۵۶۹۷۰۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مایکل شانون در سریال دیوید او. راسل بازی می‌کند

دیوید او. راسل فیلمساز نامزد اسکار که این روزها در صدد ساخت اولین سریال تلویزیونی کارنامه خود است، با دعوت از مایکل شانون گروه ستاره‌های این پروژه را تکمیل کرد.

وب سایت آی ‌سینما: دیوید او. راسل فیلمساز نامزد اسکار که این روزها در صدد ساخت اولین سریال تلویزیونی کارنامه خود است، با دعوت از مایکل شانون گروه ستاره‌های این پروژه را تکمیل کرد. پیش از این حضور رابرت دنیرو و جولین مور به عنوان بازیگرهای نقش اول این سریال که تولید مشترک استودیوی «آمازون» و «واینستاین کمپانی» است، قطعی شده بود. راسل که آخرین‌بار با درام زندگینامه‌ای «جوی» در رقابت اسکار ۲۰۱۶ حضور داشت، همزمان نویسندگی و کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد.
مایکل شانون در سریال دیوید او. راسل بازی می‌کند

به گزارش «ورایتی»، آمازون متعهد به تهیه و تولید دو فصل هشت اپیزودی این سریال شده است که به تهیه‌کنندگی خود راسل، الکساندر میلچان و اسکات لمبرت مقابل دوربین می‌رود. هاروی واینستاین (همکار دیرینه کوئنتین تارانتینو)، دیوید گلاسر و مگان الیسن به نمایندگی از کمپانی «آناپورنا» به عنوان تیم تهیه‌کننده اجرایی این پروژه حضور خواهند داشت.

به گفته سازندگان، این پروژه با محوریت مجموعه‌ای از جنایات مافیایی به تصویر کشیده می‌شود. جزییات نقشی که به شانون پیشنهاد شده، هنوز مشخص نیست. پیش‌بینی می‌شود تولید اولین سریال راسل از اواخر سال ۲۰۱۷ در نیویورک آغاز شود.

این اولین همکاری شانون و راسل است و بعد از بازی در نقش «جرج مولر» در سریال جنایی «امپراتوری بوردواک»، تازه‌ترین بازگشت او به تلویزیون به شمار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج