اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۱۵
۳ نظر
۵۰۳۴
۳ نظر
۵۰۳۴
پ

پیشنهادهای سرد برای منزل شما

خانه ‌سردم آرزوست!

تنها چيزي كه اين روزها مي‌تواند هواي خانه شما را مطبوع نگه دارد يك كولر خوب است البته در بيشتر خانه‌ها كولر آبي وجود دارد و مي‌تواند نيازهاي شما را برآورده كند اما براي بعضي خانه‌ها به‌خوبي جواب نمي‌دهد.

خانه ‌سردم آرزوست!

مسلما در اين روزهاي گرم تابستان هيچ‌‌چيز بهتر از اين نيست كه وقتي خسته و كلافه از گرما به خانه مي‌رسيد، روي مبل دراز بكشيد و از هواي مطبوع خانه لذت ببريد. تنها چيزي كه اين روزها مي‌تواند هواي خانه شما را مطبوع نگه دارد يك كولر خوب است البته در بيشتر خانه‌ها كولر آبي وجود دارد و مي‌تواند نيازهاي شما را برآورده كند اما براي بعضي خانه‌ها به‌خوبي جواب نمي‌دهد چون شما هواي خنك‌تري دوست داريد؛ اگر جزو اين افراد هستيد براي شما پيشنهاد‌هاي ويژه‌اي داريم.


خانه ‌سردم آرزوست!

midea 120K
  • كولرمتحرك
اگر هنوز صاحبخانه نشده‌ و مستاجريد، احتمالا ترجيح مي‌دهيد يك كولر گازي متحرك بخريد تا بتوانيد با هر اسباب‌كشي به راحتي كولر خود را نيز جابه‌جا كنيد. اين سيستم يك دستگاه كولر آبي و يك بخاري برقي است كه با توجه به امكان جابه‌جايي و قرار‌گيري آن در هر مكاني بسيار كاربرد داشته و 3 سرعت مختلف دارد و مي‌تواند باد را تا فاصله زياد و به‌خصوص در حالت كولر پرتاب كند.
  • قيمت: ۱۷۵,۰۰۰ تومان


خانه ‌سردم آرزوست!

Inverter Titan GL
  • يك خنك‌كننده كم ‌مصرف
اين كولر در 3 رنگ آبي، نقره‌اي، قرمز بوده و رده A+ در مصرف انرژي دارد. همچنين تا60 درصد در مصرف برق صرفه جويي مي‌كند و امكان پرتاب باد تا 12 متر را داراست كه اين خود يكي از عوامل افزايش راندمان عملكرد اين دستگاه است. صداي دستگاه نسبت به مدل‌هاي قبلي كمتر بوده و به 23 دسي بل كاهش يافته است ضمنا اين مدل فيلترهاي چند‌گانه پلاسما و ضد‌آلرژي و همچنين قابليت گرمايشي نيز دارد.
  • ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان


خانه ‌سردم آرزوست!

پارس خزر مدل سايا201fh
  • يك فن كوچك
اگر مي‌خواهيد هزينه زيادي نكنيد ولي دل‌تان مي‌خواهد در تابستان اتاق‌تان خنك‌تر شود و در زمستان گرم‌تر، احتمالا اين وسيله حسابي به كارتان مي‌آيد. توان اين دستگاه 2000وات است و كليد ترموستات و كليد كنترل حرارت نيز دارد. اين دستگاه سبك و كم حجم، هم مي‌تواند هواي سرد را كنترل كند و هم گرم و داغ را.
  • قيمت: ۳۵,۰۰۰ تومان


خانه ‌سردم آرزوست!

Handy Cooler
  • كولر دستي
اين يك وسيله شخصي است كه مي‌تواند حسابي هواي اطراف شما را خنك كند. در واقع اين هندي‌كولر يك سيستم خنك‌كننده تبخيري (همانند كولرهاي آبي منازل) است كه به اندازه كوچك‌تر و قابل حمل تبديل شده است. شما مي‌توانيد از آن در هر زمان با باتري قلمي يا پورت USB كامپيوتر استفاده كنيد. فقط كافي است، اسفنج همراه دستگاه را خيس كرده و دستگاه را روشن كنيد.
  • قيمت: حدود ۶۰,۰۰۰ تومان


خانه ‌سردم آرزوست!

Delonghi VL 200
  • پنكه‌ كوچك براي اتاق‌ كوچك
اگر به‌دنبال يك پنكه كوچك براي محل كار يا منزل خود هستيد اين پنكه كوچك دلونگي يك انتخاب مناسب براي شماست كه با وجود حجم كوچك خود سرماي مطلوبي را فراهم مي‌سازد. توان مصرفي اين دستگاه 25 وات است، قطر پروانه آن 23 سانتي‌متر است و ارتفاع تقريبي آن حدود 40 سانتي‌متر است.
  • قيمت: حدود ۴۰,۰۰۰ تومان


خانه ‌سردم آرزوست!

TRUST
  • كولر گازي براي اتاق كودك
تهويه اتاق كودكان نيز مثل هر اتاق ديگري در خانه بسيار مهم است و اين سيستم گرمايشي و سرمايشي مخصوص اتاق كودكان است و روي آن نقاشي‌هاي بامزه‌اي وجود دارد كه مي‌تواند اتاق كودك شما را زيباتر كند همچنين ريموت داشته و مجهز به سيستم كاهش مصرف برق در حالت خواب است. شما مي‌توانيد با توجه به دكوراسيون اتاق رنگ آبي يا زرد آن را انتخاب كنيد.
  • حدودقيمت: ۶۵۰,۰۰۰ تومان


خانه ‌سردم آرزوست!

Midea FS10-S5BR
  • پنكه برجي به چه دردي مي‌خورد؟
اين مدل پنكه 3 سرعت مختلف و كنترل از راه دور براي كنترل تمامي عملكردهاي پنكه دارد. شكل دستگاه به‌صورت برجي بوده و پره‌هاي گرد در اندازه حدود 50 سانتي‌متر دارد بنابراين پرتاب باد در زاويه چپ و راست كمتر و در ارتفاع بيشتر انجام مي‌شود. با توجه به اين شكل پرتاب باد راندمان آن براي افرادي كه در نزديكي آن ايستاده‌اند يا روي صندلي نشسته‌اند بيشتر خواهد بود درحالي‌كه براي افرادي كه خوابيده‌اند كمتر است.
  • قيمت: ۵۳,۰۰۰ تومان


خانه ‌سردم آرزوست!

SAMSUNG AQ25UGP
  • براي يك خواب خوش
اين مدل كولر گرم و سرد نوعي تكنولوژي خاص به نام Good Sleep دارد تا با تنظيم مناسب دماي اتاق، فضايي را مهيا كند تا شما در طول شب خوابي راحت و در نتيجه هنگام بيدار شدن و در طول روز نشاط بيشتري داشته‌باشيد. دستگاه بعد از رسيدن به دماي دلخواه در حالت بهينه اقتصادي كار مي‌كند و در مصرف انرژي صرفه‌جويي مي‌شود.
  • قيمت: ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان


خانه ‌سردم آرزوست!

TRUST LUXURY-G
  • يك مدل لوكس
اگر جزو كساني هستيد كه ترجيح مي‌دهند بيشتر وسايل رنگي بخرند تا ساده، احتمالا اين كولر گازي را مي‌پسنديد چون در 3رنگ مختلف قرمز، خاكستري و نقره‌اي است. سيستم سرمايشي و گرمايشي آن راندمان، 9000 تا 25000 داشته و ريموت نيز دارد و مجهز به تايمر ON/OFF است. همچنين سيستم كاهش مصرف برق در حالت خواب آن نيز مي‌تواند به صرفه‌جويي انرژي كمك كند.
  • قيمت: حدود ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      باسلام ، لطفاً بفرماييد ما کولر کوچک handy cooler را از کجا بخريم با تشکر

    • shahab

      سلام
      ممنون از سایت بسیار عالی و خوبتون
      اون کولر جیبی و دستی پرتابل handy cooler واسم خیلی جالب بود . برای خریدن تو اینترنت گشتم و اتفاقاً تو یه سایت ایرانی و فارسی دیدمش واسه فروش گذاشته
      هر چند که هنوز به ایمیلم جواب ندادن ولی گفتم شاید واسه بینندگان دیگه هم دیدنی باشه
      اینهم لینکه اون کولره خنک کننده قابل حمله ، سایت سیب هفت:
      http://www.sib7.com/ir/computer-and-networking/usb-fan/hand-held-usb-air-condition-fan-pink.html
      تو سایته هم یه گشتی بزنید چون که کالاها و لوازم شگفت انگیز و عجیب زیادی داره فقط نمیدونم که همه رو داره یا نه.

    • علیرضا متین

      آره واقعاً این سیب 7 سایت تک و بینظیری بود پر از وسایل جالب و دیدنی واقعاً یه سایت متفاوت بود. ممنون آقا شهاب که معرفی کردید تو جستجوش که میزنی شگفت انگیز تازه میفهمی چیا داره ، به ایمیل منهم جواب ندادند هنوز ، البته صبح ایمیل زدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج