۵۶۹۸۸۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

تعرفه اینترنت نامحدود تصویب شد

معاون وزیر ارتباطات از تصویب سرویس اینترنت نامحدود و توقف فروش حجمی اینترنت در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر ارتباطات از تصویب سرویس اینترنت نامحدود و توقف فروش حجمی اینترنت در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.


تعرفه اینترنت نامحدود تصویب شد

علی اصغر عمیدیان گفت: صبح امروز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توقف فروش اینترنت حجمی و ارائه اینترنت نامحدود به کاربران اینترنت در کشور به تصویب رسید.

وی گفت: این مصوبه به زودی به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت ابلاغ می شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد:این مصوبه برای ارائه خدمات ADSL، اینترنت فیبر نوری و VDSL در نظر گرفته شده است و مشترکان می توانند با پرداخت اشتراک ثابت ماهانه از حجم زیادی از اینترنت استفاده کنند.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اضافه کرد: در این مصوبه هم برای مشترکان کم مصرف و هم برای مشترکان پرمصرف تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: طبق این مصوبه کاربران می توانند در چند سقف مختلف از سرعت اینترنت استفاده کنند که سرعت استفاده از شبکه ملی اطلاعات با اینترنت جهانی در این مصوبه تفکیک شده است.

به گفته عمیدیان به زودی جزییات بیشتری از این مصوبه ارائه و به اپراتورها ابلاغ می شود.

وی گفت: برای مثال مشترکان می توانند با پرداخت هزینه ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان از سرعت بالای اینترنت بدون محاسبه حجم مصرفی استفاده کنند البته این به معنای استفاده نامحدود نیست و کاربران بر اساس سرعتی که درخواست می کنند از این سرویس استفاده خواهند کرد چرا که در این تکنولوژی چیزی به عنوان نامحدود وجود ندارد.

پیش از این نیز خبرنگار مهر از تصویب مصوبه اینترنت نامحدود در اول مرداد ماه خبر داده بود که وزارت ارتباطات این زمان را تکذیب کرد اما هم اکنون کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در روز اول مرداد ماه این طرح را به تصویب رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در قسمتی از متن که در ادامه آوردم که نوشته چیزی به عنوان نامحدود وجود نداره، پس چرا تیتر زدید: "تعرفه اینترنت نامحدود تصویب شد!" ؟؟؟؟؟؟؟

      "... وی گفت: برای مثال مشترکان می توانند با پرداخت هزینه ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان از سرعت بالای اینترنت بدون محاسبه حجم مصرفی استفاده کنند البته این به معنای استفاده نامحدود نیست و کاربران بر اساس سرعتی که درخواست می کنند از این سرویس استفاده خواهند کرد چرا که در این تکنولوژی چیزی به عنوان نامحدود وجود ندارد."

    • بدون نام

      معلوم نیست چه بازی سر ملت در بیارن اینو مطمئن باشید هیچ نفعی برای مردم نخواهد داشت حتما به ضرر ماست چون به نفع مردم کاری نمیکنند

    • علیرضا

      چیزی که وجود ندارد ، منافع مردم است که هیچ وقت در نظر گرفته نمی‌شود ...

    • شاهین

      زیاد بودن سرعت اینترنت(نه به صورتی که نتوان حتی یک فایل چند کیلو بایتی دانلود کرد)برای ما خوب نیست حتی ضرر های زیادی خواهد داشت اول باید فرهنگ استفاده از اینترنت جا بیفته بعد ظمنا اینترنت تو بسیاری از مناطق ایران عالیه در استان ما(اذربایجان غربی)خیلی سرعت بالاست و خوبه ولی نباید بیشتر از شود چون باعث ایجاد مشکلات خیلی خواهد شد من یه دانشجو هستم و از اینترنت راضی هستم و مطالب مربوطه ام را به خوبی از اینترنت دانلود میکنم.

    • مهدی

      متوجه نیستید
      عالیه حتی برای منی که پول بسته 50 مگابایت رو ندارم میتونید روزی 5 ساعت تلویزیون اینترنتی به صورت رایگان نگاه کنید adsl با تلاش به vdsl تبدیل شده که میتونید بدون افت سرعت اینترنت نگاه کنید بهتون برنامه میدن ثانیه به ثانیه سرعت رو چک کنید و اگه افت سرعت داشت خبر بدین درستش کنن بهتون اینترنت با سرعت 1 مگ میدن 3 گیگ ترافیک خارجی و 6 گیگ ترافیک داخلی 10000 تومن یعنی 9 گیگ 10000 تومن با سرعت 1مگ بدون افت سرعت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج