۵۶۳۶۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«باغ ملی» با اجرای سلوکی و کریمی

جنگ شبانه شبکه دو با نام «باغ ملی» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی قرار است هر شب ساعت ۲۳:۳۰ بینندگان این شبکه را سرگرم کند.

خبرگزاری مهر: جنگ شبانه شبکه دو با نام «باغ ملی» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی قرار است هر شب ساعت ۲۳:۳۰ بینندگان این شبکه را سرگرم کند.

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه «باغ ملی» درباره این جنگ شبانه گفت: از شب گذشته ۱۸ تیرماه به شکل آزمایشی پخش برنامه «باغ ملی» از شبکه دو شروع شده و برنامه اصلی از روز شنبه ۲۴ تیر ماه هر شب ساعت ۲۳:۳۰ با دکور اصلی برنامه و بخش های متفاوت و متنوع برای بینندگان روی آنتن می رود.
«باغ ملی» با اجرای سلوکی و کریمی

وی درباره پخش آزمایشی این برنامه عنوان کرد: در حال حاضر برنامه با یک دکور موقت روی آنتن می رود. ما شب گذشته میزبان محمد سلوکی به عنوان مجری و کارشناس رسانه و همچنین طراح دکور برنامه بودیم. طراح دکور درباره اینکه قرار است در دکور چه اتفاقی بیفتد، توضیح داد. امشب نیز قرار است میزبان آهنگساز برنامه باشیم. در شب های آتی هم خواننده تیتراژ برنامه، کارگردان و ... درباره فضای برنامه صحبت می کنند. در واقع این پخش آزمایشی اختصاص به معرفی برنامه دارد و تلاش می کنیم با یک برنامه متفاوت شب های تابستان را برای بینندگان به یادماندنی کنیم.

این تهیه کننده با اشاره به اجرای برنامه گفت: مجری اصلی برنامه پدرام کریمی است و مجریان دیگر هم قرار است هر بخش از برنامه را اجرا کنند. برنامه بخش های متنوع دارد و ما برای حفظ جذابیت برنامه برای بینندگان از مجریان مختلف برای اجرای هر بخش استفاده خواهیم کرد.

ارغوانی با اشاره به بخش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی در برنامه «باغ ملی» گفت: ما در این برنامه به موضوعات متفاوت و جذاب می پردازیم و هر هفته به سراغ یکی از استان ها می رویم. اخبار روزانه به واسطه مهمانان و کارشناسان مربوطه برنامه مورد بررسی قرار گرفته می شود. تلاش می کنیم با بخش های متنوع نظر جوانان را جلب کنیم و رنگ و لعاب موسیقی برنامه هم متفاوت از دیگر برنامه هاست و موسیقی های محلی و فولکلور برای پخش در نظر گرفته ایم.

وی در پایان تاکید کرد: پخش پشت صحنه کنسرت ها و کلیپ های جدید خوانندگان از دیگر بخش های متنوع برنامه است. تلاش داریم جنگ شبانه «باغ ملی» نظر همه اقشار را جلب کند به همین دلیل بخش های متنوع در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج