۵۴۸۵۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«گیل خان» به «ماه تمام» می آید

فرهاد بشارتی به آخرین برنامه ماه تمام قبل از شب های قدر می آید.

خبرگزاری تسنیم: هفدهمین برنامه «ماه تمام» در ۲۲ خرداد ماه در حالی میزبان احمد کربلایی و مصطفی یگانه از خواننگان جوان کشورمان، فرهاد بشارتی (بازیگر)، دکتر پیمان برومند (جراح گوش و حلق و بینی) و حجت الاسلام مهدی دهقان (کارشناس بخش همسفر و مستند ساز) خواهد بود که آخرین برنامه خود قبل از شبهای قدر را به روی آنتن دارد.

این برنامه از ۲۳ خرداد به مدت ۵ شب در ایام شبهای قدر برنامه نخواهد داشت و از ۲۸ خرداد ادامه این برنامه پخش خواهد شد.

برنامه ماه تمام در بخش مهمانان، میزبان فرهاد بشارتی از بازیگران عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است. او بازی در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. بشارتی سابقه بازی در حدود ۲۳ تئاتر را دارد و ۲۷ سریال تلویزیونی را با کارگردانان خوب و مجموعه سازان داشته و در ۱۳ تله فیلم بازی کرده است و چندین فیلم سینمایی در کارنامه اش دارد. بشارتی در حال حاضر این هنرمند مردمی کشورمان در محله گل و بلبل شبکه دو نقش پدربزرگ عمو پورنگ (گیل خان) را بازی می‌کند.

مهمان بعدی این برنامه، دکتر پیمان برومند متخصص گوش و حلق و بینی است. او اصالتاً اهل اصفهان است و پدرش یکی از پزشکان حاذق و چهره‌های مورد وثوق شهر اصفهان بود و خدمات پزشکی و علمی چشمگیری را به مردم این شهر ارائه داده است. او قریب به ۱۵ سال است که به عنوان پزشک در مناطق مختلف ایران مشغول فعالیت است و در طول سالهای خدمتش، تجربیات بسیاری در مورد بیماران به‌دست آورده است.

حجت الاسلام مهدی دهقان (مستندساز و کارشناس بخش همسفر) مهمان دیگر ماه تمام است تا با بینندگان درخصوص انگیزه ای که باعث شده ایده تهیه مستندهایی همچون همسفر در ذهنشان بوجود بیاید، صحبت کردده و گزارشی از ساخته شدن این مجموعه به مردم بدهد.

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت 23:30 به مدت 75 دقیقه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرحی امیر شرافتی مهمان مخاطبان عزیز خواهد بود. اجرای این برنامه را عبدالله روا به عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج