۵۶۵۸۳۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ووتل: ایران، نفوذ چشمگیری در منطقه دارد

رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت‌کام) در مصاحبه‌ای که روز جمعه منتشر شده گفته که ایران نفوذ «چشمگیری» در منطقه دارد.

خبرگزاری فارس: ژنرال «جوزف ووتل»، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت‌کام) در مصاحبه‌ای که روز جمعه منتشر شده گفته که ایران نفوذ «چشمگیری» در منطقه دارد.

وی در این مصاحبه که روز چهارشنبه با پایگاه «تامپا بی تایمز» در دفتر کارش انجام داده گفت: «فکر می‌کنم نفوذ ایران در منطقه چشمگیر است و همان‌طور که من یا دیگران گفته‌ایم، ایران شاید بی‌ثبات‌کننده‌ترین نیروی منطقه است.»

فرمانده «سنت‌کام» در بخش دیگری از اظهاراتش حضور ایران و روسیه در سوریه را از جمله عواملی دانست که بر «لایه‌های پیچیدگی» در این کشور جنگ‌زده اضافه کرده است.

«ووتل» در پاسخ به سوالی در این باره که آیا نگرانی مشترک کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با اسرائیل درباره ایران به همکاری‌های بیشتر میان آنها منجر شده گفت: «من فکر می‌کنم که مطمئناً برای این موضوع فرصت وجود دارد و فکر می‌کنم که این سوالی است که بهتر است که اسرائیل یا سایر کشورهای (مورد اشاره شما) به آن پاسخ بدهند، اما مطمئنا ما از آن حمایت می‌کنیم.»

ژنرال آمریکایی در بخش دیگری از این مصاحبه به موضوع بحران دیپلماتیک در روابط قطر با برخی کشورهای عربی پرداخت و گفت که این بحران باعث ایجاد اخلال در همکاری آمریکا با کشورهای دیگر مناقشه علیه ایران شده است.

وی درباره بحران دیپلماتیک قطر و اقدام چهار کشور عربی در محاصره این کشور گفت: «اثرات این موضوع این است که حواس مردم را از موضوعات مشترکی مانند ایران که می‌خواهیم بر سر آن کار کنیم، منحرف می‌کند.

«ووتل» تأکید کرد: «این، باعث ایجاد شکاف میان گروهی از افراد می‌شود که ما در اینجا روی آنها حساب می‌کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی همه کشورهای دنیا اعتقاددارندکه ما بی ثباتی درمنتطقه به راه انداختیم ماکه به جزکمک به کشورها کاری دیگری انجام ندادیم

    • رحیم شکری

      آمریکا بداند اگر قرار باشد با گفتن وهماهنگی باشما پایگاههای داعش را اعلام کند .مساویس باخالی شدن فرمانهان داعش از محل کارزار چون توآمریکارفیق دزد وشریک قافله بوده اید پس گفتنش یعنی بازی باداعش چون آمریکا وسران قبلی وفعلی فرمانهان داعش رامدام جابج میکنید تا کینه بهود توسط داعش ضربات بر سوریها وعراقیها را وارد سازد چرا آمریکا این همه صلاح به داعش وعربستان ویهود میدهددرهرکجا که باشند و عربستان گاو شیرده را داردبیشتر میچاپد ای خاک برسر سران آل سعود که تمام وقت دراختیار سران آمریکا یهود وغرب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج