۵۶۰۹۶۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سرلشکر صفوی: دست از تضعیف سپاه بردارید

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: سپاه حافظ انقلاب و کشور و سپر دفاع از کشور و از ارکان قدرت ما در برابر تهدیدات است و تضعیف سپاه تضعیف کشور، سیاست خارجی و اقتصاد است.

خبرگزاری مهر: به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکرپاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس و یادمان سردار احمد متوسلیان در باغ موزه دفاع مقدس،‌ اظهار داشت: آشنایی بنده با حاج احمد از اول اردیبهشت سال ٥٩ شروع می‌شود و این اشنایی تا شهریور سال ٥٩ و بعد هم دفاع مقدس و عملیات فتح المبین و بیت المقدس و زمان اعزام ایشان به لبنان ادامه داشت.

وی افزود: متوسلیان در اندیشه و تفکر انسانی خدا محور بود و تربیت شده مکتب قرآن بود و نسبت به خطر صهیونیست‌ها و آمریکا نسبت به اسلام از کینه زیادی برخوردار بود و بر دشمنان همچون طوفان می غرید و با صلابت و قاطعانه برخورد می‌کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا همچنین تصریح کرد: متوسلیان عملکردش در پیوستن به سپاه و در غائله کردستان و مریوان قابل توجه است، از نبوغ مدیریتی بالایی برخوردار بود و کارنامه عملیاتی درخشانی دارد.

سرلشکرصفوی ادامه داد: در خصوص اعزام حاج احمد و یارانش به لبنان ما چیزی نداشتیم که به آنها بدهیم. درخصوص سپاه خطاب به ملت عرض می‌کنم که برخی ها با تهمت و دروغ و افترا سپاه را تضعیف می‌کنند.

وی همچنین یادآور شد: سپاه حافظ انقلاب و کشور و سپر دفاع از کشور و از ارکان قدرت ما در برابر تهدیدات است. اگر امریکا و اسراییل سپاه را تضعیف کنند طبیعی است چون دشمن ما هستند اما اگر در داخل کسانی با تهمت و دروغ سپاه را تضعیف کنند غیرعقلانی است و تضعیف سپاه تضعیف کشور و سیاست خارجی و اقتصاد است.

«قاسم سلیمانی ها با سپاه توانستند دشمنان از جمله امریکا و اسراییل و عربستان و ترکیه و ... را شکست دهند. اهرم پیش برنده قدرت ما درمنطقه و سیاست خارجی همین نیروی قدس سپاه است و دشمنان هم این را بخوبی می‌فهمند.»

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: افراد به دنبال تضعیف سپاه که مظهر قدرت ملی است نباشند. امیدواریم از این کار دست بردارند؛ سپاه یک فرد نیست یک جریان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگید کی داره تضعیف میکنه

    • بدون نام

      حضرت امام خمینی(ره)فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم این کلام پیامبر گونه تکلیف همگان را مشخص میکند آمریکا و اسراییل دشمن مردم و نظام و سپاه هستند و افراد خاینی مثل منافقین و برخی کشورهای سرسپرده هم به خیال واهی میخواهند سپاه را از بین ببرند اما این آرزو را به گور خواهند برد چون سپاه حامی ملت و تمامی مظلومان جهان اسلام است خدا حافظتان باشد انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج