۵۶۴۹۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مسنجر فیسبوک، میزبان تبلیغات خواهد بود

اگر در ماه های آتی در مسنجر فیسبوک با تبلیغات برندهای مختلف روبرو شدید خیلی تعجب نکنید چراکه فیسبوک درصدد است گستره فاز آزمایشی تبلیغات خود را توسعه دهد و به گروه هایی از کاربران در خارج از تایلند و استرالیا که برنامه آزمایشی از آنجا آغاز شده بود نیز دست یابد.

وب سایت تک شات: اگر در ماه های آتی در مسنجر فیسبوک با تبلیغات برندهای مختلف روبرو شدید خیلی تعجب نکنید چراکه فیسبوک درصدد است گستره فاز آزمایشی تبلیغات خود را توسعه دهد و به گروه هایی از کاربران در خارج از تایلند و استرالیا که برنامه آزمایشی از آنجا آغاز شده بود نیز دست یابد. تعداد محدودی از کاربران در سطح جهان تا پایان ماه ژوئیه تبلیغات را در مسنجر خود دریافت می کنند و این تعداد به تدریج تا پایان سال افزایش می یابد.
مسنجر فیسبوک، میزبان تبلیغات خواهد بود

این تبلیغات علاوه بر کسب درآمد از اپلیکیشن های پیام رسان، به کاربران کمک می کند تا برندها و کسب و کارهایی که با علاقه مندی آنها مرتبط هستند را بشناسند. با پایان دوره آزمایشی، تبلیغ دهندگان در سراسر دنیا می توانند فضای تبلیغاتی مورد نیاز خود را در مسنجر فیسبوک خریداری کنند و به تدریج نیز کاربران بیشتری در تمام نقاط این تبلیغات را مشاهده خواهند کرد. این تبلیغات نمایی مانند آنچه در زیر می بینید خواهند داشت:

با ضربه زدن بر روی تبلیغ شما به صفحه مرتبط با آن هدایت می شوید. علاوه بر تبلیغات مرسوم، فیسبوک در فکر گزینه ای است که کاربر را وارد اپلیکیشن مسنجر و بخش تبلیغات کرده و کاربر می تواند پیامی را برای تبلیغ دهنده ارسال کند و صاحبان کسب و کار در آینده می توانند با کاربرانی که پیشتر با آنها در تماس بوده اند ارتباط برقرار کنند.

به نظر افزودن این روش درآمدزایی به مسنجر بسیار هوشمندانه است. تبلیغات فقط در صفحه هوم دیده می شوند و در بخش چت ها ظاهر نمی شوند. از طرفی کاربران در صورت نیاز می توانند تبلیغات خاصی را مخفی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج