۵۷۰۱۶۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پلمب ۷۰ مرکز عرضه قلیان در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از پلمب ۷۰ مرکز عرضه قلیان در همدان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان همدان از پلمب ۷۰ مرکز عرضه قلیان در همدان خبر داد.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب یکشنبه یکم مرداد در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه استان همدان، ب ا اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه در امنیت اجتماعی اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان از امنیت مطلوب و خوبی برخوردار است به طوریکه این مهم رکن رکین همه فعالیت‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه وجود ریشه‌های معنوی در استان و پشتوانه خوب مردمی و رسانه‌ای باعث شده همدان از لحاظ امنیت، زبانزد خاص و عام باشد، تصریح کرد: استان همدان در حوزه صیانت و سلامت اداری و پاسخگویی به مطالبات مردم جزء استان‌های پیشتاز است.

مهدیان‌نسب عنوان کرد: استان چهارراه محورهای مواصلاتی غرب، جنوب و مرکزی است به طوریکه هم معبر است هم مقصد و این موضوع بارسنگین پلیس را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن بوده و مدنیت بالایی دارد و کریدور غرب و جنوب است، به عنوان پایگاه مقابله‌ای و پشتیبانی‌کننده مرز، به تازگی موفق به شناسایی و کشف دو فقره قاچاق در شهرک صنعتی بهاران و شهرستان بهار شده به طوریکه در این عملیات بیش از ۲۰ میلیون ترامادول به ارزش ۱۵ میلیارد تومان به دست آمده همچنین ۱۰۰ تن لیمو عمانی کشف شده است.

وی با اشاره به عدم گزارش هیچ‌گونه ناامنی و سرقت از سال‌های گذشته تا کنون از سوی گردشگران خاطرنشان کرد: تنها مسأله نگران‌کننده آمار تلفات جاده‌ای استان است که با وجود ورود به این حوزه و انجام اقدامات فراوان موفق به کاهش آن نبوده‌ایم.

وی یادآور شد: در حوزه موادمخدر و فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی ناشی از این موارد خانواده‌ها را تهدید می‌کند که نگران‌کننده است هر چند در استان همدان این نگرانی زیاد نیست.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه به استفاده از مواد انفجاری در نیمه‌های شب و ایجاد مزاحمت در عروسی‌ها اشاره کرد و گفت: از این پس مزاحمان به پلیس امنیت اجتماعی احضار شده و با آنها برخورد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به توقیف ۱۲ هزار موتورسیکلت و عدم مراجعه مالکان آنها اظهار کرد: روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ موتورسیکلت در استان توقیف می‌شود که متأسفانه تعداد زیادی از نوجوانان با این وسیله نقلیه جان خود را از دست می‌دهند.

وی با تأکید بر شدت برخورد با ورود موتورسواران به پارک‌ها، به نصب دوربین و کنترل سرعت در سطح شهر اشاره کرد و افزود: شهر باید به دوربین مجهز باشد بنابراین در این راستا ۹۶ دوربین نصب شده و سیستم مانیتورینگ مرکز راهور تخلفات را رصد می‌کند کما اینکه تنها در میدان کولاب و مسیر گنجنامه ۱۲ دوربین تعبیه شده است.

وی با ابرازگلایه از استقرار کم سامانه هوشمند نظارتی در همدان تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد در ساختمان‌ها به ویژه مجتمع‌های مسکونی به صورت رایگان و مجاز، دوربین‌ نصب کند.

وی همچنین از پلمب ۷۰ مرکز عرضه قلیان در همدان خبر داد و عنوان کرد: هر چند باید مرکز بهداشت در این موضوع ورود کند اما نیروی انتظامی وارد شده و حتی با ماشین‌های عرضه‌کننده قلیان هم برخورد کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از سال ۹۱ میزان جرائم کاهش یافته است، عنوان کرد: در سال گذشته شاهد کاهش ۲۱ درصدی وقوع جرائم در سطح استان بودیم.

فرمانده انتظامی درباره نتیجه شکایت پلیس‌راه استان از بخشدار جوکار به علت درگیری پیش‌آمده در اوایل سالجاری گفت: قضیه فیصله پیدا کرد و ما رضایت دادیم.

وی با بیان اینکه استان در حوزه اعتیاد جزء رتبه‌های برتر نیست، اظهار کرد: امسال در بحث مقابله ۲.۵ تن موادمخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بالای ۶۰ درصد افزایش کشف داشته‌ایم و علت آن دستگیری زیاد خرده‌فروشان است.

مهدیان‌نسب با اشاره به روند کاهشی اعتیاد و افزایشی کشف در سطح استان اذعان کرد: هیچ‌گونه پنهان‌کاری در حوزه انتظامی استان وجود ندارد و همه چیز به جز مواردی که منع قانونی دارد و یا تشویش اذهان عمومی ایجاد می‌کند و مشکلی را برطرف نمی‌سازد در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش قتل در استان نداشته‌ایم بلکه فوت‌های مشکوک افزایش یافته است که با بررسی‌های لازم عدم قتل آنها مشخص می‌شود، تأکید کرد: ۱۰۰ درصد جرائم جنایی در استان کشف شده است.

مهدیان‌نسب به قدیمی بودن برخی علائم راهنمایی رانندگی، جابجایی و تغییر برخی دیگر اشاره کرد و با بیان اینکه طرح کرامت به عنوان طرح فرهنگی در سطح شهرستان ملایر به صورت پایلوت در حال اجراست، گفت: این طرح با همت سپاه در حال انجام است و تا کنون موفق عمل کرده به طوریکه پس از پایان پیشنهاد می‌شود در همدان به علت بالا بودن حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن اجرایی شود.

وی با بیان اینکه حوزه مقابله در طرح کرامت به صورت ویژه دیده شده است، خاطرنشان کرد: ۱۷ عملیات فراستانی با همکاری استان‌های دیگر به علت اشرافیت اطلاعاتی قاچاقچیان در غرب کشور و انهدام ۲۹ باند شبکه تهیه و توزیع موادمخدر را داشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      این کارو نکنید بقرآن بزارید ملت حال کنن قیلون دیگه چیه که اینا اینجوری میکنن صفای هرجا قیلونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج