۵۶۴۷۴۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رویگری: برای گرفتن نقش به مهمانی شبانه نمی‌روم

بازیگر «مختارنامه» گفت: این روزها سینما تیمی شده و در مهمانی‌های شبانه نقش‌ها تقسیم می‌شوند. من اهل این مهمانی‌های شبانه نیستم و نمی‌خواهم به هر نحوی برای خود نقش جور کنم.

خبرآنلاین: بازیگر «مختارنامه» گفت: این روزها سینما تیمی شده و در مهمانی‌های شبانه نقش‌ها تقسیم می‌شوند. من اهل این مهمانی‌های شبانه نیستم و نمی‌خواهم به هر نحوی برای خود نقش جور کنم.

رضا رویگری درخصوص آخرین فعالیت‌های در سال جاری گفت: کلاً وضعیت پیشنهادات خوب نیست اما به تازگی یک پیشنهاد از سینما و یک پیشنهاد از تلویزیون داشته‌ام که هنوز قطعی نشده اما احتمال حضورم در اثر سینمایی بسیار بالا است.

او درباره وضعیت جسمانی و روند درمان خود افزود: خدا را شکر این مدت روند درمان خود را در یک مرکز توانبخشی ادامه می‌دهم و اوضاع پایم بسیار بهتر شده است.

بازیگر سریال «مختارنامه» با اشاره به تاثیر وضعیت جسمانی‌اش در انتخاب آثار تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم که بسیاری از پروژه‌ها و پیشنهادات را حتی بعد از قرارداد به علت وضع جسمانی‌ام از دست می‌دادم. متاسفانه وضعیت همچنان همان‌طور است و انگار این افراد اصلاً تغییری نکرده‌اند.

او درباره حضور پررنگ خود در آثار دهه هفتاد سینما تاکید کرد: من همان رضا رویگری سابق هستم و اگر کاری پیشنهاد شود با قدرت انجام می‌دهم اما دیگر کار خوب وجود ندارد و به نظر می رسد مهم‌ترین مشکل در حال نبود فیلمنامه قدرتمند است.

بازیگر فیلم «بوتیک» با اشاره تیمی شدن سینمای ایران اضافه کرد: این روزها سینما تیمی شده و در مهمانی‌های شبانه نقش‌ها تقسیم می‌شوند. من اهل این مهمانی‌های شبانه نیستم و نمی‌خواهم به هر نحوی برای خود نقش جور کنم.

رویگری با نقد سینمای کمدی حال حاضر خاطرنشان کرد: سینمای ایران در این سالها به سمت کمدی از نوع لودگی رفته و من به هیچ وجه به این آثار فیلم کمدی نمی‌گویم، کمدی که من می‌شناسم از جنس «اجاره‌نشین‌ها» است. آرزوی من این است که روزی شما تماس بگیرید و از خوبی‌های سینما بگویید و من هم در وصف این خوبی‌ها حرفی داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریوبرزن

      هر چی میتونستی رفتی الان دیگه کسی دعوتت نمیکنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج