۵۶۷۳۶۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ماه‌های کلیدی پیش رویِ رافینیا

شاید جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا، اعلام کرده باشد که رافینیا فروشی نیست، اما آینده این بازیکن در تیم کاتالانی در هاله‎ای از ابهام است و ماه‌های پیش رو تاثیری مستقیم روی وضعیتش خواهند داشت.

آی اسپورت: شاید جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا، اعلام کرده باشد که رافینیا فروشی نیست، اما آینده این بازیکن در تیم کاتالانی در هاله‎ای از ابهام است و ماه‌های پیش رو تاثیری مستقیم روی وضعیتش خواهند داشت.

این واقعیت که باشگاه کاتالانی پیش از این درباره کلودیو براوو و پدرو رودریگس هم گفته بودند که فروشی نیست و در نهایت هر دو فروخته شدند ثابت می‎کند که هنوز هم احتمال فروش رافینیا وجود دارد و شاید بازیکن 24 ساله تا قبل از به پایان رسیدن ماه آگوست از تیم آبی و اناری‌ برود.

اما آینده او ارتباط زیادی به چگونگی ریکاوری‎اش از مصدومیت پایش که در ماه ایپریل به آن دچار شد دارد. چند هفته پیش مارکا گزارش داده بود که اولویت او این است که دوباره سلامتی کاملش را به دست آورد و در کاتالونیا بماند. این که به تور امریکا نرفته هم به این دلیل است که روی ریکاوری‎اش کار می‎کند و می‎خواهد برای بازی در تیم ارنستو والورده آماده باشد.

ماه‌های کلیدی پیش رویِ رافینیا

اگر او تا اواسط ماه آگوست ریکاوری‎اش را کامل کند به جای این که برایش خبر خوبی باشد شاید با تصمیم باشگاه مبنی بر فروختنش مواجه شود، مخصوصا که در آن زمان دو هفته از بازار نقل و انتقالات باقی مانده است. اما اگر آماده نشود این فرصت را پیدا می‌‎کند که در نیوکمپ بماند و برای بازگشت به ترکیب اصلی تلاش کند.

نکته دیگر اما این است که آبی و اناری‎ها نیاز دارند تا از طریق فروش بازیکن پول به دست آورند تا بتوانند بازیکنان مد نظرشان، مخصوصا مارکو وراتی را به خدمت گیرند. اولین گزینه بارسا برای فروش آردا توران است،‌ اما این موضوع که او پیشنهادی ندارد به ضرر رافینیا تمام شده و باعث شده مطبوعات دنیا بیش از همه رافینیا را به عنوان خروجی باشگاه کاتالانی بشناسند و اخبار مربوط به او را منتشر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج