۵۶۷۹۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چهره‌هایی که دوست دارند سرمربی استقلال شوند

خیلی‌ها هستند که در برنامه آینده‌شان حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی وجود دارد.

خبر ورزشی: خیلی‌ها هستند که در برنامه آینده‌شان حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی وجود دارد. برخی اسامی را مرور می کنیم.

امیر قلعه‌نویی؛ هیچ جا برای او استقلال نمی‌شود

هیچ جا برای او استقلال نمی‌شود. قلعه‌‌نویی حتی اگر ۱۰ سال با سپاهان و ذوب‌آهن و تراکتور و... قهرمان شود ترجیح می‌دهد سرمربی استقلال باشد و به مقام سوم لیگ برسد. خیلی‌ها می‌گویند اگر امسال منصوریان نتیجه نگیرد شاید دوباره شاهد حضور امیر روی نیمکت‌ آبی‌ها باشیم.

فرهاد مجیدی؛ محبوب‌ترین آلترناتیو

خیلی‌ها فرهاد را جدی‌ترین آلترناتیو منصوریان می‌دانند. او محبوبیت بسیاری نزد هواداران استقلال به خصوص در فضای مجازی دارد و پشتوانه‌اش همین محبوبیت است. فرهاد بازیکن خوبی بود و کلی هم کلاس مربیگری رفته ولی روابط عمومی چندان خوبی ندارد. به هر حال باید دید همای سعادت چه زمانی روی شانه‌های او می‌نشیند.

مهدی رحمتی؛ علاقه دارد!

می‌گویند بعضی از بازیکنان استقلال با نظر رحمتی جذب می‌شوند که البته خودش این مسئله را تکذیب می‌کند. دوستانش معتقدند ژن مربیگری دارد و روزی بالاخره مربی می‌شود البته فعلاً که قصد بازی دارد و بعید است این اتفاق ۴،۳ سال دیگر هم رخ دهد.

جواد نکونام؛ استقلالی است

نکونام بارها از علاقه‌اش به استقلال سخن گفته است. او امسال می‌خواست سرمربی تراکتورسازی شود که البته به هدفش نرسید ولی در درازمدت مثل رحمتی به نیمکت استقلال فکر می‌کند.

خسرو حیدری؛ شم مربیگری دارد؟

حتی امسال هم صحبت از این بود که خسرو به کادر فنی استقلال بپیوندد! باید دید او شم مربیگری دارد یا نه؟ حیدری دیگر یک بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست.

مهدی پاشازاده؛ از لیگ یک به عشق استقلال

فعلاً سرمربی نساجی است و اگر این تیم را بالا بیاورد برای استقلال هم شانس پیدا می‌کند. او هم یکی از آلترناتیوهای بالقوه منصوریان است.

فریدون زندی؛ عجیب ولی واقعی

فریدون زندی هم گفته دوست دارم روزی سرمربی استقلال شوم که به هر حال در نوع خودش عجیب است. به این فهرست می‌توان امثال پیروز قربانی، محمد خرمگاه (دستیار فعلی منصوریان)، امیرحسین صادقی و البته پرویز مظلومی را هم برای سال‌های بعد اضافه کرد. کلاً بسیاری از استقلالی‌های قدیمی احساس می‌کنند باید سرمربی استقلال شوند و نکته جالب اینکه ۱۵ سال است سرمربی استقلال یک استقلالی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج