.

ریس ویترسپون

این هنرپیشه نیز اعتقاد دارد که زندگی لوکس داشتن چندان خوشایند نیست و به فرزندان خود همین طرز فکر را القا می کند. او یکی از اعضای فعال کمپین جمع آوری لباس برای کودکان محروم آمریکا و کاناداست. او به همراه متیو مک کانهی، خیریه ای را سازمان دهی کرده و به همکاری یکدیگر یکصد هزار دلار پول جمع آوری کردند.
چهره های ثروتمند اما خسیس!

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا نیز یک هنرپیشه و مادر بسیار مقتصد و صرفه جو و بینانگذار شرکت تولید پوشک به نام آنست است. وی لباس های فرزندان خود را پس از کوچک شدن رد نمی کند، بلکه آن ها را برای فرزندان بعدی خود نگه می دارد. بر اساس گزارش فوربز، آلبا یکی از یکصد زن ثروتمند دنیاست اما با این تفاسیر، او همچنان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و لباس های ارزان خریداری می کند.
چهره های ثروتمند اما خسیس!


کوئنتین تارانتینو

سرگرمی اصلی تارانتینو، جمع آوری فیلم است. ماشین شخصی او یک شورولت مالیبوست که جان تراولتا در فیلم پالپ فیکشن آن را می راند.
چهره های ثروتمند اما خسیس!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا براتون متاسفم که ساده زیستی و دوری از تجملات رو با خساست برابر می دونین و با این کار چهره ها و در نهایت جامعه رو به مصرف گرایی و تجمل تشویق می کنین

    • بدون نام

      البته اغلب مواردی که نوشتید صفات نیکوی انسانی هستند نه خسیس بودن!!

      پاسخ ها

      • لیلا

        دقیقا
        خوبه تو گزارش آوردن که همه شون مبالغی رو به خیریه میدن. پس دیگه چرا صفت خسیس بهشون دادن؟؟؟

    • فريدا

      اين افراد كه اموال خودشون رو صرف امور خيريه كرده اند. پس خسيس نيستند.
      برترين ها لطفا تيتر اين مطلب رو عوض كنيد.

    • شیما

      اینا صرفه جویی میکنن نه خساست....کیت میدلتون عااااشقتم.

    • هم میهن

      چرا شما به این افراد می گویید خسیس!!! اینها آدمهای چشم و دل سیری هستند که بدنبال نمایش خودشون و تجملات و ... نیستند... اینها تازه به دوران رسیده و با کلاس نما نیستند...

    • مهیار

      بهتره اسم تیتر رو بزارید . چهره های ثروتمند اما بخشنده . چون همه شون بخشنده بودن نه خسیس

    • مهدی

      چقدر حرص میخورین بابا ، این مقاله ترجمه شده س و هیچ گونه تغییری تو متنش داده نشده ، اونی که این متنو نوشته عقلش نرسیده تیتر خوب بزنه نه برترین ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همه سانسور میکنن حالا نمیشه تیترو عوض کنن؟

    • بدون نام

      خوبه تازه به دوران رسيده هاي ما راه يه روز آنها را نمي توانند بروند!! آنوقت تو به آنها ميگويي خسيس!؟
      تيترت را عوض كن اينها انسان واقعي هستند به معني واقعي كلمه خير - مهربان - دوستدار همنوع و طبيعت- و داراي صدها صفت نيك ديگر
      ....... انسانم آرزوست ...........

    • بدون نام

      @مهدي
      به احتمال زياد در ترجمه ي عنوان اشتباه كردند اخه اونا هم به كسي كه كار خير مي كنه خسيس نمي گند

    • شریفی

      تیتر مناسب نبود .
      اغلب این افراد پول زیادی صرف امور خیریه کردن قطا ادم خسیس این ویژه گی نداره

    • بدون نام

      الله اکبر چقدر مثل هنرمند مان هنرمند مام همینطور تو کار خیرنو به مال دنیا بی اعتنان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا میدونی هنرمندای ما این کارا رو نمیکنن؟ این همه تلاش برا آزادی زندانی ها ، کودکان بیمار و . کارای از این .قبیل میکنن هنرمندای ما. بعدم اینکه درآمدای هنرپیشه های آمریکای اصلا قابل مقایسه با هنرپیشه های ما نیست،حتی در ابعاد کشور خودشون هم خیلی خیلی خیلی زیاده درآمدشون

    • مرى

      بله اينا خسيس و بى فرهنگ هستن.اونوقت هنرمنداى ما که تنها کارشون عکس گرفتن از خونه و ماشين و... و فخر فروشى هست،خوبن

    • بدون نام

      از بیانسه مطلب بزار نامرد

    • سعید

      قابل توجه بازیگران وطنی مثل مریم معصومی،سحر قریشی،الناز شاکردوست،لیلا اوتادی،محسن افشانی،مهدی ماهانی،لیلا بلوکات و ....

    • مهرداد

      حرفی برای گفتن ندارم، جای هیچ حرفی نیست ، چون محلی از اعراب نگذاشتین ، ولی جواب مناسبو مردم بهتون دادن ، جای شما بودم کارمو عوض میکردم چون کمترین تشخیصی در رسانه ای کردن مطلبتون دیده نمیشه، از خداوند متعال برای شما قدرت تمیز مطالب مسئلت دارم ، انشاء الله.

    • بدون نام

      چون از بیانسه باردار خبر نمیدی منم دیگه نظر نمیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بي مزه

    • ياس

      كيت ميدلتون مبلغي معادل ٨٣٥/٠٠٠/٠٠٠ تومان در سال ٢٠١٦ صرف خريد لباس كرده و از ابتداي سال ٢٠١٧ تا مارچ امسال مبلغي معادل تومان ٢٧٣/٠٠٠/٠٠٠ هزينه لباس هاش شده ! فقط يه سرچ به زبان اصلي در سايت رويال لازم هست و البته جسيكا البا جز ١٠٠ زن ثروتمند دنيا نيست مدت هاست ديگه از ليست خارج شده

    • بدون نام

      دمشون گرم کاش چهره های ایرانی هم ساده زیستی رو از اینها یاد بگیرن

    • رؤیا ساز

      دلم خواست فقط یه بار تیتر درست بنویسین

    • فرناز

      واقعا دیکاپریو، کریستین بیل و کیانو ریوز هم در بازی و هم در اخلاق اجتماعی عالی هستند

    • شاهین

      فقط راسل کرو . هنرمند واقعی

    • بدون نام

      کاربر ۴۲و۱۰ کی با تو بود با مزه

    • zibaye khofte

      نباید مینوشتین پولدارو خسیس,باید مینوشتین پولدارو درستکار

    • بدون نام

      لطفا اخلاق حرفه ای رو رعایت کنید
      تیتری که زدید با موضوع کاملا بی ربط بود این هنرمندان اگر خسیس بودن هزاران یا میلیونها دلار رو خرج امور خیریه و عام المنفعه نمی کردن

    • FtAj

      اسم این خساسته؟

    • کتی

      به نظر من چنین القابی برای برای چنین انسانهایی با چنین نگرش عمیق به زندگی اصلا صحیح نیست..حس انسان دوستی حسی نیست که بخواهیم بهش لقب خساست بدیم..انسانم آرزوست

    • محمود

      این نشد خساست که، مخصوصا کیانو ریوز و دی‌کاپریو خسیس یسری دیگن. اگه بگم نظرمو نمیزارن

    • سانتیاگو

      ۲میلیون دلار به خیریه کمک کرده بعد به طرف میگین خسیس مرسی از نگاه منحصر به فردتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج