۵۶۹۱۸۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تحقیق و تفحص از صندوق فرهنگیان تمدید شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را ۳ ماه تمدید کردیم، گفت: وام‌های کلان بانک سرمایه و باز پرداخت‌های عجیب و غریب آن، از موضوعات مطرح است.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: بنده از نخستین امضاکنندگان طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بودم.

وی افزود: در این خصوص جلسات مکرری برقرار شد و متأسفانه مفاسد اقتصادی در صندوق ذخیره، بیش از آن چیزی بود که تصور می‌کردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره هر چه پیش می‌رویم ابعاد جدیدی به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: حجم کار در این موضوع بالاست و به همین دلیل مدت زمان تحقیق و تفحص را سه ماه تمدید کردیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا بیشترین تخلفات مربوط به بانک سرمایه است، گفت: وام‌های کلان بانک سرمایه و باز پرداخت‌های عجیب و غریب آن، یکی از موضوعات مطرح است.

وی افزود: متأسفانه صندوق ذخیره فرهنگیان جایی برای حیاط خلوت در چند سال اخیر بود و عمده تخلفات مربوط به همین دولت و همین ایام است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم سریعاً کار تحقیق و تفحص به جمع بندی برسد تا گزارش آن را خدمت ملت ایران، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه ارائه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس اون وزیر تو این مدت چکار کرد

    • بدون نام

      بنده یک فرهنگی هستم با شرایط ایده آلی که این صندوق داره از عضویت در ان انصراف دادم.اما سه ماهه که هنوز اصل سپرده ام را نگرفته ام.و جالبه چون انصراف داده ای سود ناچیز دولت را هم ازش کم میکنند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج