۵۶۱۰۱۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در محدوده اوین خبر داد وگفت: در این حادثه ۱۵ نفر از میان شعله ها نجات پیدا کردند.

خبرگزاری مهر: جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۸ و ۱۷ دقیقه عصر امروز وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه در خیابان اوین، خیابان اعرابی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات و دستگاههای هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه حریق در قسمت پارکینگ این مجتمع به وقوع پیوسته بود، افزود: با حضور نجاتگران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه وانت در قسمت پارکینگ دچار حریق شده بود و دود و حرارت ناشی از آن باعث شعله ور شدن یونولیت های سقف و دودگرفتگی طبقات فوقانی شده بود.

ملکی با اعلام اینکه دود ناشی از این حادثه باعث وحشت اهالی ساختمان و همچنین محبوس شدن چند نفر از آنها در داخل آسانسور مجتمع مسکونی شده بود افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شده، عده ای اقدام به خارج کردن افراد از داخل طبقات کرده و گروه دیگر اقدام به خاموش کردن شعله های آتش و ایمن سازی محل حادثه کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: نجاتگران موفق شدند پس از خاموش کردن شعله ها و هدایت محبوس شدگان به طبقات فوقانی تعداد ۱۵ نفر از اهالی ساختمان را از میان دود و حرارت نجات دهند.

وی با اعلام اینکه علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است، افزود: سه نفر از اهالی مجتمع دچار دودگرفتگی جزئی شده بودند که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

ملکی افزود: عملیات مهار شعله ها در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه به پایان رسید.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      واقعا باید به این آتش نشانان خسته نباشید گفت اجرتان با خداوند واقعا حیف که اینها آسیب ببینند

    • تهرانی

      آتش نشانان ،مردان مرد این سرزمین هستند،بعد از حادثه پلاسکو قدر و قیمتشان بر همگان آشکار شد،الهی همیشه در امان باشید غیور مردان ایران،تشکر تشکر تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج