۵۶۱۲۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش سلطانی‌ فر به حضور در کابینه دوازدهم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید وزیر ورزش بودنم در کابینه دوازدهم را از آقای روحانی بپرسید، گفت: اگر شرایط و زمینه فراهم شود دیدار سرخابی‌های پایتخت در آلمان برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: مسعود سلطانی‌فر دقایقی پیش در جریان بازدید از مجموعه ورزشی ۱۵هزار نفری اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان مرکزی استان خود بنده است چراکه بنده سال‌ها در اینجا استاندار بودم و خاطرات خوب زیادی از این استان دارم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امروز هم به این استان آمدیم هم چند پروژه را ببینیم تا وضعیت پروژه‌ها بررسی و با کمک استاندار و نمایندگان بتوانیم ترتیبی اتخاذ کرد که از منابع و ردیف‌های مختلف هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام همچون سالن ورزشی ۳۵۰۰ نفری که فونداسیون آن اجرا شده و اسکلت آن درحال حمل و نصب است، انجام پذیرد.

وی افزود: به امید خدا با این که پروژه بزرگی است دوستان قول دادند تا این پروژه را تا یکسال آینده تکمیل کنند که امکان خوبی برای ورزش‌های سالنی استان مرکزی باشد.

سلطانی‌فر تصریح کرد: استان مرکزی در خیلی از رشته‌های ورزشی میدانی و سالنی دارای استعدادهای مختلفی است که اگر زیرساخت‌ها و امکانات سخت‌افزاری را بتوانیم تامین کنیم حتما خبرهای خوشی در آینده از ورزش استان خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بعد از این، جلسه‌ای با هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان خواهیم داشت و مشکلات و مسائل آنها را بررسی خواهیم کرد و در ادامه هم جلسه‌ای با مدیران ارشد استان خواهیم داشت.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: قرار است از مجموعه دهکده المپیک هم بازدید خواهیم کرد و با هماهنگی استاندار پیگیری خواهیم کرد البته فعلا تکمیل این پروژه‌های نیمه‌کار در یکسال آینده مورد توجه ماست.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدار سرخابی‌های پایتخت در آلمان گفت: اگر شرایط و زمینه‌اش فراهم شود برگزار می‌شود البته منوط به این است که هماهنگی با مسئولان ورزش آلمان انجام و مقدمات فراهم شود.

وی با اشاره به حضور در کابینه دوازدهم ادامه داد: این را از آقای دکتر روحانی بپرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج