۵۶۲۱۸۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قابلیت های جدیدترین گوشی های گوگل لو رفت

گوگل در تلاش برای آماده سازی گوشی هوشمند تازه خود به نام پیکسل ۲ است و رسانه ها اخبار جدیدی در مورد امکانات این گوشی منتشر کرده اند.

خبرگزاری مهر: گوگل در تلاش برای آماده سازی گوشی هوشمند تازه خود به نام پیکسل ۲ است و رسانه ها اخبار جدیدی در مورد امکانات این گوشی منتشر کرده اند.
قابلیت های جدیدترین گوشی های گوگل لو رفت

به نقل از بیزینس اینسایدر، گوشی پیکسل ۲ رقیبی جدی برای نسل جدید گوشی آیفون و گالکسی خواهد بود و منابع خبری به تازگی جزییات بیشتری را در مورد امکانات آن منتشر کرده اند.

گوگل این گوشی ضدآب را در دومدل جداگانه طراحی و عرضه می کند که به ترتیب Muskie و Walleye نام خواهند گرفت. Muskie دارای نمایشگر بزرگتری خواهد بود و ممکن است در آینده مدلی با نمایشگر بزرگتر به نام Taimen هم عرضه شود.

مدل بزرگتر گوشی پیکسل ۲ دارای نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با دقت ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. تولید نمایشگرهای این گوشی بر عهده شرکت ال جی خواهد بود. در این گوشی ها از بلندگوی های ثانویه در کنار بلندگوهای اصلی استفاده شده که پخش صدای استریو را با کیفیت مناسب ممکن می کنند.

ابعاد نمایشگر مدل کوچک تر گوشی پیکسل ۲ احتمالا ۴.۹۷ اینچی بوده و دقت بصری آن هم ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. تولید بخشی از اجزای این گوشی توسط شرکت اچ تی سی صورت می گیرد.

قرار است در هر دو گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۳۵ استفاده شود. میزان رم این گوشی ها هم ۴ گیگابایت اعلام شده است. در مورد مشخصات فنی دوربین های گوشی های یاد شده اطلاعاتی منتشر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج