۵۴۹۳۵۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

روایت تجمل گرایی پس از مرگ در یک مستند

مستندهای «خانه ای در تاریکی»، «دورها آوایی است که مرا می‌خواند» و «آن مرد زنده است» چهارشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۹ از جشنواره تلویزیونی مستند روی آنتن می‌روند.

خبرآنلاین:مستندهای «خانه‌ای در تاریکی»، «دورها آوایی است که مرا می‌خواند» و «آن مرد زنده است» چهارشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۹ از جشنواره تلویزیونی مستند روی آنتن می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه مستند از کارگردانان جوان ایرانی در جشنواره تلویزیونی مستند روز چهارشنبه ۲۴ خرداد روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «خانه‌ای در تاریکی» به کارگردانی محسن علیخانی در دزفول و سردشت تصویربرداری شده و با نگاهی متفاوت تجمل‌گرایی پس از مرگ را روایت می‌کند.

در خلاصه این مستند آمده است: چند سالی از تجملات به مرگ انسان‌ها راه پیدا کرده است.در شهر دزفول قیمت قبر بالاست و اکثر قبرها پر هستند. قبرهای خالی هم رزرو شده‌اند. قبرهای رزرو شده به قیمت گزاف خریداری شده‌اند و روی آن‌ها ساختمان های عظیم ساخته شده است اما در مقابل شهید درولی وصیت کرده است که قبرش سنگ مزار نداشته باشد و فقط روی سیمان آن با انگشت نوشته شود پر کاهی تقدیم به آستان قدس الهی، فیلم با زبانی طنز به این موضوع پرداخته است.

جشنواره تلویزیونی مستند، چهارشنبه مستند «دورها آوایی ست که مرا می‌خواند» به کارگردانی ایرج عباسی را نیز روی آنتن می‌برد.

در خلاصه این مستند آمده است: یک گوشی تلفن همراه به میان مردم کوچه و بازار رفته و صدای غریبی آشنا را به گوش جانشان می‌رساند.
مستند «آن مرد زنده است» را نیز علی نیکومنش کارگردانی کرده، این مستند نیز چهارشنبه ساعت 19 از شبکه مستند پخش می‌شود

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند از 23 فروردین در شبکه مستند آغاز شده است، فصل اول این جشنواره روزهای زوج از ساعت 19 تا 20 روی آنتن می‌رود و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج