۵۵۹۲۱۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انهدام ۶ باند قاچاق کالا در خوزستان

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی خوزستان گفت: در سه ماهه امسال تعداد ۶ باند قاچاق کالا در استان خوزستان منهدم شد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ روح الله احمدی ظهر امروز در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان اظهار کرد: در سه ماهه امسال تعداد ۶ باند قاچاق کالا در استان منهدم شدند و ۸۴۴ نفر دستگیر و بیش از ۶۰۰ پرونده تشکیل شده است. ارزش ریالی کالاهای کشف شده در سه ماهه امسال ۱۸۲ میلیارد ریال بوده است. در این مدت همچنین بیشترین کشفیات در شهرهای اهواز، اندیمشک، هندیجان و بهبهان بود.

وی افزود: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در شهرهای مرزی و ساحلی با مشکل مواجه است و بعضا باعث طولانی شدن بالای پنج ماهه پرونده های قاچاق کالا می شود.

ابراهیم کوره چینی معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در این نشست گفت: در سال گذشته سه هزار و ۸۶۰ مورد بازرسی داشتیم که منجر به تشکیل ۱۶۲ پرونده به ارزش ریالی ۳۸ میلیارد ریال شد. ۱۲ جلسه با ۱۰۲ مصوبه داشتیم.

وی افزود: اقلام عمده کشفیات در بازرسی های از عرضه شامل کالاهای مختلف از جمله دخانی، آرایشی ـ بهداشتی، پزشکی، گوشی موبایل، اقلام خوراکی و طلا بوده است.

کوره چینی خبر داد: سامانه جامع نگهداری کالا یکی از کارهای انجامی بود که تاکنون ۱۳ دستگاه دولتی آمار و اطلاعات را به ما اعلام کردند که ۴۷۸ مورد بود و چهار هزار و ۸۳ مورد خوداظهاری بوده و بالای چهار هزار واحد نیز از طریق وب سایت اطلاعات را اعلام کردند.

محمدرضا جعفری ناظرکل گمرکات خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: مبارزه کردن حتی اگر به صورت دستی و سنتی هم باشد باز هم تأثیرگذار است. بحث تعزیرات را به صورت جدی پیگیری و بحث «ایکس ری»را در این زمینه مطرح کردیم.

جعفری افزود: از ۱۵ دستگاه ایکس ری که گمرک در برنامه خرید دارد تعدادی را به مرزهای شلمچه و چذابه اختصاص می دهیم. در سال گذشته ۲۶ درصد افزایش درآمد و امسال در سه ماه اول سال نیز نسبت به زمان مشابه سال ۹۵ قبل ۷۷ درصد افزایش داشتیم. همچنین بحث ایکس ری کامیونی را نیز مدنظر داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج