۵۶۲۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حواشی قدردانی از اعضای ستادهای روحانی

آيين قدرداني از دست‌اندركاران ستاد‌هاي انتخاباتي رئيس‌جمهوري منتخب روزپنج‌شنبه گذشته در سالن اجلاس سران برگزار شد كه با حاشيه‌هايي همراه بود.

روزنامه تهران امروز: آيين قدرداني از دست‌اندركاران ستاد‌هاي انتخاباتي رئيس‌جمهوري منتخب روزپنج‌شنبه گذشته در سالن اجلاس سران برگزار شد كه با حاشيه‌هايي همراه بود.

ايرنا نوشت، تعداد زيادي از دست‌اندركاران ستاد انتخاباتي دكتر حسن روحاني در استان‌هاي مختلف كشور از ساعت‌هاي اوليه صبح در محل سالن اجلاس سران حضور يافته بودند و براي آغاز مراسم، لحظه شماري مي‌كردند.

اين در حالي بود كه بسياري از خبرنگاران و عكاسان رسانه‌ها به دليل نداشتن كارت دعوت موفق به حضور در اين مراسم نشدند.همزمان با ورود رئيس‌جمهوري منتخب شركت‌كنندگان يكصدا شعر ياردبستاني من را زمزمه كردند.

پگاه آهنگراني بازيگر سينما، متني ادبي در مناسبت با مراسم قرائت كرد كه مورد توجه حاضران قرار گرفت.شهرام ناظري از خوانندگان كشورمان در اين مراسم چند قطعه را در حضور رئيس‌جمهوري منتخب اجرا كرد.وي پيش از اجرا گفت: دليل اينكه بعد از ۳۰ سال در چنين مجلسي شركت مي‌كنم لبخندي است كه بر لب‌هاي مردم ايران نقش بسته است.

رئيس‌جمهوري منتخب در سخنان خود با يادآوري اينكه شهرام ناظري ابياتي از مولانا با عنوان «قفل زندان را بشكن» اجرا كرد، گفت: ما در دوران پسا مولانا هستيم و مي‌خواهيم به جاي شكستن قفل با كليد (قفل‌ها را) باز كنيم.

حسن روحاني پس از پايان سخنانش از تمبر يادبود انتخابات ۲۴ خرداد ماه و پيروزي دولت تدبير و اميد رونمايي كرد.در تمبر يادبود انتخابات ۲۴ خرداد ماه و پيروزي دولت تدبير و اميد، عكس حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني رئيس‌جمهوري منتخب ملت ايران و تصوير كليد، نماد تبليغاتي وي وجود دارد كه زمينه آن رنگ بنفش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج