۵۵۵۳۰۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مشخصات فنی و تصاویر تویوتا کمری نسل جدید

چند ماه پیش، تویوتا کمری ۲۰۱۸ به صورت رسمی معرفی شد و اکنون به زمان عرضه این خودرو در بازار آمریکا نزدیک شده‌ایم. در ادامه، قیمت و مشخصات این سدان پرفروش را بررسی خواهیم کرد.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: چند ماه پیش، تویوتا کمری ۲۰۱۸ به صورت رسمی معرفی شد و اکنون به زمان عرضه این خودرو در بازار آمریکا نزدیک شده‌ایم. در ادامه، قیمت و مشخصات این سدان پرفروش را بررسی خواهیم کرد.
مشخصات فنی و تصاویر تویوتا کمری نسل جدید

شرکت خودروسازی تویوتا در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ که دی‌ماه گذشته برگزار شده بود، از نسل هشتم پرفروش ترین سدان بازار آمریکا یعنی مدل کمری رونمایی کرد. تویوتا کمری ۲۰۱۸ (Toyota Camry ۲۰۱۸) از اواخر تابستان سال جاری روانه بازار آمریکا می‌شود. نسل جدید این خودرو بر روی پلتفرم ماژولار تویوتا TNGA ساخته شده که پیش از این در مدل‌های پریوس و سی اچ آر نیز به کار رفته بود. به این ترتیب، تویوتا کمری جدید، ۳۰ درصد مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از قبل بوده و به لطف افزایش طول ۴.۸ سانتی‌متری فاصله محوری، فضای داخلی آن جادارتر از قبل شده است.

مشخصات فنی و تصاویر تویوتا کمری نسل جدید

تویوتا کمری ۲۰۱۸ از یک پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۲۰۶ اسب بخار و گشتاور ۲۵۲ نیوتن متر بهره می‌برد و مشابه همین پیشرانه در نسخه هیبریدی هم به کار خواهد رفت که البته قدرت کمتری معادل ۱۷۶ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر دارد. اگر به قدرت بیشتری احتیاج داشته باشید، یک واحد ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۷ پوند نیز ارائه شده است.
مشخصات فنی و تصاویر تویوتا کمری نسل جدید

هر دو نسخه ۲.۵ لیتری و ۳.۵ لیتری به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جدید مجهز شده‌اند و در مدل هیبریدی نیز نیرو توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. بر اساس ادعای شرکت تویوتا، کمری هیبریدی کمترین میزان مصرف سوخت را خواهد داشت و در هر صد کیلومتر در شهر ۴.۶ لیتر، در بزرگراه ۴.۴ لیتر و در سیکل ترکیبی ۴.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند.

مشخصات فنی و تصاویر تویوتا کمری نسل جدید

نسخه هیبریدی تویوتا کمری ۲۰۱۸ مجهز به یک واحد کنترل قدرت سبک‌تر و جمع و جورتر، مبدل DC-DC تجدید نظر شده و بهبود یافته و سیستم Auto Glide Control شده که با توجه به شرایط رانندگی، ترمز موتور را محدود می‌کند. کمری جدید دارای لیست بلندبالایی از سیستم‌های کمک راننده است که از جمله آن می‌توان به سیستم هشدار پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل راداری دینامیک، هشدار خروج از خطوط با دستیار فرمان و سیستم شناسایی ترافیک عقب اشاره کرد.
مشخصات فنی و تصاویر تویوتا کمری نسل جدید

در داخل خودرو نیز شرکت تویوتا، سیستم اطلاعات و سرگرمی Entune ۳.۰ را برای نسل جدید سدان محبوب خود ارائه داده و نسخه V۶ به سیستم ناوبری متصل نیز مجهز شده است. این سیستم اطلاعاتی و سرگرمی جدید از ویژگی‌هایی مانند استارت خودرو از راه دور، پیدا کردن خودرو، اطلاع‌رسانی از وضعیت خودرو و اینترنت وای فای برخوردار است.

مشخصات فنی و تصاویر تویوتا کمری نسل جدید

قیمت تویوتا کمری مدل ۲۰۱۸ پایه L از ۲۳ هزار و ۴۹۵ دلار آغاز می‌شود و قیمت مدل ۶ سیلندر آن نیز ۳۳ هزار و ۴۰۰ دلار خواهد بود. همچنین شرکت تویوتا، نسخه پایه هیبریدی کمری جدید را با قیمت ۲۷ هزار و ۸۰۰ دلار به فروش می‌رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب هست ۲۳۴۹۵دلار با نرخ هر دلار ۳۷۰۰۰ریال میشود ۸۶میلیون ونهصد.اون موقع پژو پارس و به ما میدن ۴۲میلیون.واقعا چرا..؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج