۵۶۲۸۷۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اخبار جدید درباره شارژ بیسیم گوشی های آیفون

سخت افزار لازم برای شارژ بیسیم این مدل های آیفون در جعبه و همراه با آنها عرضه نمی شود. بنابراین، کاربر پس از معرفی این سخت افزار می تواند تصمیم به خرید آن بگیرد.

وب سایت تک شات: کاربران گوشی های هوشمند به خوبی می دانند که گاهی اوقات، عرضه یک قابلیت جدید طولانی تر از حد معمول می شود و لازم است که ماه ها منتظر ارائه بروزرسانی نرم افزاری باقی بمانند. این مشکل درباره گوشی آیفون ۷ پلاس نیز وجود دارد. نرم افزاری که برای تولید افکت بوکه برای تصاویر ثبت شده با دوربین عکاسی آیفون ۷ پلاس موردنیاز بود، همراه با این گوشی عرضه نشد و پس از گذشت مدتی، همراه با iOS ۱۰.۱ ارائه شد.
اخبار جدید درباره شارژ بیسیم گوشی های آیفون

در همین راستا، به استناد خبری که در شبکه های اجتماعی و از سوی کاربر معروف جان گروبر انتشار یافته، اپل این روال را برای فعال سازی قابلیت شارژ بیسیم آیفون های سال ۲۰۱۷ نیز دنبال می کند. در این خبر آمده که اپل با مشکلاتی در این زمینه روبرو شده و به نظر می رسد که این قابلیت تا پیش از عرضه iOS ۱۱.۱ عرضه نشود. انتظار می رود که گوشی های آیفون ۸، آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus به طور پیش فرض دارای iOS ۱۱ باشند.

همچنین، در توییت آقای گروبر آمده که سخت افزار لازم برای شارژ بیسیم این مدل های آیفون در جعبه و همراه با آنها عرضه نمی شود. بنابراین، کاربر پس از معرفی این سخت افزار می تواند تصمیم به خرید آن بگیرد. پیش از این شنیده بودیم که اپل تولید سخت افزار شارژ بیسیم آیفون را به شرکتی با نام Lite-on سپرده است. اپل همچنین مذاکراتی را با شرکت Energous داشت و در آن زمان شایعه شد که آیفون های بعدی این شرکت قادر به شارژ بیسیم از فاصله ۱۵ فوتی خواهند بود که در مقایسه با فناوری های کنونی، پیشرفت چشمگیری به شمار می رود.

به هر ترتیب، باید منتظر بود و دید که تصمیم نهایی اپل در این زمینه چه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج