۵۶۷۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استقلال برای جباری ویزا گرفت

استقلال درحالی قرار است از روز یکشنبه در اوکراین اردو بزند که باشگاه برای گرفتن ویزای جباری هم اقدام کرده است.

استقلال برای جباری ویزا گرفت

روزنامه تماشا: استقلال درحالی قرار است از روز یکشنبه در اوکراین اردو بزند که باشگاه برای گرفتن ویزای جباری هم اقدام کرده است. جباری روز یکشنبه به دلیل آنچه مصاحبه علیه باشگاه خوانده شده بود، اخراج شد. با این حال گفته می شود باز هم مثل سال های گذشته او ظرف چند روز آینده قراردادش را با آبی ها تمدید خواهد کرد.

شماره 8 فصل گذشته آبی ها روز شنبه اعلام کردکه شرایط استقلال مسخره است و به همین دلیل از سوی مدیرعامل استقلال در لیست مازاد این تیم قرار گرفت.

فتح الله زاده بر سر اتفاقات فصل گذشته رابطه خوبی با جباری ندارد و گفته می شود دوست ندارد در استقلال بماند. فصل گذشته و زمانی که جباری برای تمدید قراردادش به باشگاه رفته بود با علی فتح الله زاده بحثش شد و حتی گفته شد قندان روی میز او را هم پرت کرده است. همین مسئله باعث شده که فتح الله زاده تمایلی به ماندن جباری در استقلال نداشته باشد.

استقلال برای جباری ویزا گرفت

با اینحال جباری در استقلال حامی بزرگی به نام قلعه نویی دارد و بعید است که او به این راحتی ها حاضر شود ستاره بازیساز خود را از دست بدهد. شاید به همین دلیل هم باشد که با وجود اینکه جباری در لیست مازاد استقلال قرار دارد، باشگاه برای گرفتن ویزای او اقدام کرده است.


فتح الله زاده روز گذشته در گفتگو با اوج نیوز سعی کرد روی موضع خودش پافشاری کند: «او مصاحبه کرده وگفته که شرایط استقلال بد است. سوال ما این است که شرایط بقیه تیم ها چطور است؟ آیا پرسپولیس پول بازیکنانش را داده؟ چرا فقط روی ما زوم می کنند؟ اصلا شرایط ما همین است. با این شرایط هر کسی توانست می آید و بازی می کند و هر کسی هم نتوانست به زور نگهش نمی داریم. ما فصل قبل پول خوبی به بازیکنان دادیم. بچه ها 80 درصد پولشان را گرفته اند آیا این شرایط بد است؟»

مدیرعامل استقلال در موردر فتن یا ماندن جباری هم گفت: «نظم و انضباط برای ما خیلی مهم است. من هیچ وقت در زمینه نگه داشتن و رد کردن بازیکن دخالتی نمی کنم، این کادر فنی است که لیست می دهد اما نظم و انضباط خیلی برای ما اهمیت دارد.»

گاف استقلال در مورد انتشار بیانیه اخراج مجتبی جباری

در بیانیه منتشر شده برای اعلام خبر کنار گذاشتن مجتبی جباری از استقلال اشتباه عجیبی وجود دارد. در این بیانیه عنوان شده که استقلال، جباری را به خاطر رفتار غیرحرفه ای و ادبیاتی غلط و با کمال احترام از لیست کنار گذاشته و او می تواند به هر تیمی که دوست دارد نقل مکان کند. این درحالی است که جباری قراردادش با آبی ها تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می شود. این بازیکن اصلا در لیست استقلال وجود ندارد که بخواهند او را کنار بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج