۵۶۳۱۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

معرفی اعضا هیات انتخاب یک بخش از جشنواره شهر، آخرین رقم فروش «اکسیدان»، نمایش ویژه «کارگر ساده نیازمندیم»، جشن تولد ۷۲ سالگی اکبر عالمی و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

خبرگزاری ایسنا: معرفی اعضا هیات انتخاب یک بخش از جشنواره شهر، آخرین رقم فروش «اکسیدان»، نمایش ویژه «کارگر ساده نیازمندیم»، جشن تولد ۷۲ سالگی اکبر عالمی و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

نگار آذربایجانی، عباس رافعی و حسین مسافر آستانه به عنوان اعضای هیات انتخاب فیلم‌های ویدئویی ششمین جشنواره فیلم شهر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، هیاتی متشکل از نگار آذربایجانی، عباس رافعی و حسین مسافرآستانه با حکم سیدعلی احمدی دبیر این دوره از جشنواره، کار ارزیابی و انتخاب آثار ویدئویی رسیده به دبیرخانه این رویداد هنری را برعهده دارند.

اکسیدان دو و نیم میلیاردی شد

به گزارش روابط عمومی فیلم سسینمایی «اکسیدان»،این فیلم تنها در١٧روز توانست به فروش دو و نیم میلیاردی در گیشه سینماها برسد.این در حالی است که این فیلم سینمایی به دلیل تحریم حوزه هنری بسیاری از سالن‌های سینماها درتهران و شهرستان‌ها را در اختیار ندارد و در حال حاضر در ۱۰۰ سالن سینما به اکرانش ادامه میدهد.

حبیب اسماعیلی مدیر عامل رسانه فیلمسازان که پخش این فیلم سینمایی را بر عهده دارد با اشاره به درخواست بسیاری از شهرستان‌ها مبنی بر اکران این فیلم تاکید کرد، طی روزهای اینده تعداد سالن‌های نمایش دهنده فیلم بیشتر خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شهرستان‌هایی که فیلم به دلیل تحریم حوزه هنری،سالن‌های سینما را در اختیار ندارد،«اکسیدان»از طریق سینما سیار به نمایش گذاشته خواهد شد.

حضور سحر قریشی و بهرام افشاری در سینما آزادی

سحر قریشی و بهرام افشاری به همراه دوستداران سینما به دیدن فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» می‌نشینند.

سومین اکران مردمی فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه با حضور عوامل این فیلم از ساعت ۲۱ در سینما آزادی انجام می‌پذیرد.

جشن ۷۲ سالگی اکبر عالمی در موزه امام علی(ع)

ویژه برنامه «تولد ماه» با جشن ۷۲ سالگی اکبر عالمی با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین «تولد ماه» به مناسبت زادروز اکبر عالمی دوشنبه ۱۹ تیر با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

اکبر عالمی متولد تیرماه ۱۳۲۴ در اهواز، مجری، کارشناس تلوزیونی و کارگردان پیشکسوت ایرانی است.

اکبر عالمی دانش‌آموخته رشته سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک دارای مدرک دکترای سینما از انگلستان است. وی از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ عضو فرهنگستان هنر و فرهنگستان زبان و ادب فارسی بوده و بیشتر کارهای او در حوزه کارگردانی در ژانر مستند عرضه شده است.

ترجمه و تألیف کتاب‌های فنی سینمایی، تدریس مباحث تکنیکی و تخصصی در دانشکده‌های سینمایی، عضو هیئت علمی و مدیر گروه انیمیشن (پویا نمایی) دانشگاه تربیت مدرس، اجرا و کارشناسی برنامه‌های تخصصی سینمایی در تلوزیون، داور جشنواره‌های بین‌المللی فیلم و انیمیشن، داور و مجری جشنواره‌های مختلف ایران، دبیری همایش‌های ملی انیمیشن، ریاست لابراتوار وزارت فرهنگ و آموزش عالی در سال ۱۳۷۵، مسئولیت لابراتوارهای سازمان صدا و سیما در سال ۱۳۶۰ از جمله فعالیت‌های اکبر عالمی است.

در سال ۱۳۹۳ همزمان با برگزاری جشن تصویر سال از یک عمر تلاش اکبر عالمی در عرصه عکاسی و سینما تجلیل شد و از این استاد دانشگاه به عنوان معمار کلمه با دانشی چند وجهی یاد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در بیست و چهارمین تولد ماه می‌توانند روز دوشنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۷:۳۰ به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

نگاهی به سینمای وودی آلن در سینماتک خانه هنرمندان ایران

چهار فیلم از وودی آلن در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی آیند.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، سینماتک خانه هنرمندان ایران در چهار برنامه آینده خود به سینمای وودی آلن، کارگردان برجسته آمریکایی می‌پردازد.

دوشنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «آنی هال» محصول سال ۱۹۷۷ به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محسن آزرم برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «زلیگ» محصول سال ۱۹۸۳ دوشنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۷:۳۰ به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور امیر پوریا برگزار می‌شود.

روز دوشنبه ۲ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «زن و شوهرها» محصول سال ۱۹۹۲ به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور نوید پورمحمدرضا برگزار می‌شود.

و روز دوشنبه ۹ مرداد نیز از ساعت ۱۷:۳۰ فیلم «جادو در مهتاب» محصول سال ۲۰۱۴ به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور مهرزاد دانش برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است هر چهار فیلم به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی نمایش داده می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج