۵۵۵۴۴۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

استاندار زنجان:

اهانت به رئیس جمهور، توهین به ملت است

استاندار زنجان گفت: اهانت به رئیس جمهور، توهین به ملت محسوب می شود و این رفتار موجب انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع فلسطین شد.

خبرگزاری ایسنا: استاندار زنجان گفت: اهانت به رئیس جمهور، توهین به ملت محسوب می شود و این رفتار موجب انحراف افکار عمومی جهانیان از موضوع فلسطین شد.

اسدالله درویش امیری روز شنبه در یادداشتی افزود: برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، ابتکار امام راحل حدود ۴ دهه به عنوان نماد مبارزه با ظلم رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی در ایران و کشورهای مختلف جهان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین اهدافی که از برپایی این راهپیمایی برای همیشه متصور است، جلب توجه افکار عمومی دنیا به مجموعه ای از جنایت هایی است که این رژیم اشغالگر بر مردم مظلوم فلسطین روا می دارد.

درویش امیری خاطرنشان کرد: از روزهای قبل از برگزاری این مراسم باشکوه تا زمان برگزاری و پس از آن اغلب رسانه های داخلی و بین المللی بر اخبار و رویدادها و میزان شرکت کنندگان آن متمرکز می شوند تا این رویداد نشانه و شاخصی باشد برای سنجش میزان انسانیت بشر در قرن بیست و یکم.

وی افزود: روز قدس همواره نماد وحدت ایرانیان و مسلمانان جهان به شمار می آید. روز قدس روز وحدت امت بزرگ اسلامی بود و باید مراقبت شود تا هرگز مسیر وحدت بخش آن خدشه دار نگردد اما متاسفانه روز گذشته وقوع رویدادی به شدت مشکوک و دشمن شاد کن، حیرت دوست داران انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را برانگیخت و عده ای عامدانه یا ناشیانه حرمت این روز مقدس را شکسته و با هتک حرمت به بالاترین مقام اجرایی کشور به رئیس جمهور محترم اهانت کردند، در شرایطی که ملت بزرگ ایران اسلامی اعم از شیعه و سنی با همدلی و در صفوف به هم فشرده بر علیه گروهک تروریستی داعش و صهیونیسم جنایتکار و حامیان اسرائیل غاصب یکصدا فریاد می زدند.

درویش امیری تصریح کرد: در روزی که ایران اسلامی به عنوان پرچمدار وحدت مسلمین نزدیک به چهار دهه است همه مسلمانان جهان را دعوت به راهپیمایی در مقابل متجاوزان و غاصبان حقوق مظلومان می نماید و کانون توجه جهانیان می باشد و مردم روزه دار برای تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره) و انقلاب و اعلام انزجار از بانیان ظلم و ستم و اشغالگری به راهپیمایی روز قدس گام نهاده بودند، شاهد اخلال گری هماهنگ شده عده ای معلوم الحال در مراسم روز قدس بودیم که به فرموده امام بزرگوار روز اسلام است و سردادن شعارهای سخیف علیه رئیس جمهور محترم در راستای منافع دشمنان خارجی، کام ملت ایران را تلخ و شکوه و عظمت راهپیمایی بزرگ روز قدس را مخدوش نمود که هرگز قابل بخشش نخواهد بود.

وی تاکید کرد: این اقدام ناشایست که با هدف ایجاد تفرقه در صفوف به هم فشرده مردم ایران در حاشیه راهپیمایی روز قدس به وقوع پیوست، زمینه سوءاستفاده رسانه های غربی و شادی دشمنان انقلاب و نظام را فراهم نمود و به جای تمرکز افکار عمومی دنیا بر موضوع حقانیت فلسطینیان، با رفتاری غیرقابل پذیرش، موجب انحراف در جهت گیری رسانه های بین المللی و افکار عمومی مردم جهان شد.

وی افزود: در شرایط حساس داخلی و منطقه ای فعلی و با توجه به ضرورت همبستگی و وحدت ملی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست، اهانت به رئیس جمهور مستقر و منتخب به منزله توهین به همه ایرانیان و در حقیقت توهین به یک ملت محسوب می شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: لذا ضروری است تا دستگاه محترم قضایی و مسئولین امر با جدیت هر چه تمام تر در برابر این هتک حرمت ها ایستادگی نموده و با توجه به اینکه بروز چنین اقدامات تفرقه افکنانه ای در کشور با هیچ منطقی پذیرفته نیست، با عاملین این رویداد نامبارک بطور جدی برخورد نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به من که توهین نشده

    • بدون نام

      زمان احمدی نژاد توهین به ملت نبود

    • بدون نام

      اقای استاندار اقای اهانت به احمدی نژاد اهانت به ملت نبود؟

    • بدون نام

      ... چطور اون موقع که به احمدی نژاد توهین میکردن هیچ صداش در نمیومد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج