۵۵۰۹۱۶
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

فیس بوک، دکمه GIF را اضافه می کند

به مناسبت ۳۰ امین سالگرد ساخت فرمت GIF، به تمام کاربران امکان استفاده از دکمه جدید GIF ، که در فیس بوک از سه ماه پیش به طورآزمایشی آغاز شده بود، داده شده است.

وب سایت برسام: پاسخهای کاربران در فیس بوک در حال رفتن به سوی موارد متحرک است. به مناسبت ۳۰ امین سالگرد ساخت فرمت GIF، به تمام کاربران امکان استفاده از دکمه جدید GIF ، که در فیس بوک از سه ماه پیش به طورآزمایشی آغاز شده بود، داده شده است. فیس بوک اعلام کرد تقریباً ۱۳ میلیارد فایل GIF در پیامهای سال گذشته فرستاده شده است که ۴۰۰ میلیون آن در روزهای سال نو ۲۰۱۷ بوده است.

فیس بوک، دکمه GIF را اضافه می کند
فیس بوک دکمه GIF را برای استفاده در نظرات تمام کاربران ارائه می کند

دکمه GIF اجازه می دهد تا کاربران نسبت به جستجو و ارسال فایل های GIF از سرویس دهنده های متفاوت آن مانند Giphy و Tenor و به طور مستقیم در جعبه نظرات اقدام کنند. (در مرورگرهای رومیزی همانند پیام رسان فیس بوک ، دکمه GIF پیش نمایش فایل های فوق را نیز انجام می دهد.)

فیس بوک پشتیبانی از GIF را بیش از دو سال پیش آغاز کرده بود، اما تا به حال کاربران مجبور به وارد کردن نشانی اینترنتی یک GIF که میزبانش در محلی دیگرقرار داشت، بودند. دکمه GIF به خصوص در تلفن همراه، رویه را بسیار ساده تر می کند. این قابلیت در حال حاضر فقط برای نظرات در دسترس است، اما در نهایت به دلیل تقاضای کاربران، فیس بوک ممکن است از آن برای ارسال اخبار موجود نیز استفاده کند، زیرا در این زمینه نیز درخواستها کاهش نداشته است.

بنا به گزارش ها، فیس بوک پشتیبانی از GIF را سالهای قبل نیز آماده ارائه داشت، اما به دلیل تاثیر بصری احتمالی آن در یک خبر، مردد به سرویس دهی آن بود. با وجود بی میلی اولیه کمپانی، کاربران برای ارسال فایلهایGIF روشهایی را پیدا می کردند. عدم پشتیبانی از GIF برای سرویس دهنده هایی مانند Imgur یک مزیت بود. اما حالا فیس بوک از اخبار غنی تر (و به تعبیر بعضی ها شلوغتر) استقبال می کند، آنهایی که علاوه بر فایلهای GIF شامل ویدیوهای پخش شونده خودکار و جذابیتهای رنگی هستند.

برای سرگرمی و همچنین با توجه به سالگرد تولید فایل های GIFتوسط CompuServe در ۱۹۸۷ ، فیس بوک در حال برگزاری یک نظرسنجی از کاربران و مباحثه برای چگونگی طراحی دکمه GIF است ، هر چند خالق GIF یعنی Wilhite Steve، از علاقه خود به شکل ساده G سخن گفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج