۵۵۲۷۹۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گلن کلوس در سریال آمازون

بازیگر برنده جوایز امی و تونی و نامزد دریافت جایزه اسکار در یک پروژه تلویزیونی زامبی کمدی جدید بعد از مرگ زنده می شود.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر برنده جوایز امی و تونی و نامزد دریافت جایزه اسکار در یک پروژه تلویزیونی زامبی کمدی جدید بعد از مرگ زنده می شود.
به نقل از هالیوود ریپورتر، گلن کلوس به پرده کوچک بازمی گردد.
گلن کلوس در سریال آمازون

این بازیگر برنده جایزه امی سابق سریال «Damages» انتخاب شده تا نقش اصلی سریال کمدی نیم ساعته «بلوط دریایی» محصول آمازون را ایفا کند. پایلوت این سریال که در ماه مارس توسط آمازون خریداری شد، به عنوان ترکیبی از درام زامبی و کمدی انتقامی خانوادگی توصیف شده است.

داستان «بلوط دریایی» حول محور شخصیت عمه برنی (کلوس) می چرخد که یک زن آرام و ازدواج نکرده است که فرزندی هم ندارد و در یکی از شهرهای طبقه کارمند کمربند زنگار آمریکا، در حمله ای به خانه اش به طور تراژیکی می میرد. به قوت نیروی قدرتمند نارضایتی، او از مرگ بازمی گردد و پر از خشم و غضب سعی می کند زندگی ای که هرگز نداشت را به دست بیاورد. به این ترتیب او به خانواده پر دردسرش که شامل یک خواهرزاده و دو برادرزاده می شود که در یک کمپلکس مسکونی فلاکت وار به نام «بلوط دریایی» زندگی می کنند، درخواست های زیادی را اعمال می کند.

«بلوط دریایی» نخستین نقش ثابت تلویزیونی کلوس از زمان نقش آفرینی پنج فصله او در سریال «Damages» محصول شبکه اف اکس است که آن زمان به دیرک تی وی تعلق داشت. این بازیگر به خاطر ایفای نقش پتی هیوز در این سریال ساخته گلن کسلر، تاد ای. کسلر و دنیل زلمن، برنده دو جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول در یک سریال درام جوایز امی شد و دو بار دیگر هم نامزدی دریافت این جایزه را کسب کرد.

از وقتی که کار فیلمبرداری سریال «Damages» در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید، این بازیگر که تا به حال چند بار نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده بیشتر روی فیلم های سینمایی تمرکز کرده است. از پروژه های سینمایی او می توان به «محافظان کهکشان»، «جاذبه کشنده»، «طبیعی» و «سرمای بزرگ» اشاره کرد. او در پروژه بعدی اش در فیلم «همسر» نقش آفرینی می کند. او همچنین به خاطر نقش هایش در نمایش های تئاتری «چیز واقعی»، «مرگ و زن» و «بولوار سانست» برنده سه جایزه تونی شده است. او اخیرا دوباره نمایش «بولوار سانست» را در برادوی روی صحنه برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج