۵۶۲۲۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روایتی از ثبت نام حافظی و آباد در انتخابات شورا

عضو شورای شهر گفت: رئیس اصلاحات علاقه زیادی برای ثبت نام حافظی در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران داشت و من این موضوع را به وی منتقل، ولی حافظی عنوان کرد که به دلایلی قصد ثبت نام ندارد.

خبرگزاری مهر: عضو شورای شهر گفت: رئیس اصلاحات علاقه زیادی برای ثبت نام حافظی در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران داشت و من این موضوع را به وی منتقل، ولی حافظی عنوان کرد که به دلایلی قصد ثبت نام ندارد.

احمد مسجدجامعی در نشست خبری اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اظهار کرد: مسئله سلامت خود به عنوان یک مسئله فرهنگی محسوب می شود و از جهات مختلف اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: با شکل گیری کمیسیون سلامت در شورای چهارم، برنامه های این کمیسیون بر اساس طرح های پیش بینی شده انجام و در واقع توجه ویژه ای را به حق حیات برای شهروندان داشته است.

مسجدجامعی با اشاره به اهمیت صیانت از باغات و درختان گفت: در همین راستا و با انجام تهران گردی در سطح شهر توجه ویژه ای به موضوعات سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و سایر موضوعات شد.

وی افزود: در ادامه تهران گردی هایی که در شورای چهارم و با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه صورت گرفت، حساسیت ویژه ای به موضوع باغات صورت گرفت و در همین زمینه تذکرات پی در پی از سوی اعضا برای حفظ و صیانت از باغات ارائه شد.

مسجدجامعی در ادامه با اشاره به استقبال رئیس اصلاحات جهت ثبت نام کاندیداتوری رحمت الله حافظی در انتخابات شورای پنجم گفت: در زمان انتخابات مکرر از آقای حافظی خواستم برای حضور در انتخابات ثبت نام کند.

وی تصریح کرد: در همان روز ثبت نام تماسی با خانم آباد داشتم که البته وی پاسخگوی تلفن خود نبود.

مسجدجامعی ادامه داد: در روز ثبت نام تماسی را نیز با رحمت الله حافظی داشتم و از وی نیز خواستم با توجه به استقبال و علاقه رئیس اصلاحات برای ثبت نام از وی، ایشان نیز در انتخابات ثبت نام کند که البته حافظی دلایلی را مطرح و اعلام نمود که قصدی برای حضور در انتخابات ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج